-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Пісок річковий (ДК 021:2015: 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі)
Завершена
3 351 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 755.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 755.00 UAH
Номер:
841959db71ee404cad873cedc2b1e213
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-19-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.05.2025 00:00
Період моніторингу:
19.05.2025 17:45 - 10.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.05.2025 № 31-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2025-03-10-006163-a 10.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП Чернігівводоканал (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.03.2025 № 1 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Сівер Сенд», ТОВ «ВКФ Промкомплект», протокольні рішення від 25.03.2025 №1(щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Сівер Сенд») та від 02.04.2025 №1(щодо визначення переможця ТОВ «ВКФ Промкомплект»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 02.04.2025, договір від 14.04.2025 № 140425/ПР, укладений Замовником з ТОВ «ВКФ Промкомплект», звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель 15.04.2025, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління), оприлюднені в електронній системі закупівель 26.05.2025 та 28.05.2025.
Період усунення порушень:
06.06.2025 14:59 - 12.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.06.2025 14:59
Запити/Пояснення
Номер:
17082e7143a744978ea14ac145452630
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.05.2025 17:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями по закупівлі «Пісок річковий», за кодом ДК 021:2015: 14211000-3 — Пісок, очікуваною вартістю 3 351 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-10-006163-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, прайси, протоколи/рішення засідання, тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору від 14.04.2025 № 140425/ПР, укладеного Замовником з ТОВ «ВКФ «Промкомплект».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (у разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8053277cba4d4734b2c55451647cbde2
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
26.05.2025 12:16
Опис:
1. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначались виходячи із досвіду роботи підприємства, з метою забезпечення якісного і безперебійного процесу виконання планових та аварійних робіт ремонтно – будівельною дільницею КП «Чернігівводоканал», відповідно до службової записки начальника ремонтно-будівельної дільниці підприємства. Очікувана вартість визначалась Замовником на підставі отриманої комерційної пропозиції від ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ «ПРОМБУДКОМПЛЕКТ» та прайс-листу від ТОВ «ЧЕРНІГІВАГРОШЛЯХБУД». Документи додаються.
Замовником не розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на власному веб-сайті, так як комунальне підприємство «Чернігівводоканал» Чернігівської міської ради не є головним розпорядником бюджетних коштів та на нього не розповсюджується дія постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
2. Підтверджуючі документи щодо фактичного стану виконання договору на 26.05.2025 надаються (видаткові накладні).
Номер:
bb9b9d1dc05943f0a37336d23ff270f4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.05.2025 14:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями по закупівлі «Пісок річковий», за кодом ДК 021:2015: 14211000-3 — Пісок, очікуваною вартістю 3 351 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-10-006163-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Просимо пояснити чому в оголошенні про проведення відкритих торгів в електронних полях не зазначено мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, чим порушено вимогу пункту 8 частини 2 статті 21 Закону та, як наслідок, пункт 26 Особливостей?
2. Просимо пояснити з якої причини та на підставі яких документів, в порушення вимог абзацу третього пункту 3 Порядку № 1082, тендерну документацію уповноваженою особою Замовника підписано особистим незахищеним удосконаленим носієм?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (у разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d59e2430568647d8a5ff558ad68b3d15
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
28.05.2025 10:32
Опис:
1. Відповідно до інформації, зазначеної у розділі «Опис критеріїв» в особистому кабінеті Замовника на платформі Державні закупівлі онлайн серед іншого зазначено: мова тендерної пропозиції: українська, статус вимоги: активна, дата публікації вимоги: 10.03.2025 (підтверджуючий скрін-шот надається).
Також слід зазначити, що в п. 4.9 Загальних положень тендерної документації Замовника зазначено:
"4.9 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою (ими) мовою (ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою".
2. Відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922 під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Відповідно до Закону України № 2155 і КЕП, і УЕП — підписи, що базуються на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Їх можна використовувати під час електронних довірчих послуг.
Електронний підпис — це електронні дані, які додають до інших електронних даних або логічно з ними пов’язують. Підписувач використовує їх як підпис (п. 15 ч. 1 ст. 1 Закону № 2155).
Кваліфікований електронний підпис (КЕП) — удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (п. 27 ст. 1 Закону № 2155).
Удосконалений електронний підпис (УЕП), що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, — удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням кваліфікованого сертифіката електронного підпису, виданого кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг, та не містить відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (п. 59 ч. 1 ст. 1 Закону № 2155).
Формати удосконалених електронних підписів та печаток, які на сьогодні можна використовувати для електронних публічних послуг, містять Вимоги № 1298. Вони уточнюють визначення удосконаленого електронного підпису і наголошують на тому, що він створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем. Він дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний такий електронний підпис (абз. 3 п. 2 Вимог № 1298).