• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Капітальний ремонт шляхопроводу на Либідській площі в м. Києві» за ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування

Завершена

15 210 614.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 76 053.07 UAH
Номер: 4814f7f7987f4fd0b89c765494bc8d82
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-07-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.05.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 07.05.2025 12:03 - 29.05.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 06.05.2025 № 134 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8 UA-2025-03-10-005421-a 10.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, v.o.vysotskyi@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БК МСБУД», ТОВ «ДОРТРАНС», ТОВ «СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної корпорації «Київавтодор» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи із публічних закупівель Замовника (протокол від 10.03.2025 № 21/671 зі змінами від 13 березня 2025 № 21/671/з.1, зі змінами від 20 березня 2025 № 21/671/з.2), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БК МСБУД» (далі – ТОВ «БК МСБУД»), товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРТРАНС» (далі – ТОВ «ДОРТРАНС»), товариства з обмеженою відповідальністю «СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ» (далі – ТОВ «СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09.04.2025 № 671-1, від 14.04.2025 № 671-3, від 18.04.2025 № 671-4, вимоги про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 18.04.2025, договір з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт шляхопроводу на Либідській площі в м. Києві» від 28.04.2025 № 178-11 на суму 13 000 000,00 грн, пояснення та документи Замовника надані 12.05.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 29.05.2025 15:41 - 04.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 29.05.2025 15:41

Запити/Пояснення