-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Меблі різні
Завершена
992 185.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 2 974.70 UAH
мін. крок: 0.3% або 2 974.70 UAH
Номер:
368c6fb830ae412f9f10d834179469ac
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-02-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.04.2025 00:00
Період моніторингу:
02.04.2025 10:31 - 24.04.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.04.2025 № 42-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 26 березня 2025 р. № 003100-18/3822-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-10-005202-a, 10.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Темнова М.С. (Лот 1), тендерної пропозиції ФОП Стасюка В.Д (Лот 2) та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Стасюка В.Д (Лот 2) та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; дотримання вимог законодавства у сфері закупівель під час укладення договору про закупівлю; розірвання договорів про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства у сфері закупівель під час укладення договору про закупівлю; розірвання договорів про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Жашківської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.03.2025 № 2; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій за Лотом 1, 2; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Темнова Михайла Сергійовича (далі – ФОП Темнов М.С.) (Лот 1); тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Стасюка Володимира Дмитровича (далі – ФОП Стасюк В.Д.) (Лот 2); протокольні рішення уповноваженої особи від 20.03.2025; документи, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ФОП Темновим М.С. (Лот 1), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей; документи, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ФОП Стасюком В.Д. (Лот 2), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за Лотом 1, 2; пояснення Замовника, отримані 03.04.2025, 07.08.2025, 08.04.2025 в електронній системі закупівель; договір від 26.03.2025 № 34 (Лот 1); договір від 26.03.2024 № 33 (Лот 2); звіт про результати проведення процедури закупівлі; додаткову угоду № 1 від 04.04.2025 до договору № 34 від 26.03.2025; додаткову угоду № 1 від 04.04.2025 до договору № 33 від 26.03.2025; звіти про виконання договору про закупівлю.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерну пропозицію ФОП Темнова М.С. (Лот 1), тендерну пропозицію ФОП Стасюка В.Д (Лот 2), не відхилено як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Зокрема згідно з пунктом 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації для учасників процедури закупівлі установлено вимогу, якою визначено, що «тендерна пропозиція повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)». Частиною третьою статті 12 Закону передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Відповідно до Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис –удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, – удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням кваліфікованого сертифіката електронного підпису, виданого кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг та не містить відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису.
Також, Законом України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» розмежовано використання кваліфікованих електронних підписів та удосконалених електронних підписів за рівнем довіри до схем електронної ідентифікації. Відповідно до роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587, якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатися кваліфікованим (кваліфікованим електронним підписом (далі – КЕП) є такий, за результатами перевірки якого відображається інформація: «тип підпису: кваліфікований», «тип носія особистого ключа: захищений»). За результатами перевірки електронного підпису, накладеного на тендерну пропозицію ФОП Темнова М.С. (Лот 1), тендерну пропозицію ФОП Стасюка В.Д (Лот 2), на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) сервісом створення та проведення перевірки надано результат, відповідно до якого «тип носія особистого ключа: незахищений», «тип підпису: удосконалений», а отже тендерна пропозиція ФОП Темнова М.С. (Лот 1), тендерна пропозицію ФОП Стасюка В.Д. (Лот 2) підписана удосконаленим електронним підписом, а не КЕП.
Враховуючи вищевикладене та з огляду на те, що Замовник у тендерній документації встановив чітку вимогу до учасників щодо накладення на тендерну пропозицію саме КЕП, тендерна пропозиція ФОП Темнова М.С. (Лот 1), тендерна пропозиція ФОП Стасюка В.Д. (Лот 2), не відповідала вимогам пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації.
Накладення електронного підпису на документи та інформацію, не є інформацією та/або документами, поданими учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, щодо яких у випадку виявлення невідповідностей Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей згідно з пунктом 43 Особливостей, та не може бути виправленим учасником.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерну пропозицію ФОП Стасюка В.Д. (Лот 2), не відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Зокрема, згідно з Додатком 2 до тендерної документації (Лот 2) учасник відкритих торгів з особливостями повинен надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на меблі медичні в асортименті (далі – Висновок). У складі тендерної пропозиції учасник відкритих торгів ФОП Стасюк В.Д. (Лот 2) не надав Висновок на товар «Столик СЗК для забору крові», чим не виконано вимоги Додатку 2 до тендерної документації.
Крім того, технічні характеристики товару «Стілець лікаря Ст-1», запропоновані ФОП Стасюком В.Д. (Лот 2), не відповідають технічному завданню тендерної документації. Зокрема, згідно з Таблицею 2 Додатку 2 до тендерної документації (Лот 2), ширина стільця становить 645 мм, глибина 637 мм. Учасник торгів ФОП Стасюк В.Д. (Лот 2) надав у своїй тендерній пропозиції файл «07.16 Керівництво з використання Стілець Ст-1.doc», у якому для стільця лікаря зазначені розміри: ширина не більше 620 мм, глибина не більше 620 мм. Технічні характеристики товару «Шафа ШМ-1 медична» запропоновані ФОП Стасюком В.Д. (Лот 2), не відповідають технічному завданню тендерної документації. Зокрема, згідно з Таблицею 2 Додатку 2 до тендерної документації (Лот 2), розмір полиць 495х395 мм. Учасник торгів ФОП Стасюк В.Д. (Лот 2) надав у своїй тендерній пропозиції файл «07.21 Інструкція – шафа ШМ-1 медична Укр.doc», у якому зазначені розміри полиць 495 х 355 мм.
Період усунення порушень:
09.04.2025 12:54 - 24.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.04.2025 12:54
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Договір від 26.03.2025 № 34 (Лот 1), договір від 26.03.2024 № 33 (Лот 2) - розірвано.
Дата публікації:
17.04.2025 10:07
Запити/Пояснення
Номер:
eadec423ce134c88acb6f118e8ae96f9
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.04.2025 09:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-10-005202-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
2) чи було виявлено під час розгляду тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями ФОП Темнова М.С. Лот №1, що учасником відкритих торгів з особливостями накладено на тендерну пропозицію удосконалений електронний підпис, а не кваліфікований електронний підпис, так як тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», чим не виконано вимоги п. 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації?
3) чи було виявлено під час розгляду тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями ФОП Стасюка В.Д. Лот №2, що учасником відкритих торгів з особливостями накладено на тендерну пропозицію удосконалений електронний підпис, а не кваліфікований електронний підпис, так як тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», чим не виконано вимоги п. 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації?
4) чому не відхилено тендерну пропозицію учасника відкритих торгів з особливостями ФОП Стасюка В.Д. Лот №2 відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей?
Зокрема, згідно з Додатком 2 до тендерної документації (Лот №2) учасник відкритих торгів з особливостями повинен надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на меблі медичні в асортименті (далі – Висновок). У складі тендерної пропозиції учасник відкритих торгів ФОП Стасюк В.Д. Лот №2 не надав Висновок на товар «Столик СЗК для забору крові».
Технічні характеристики товару «Стілець лікаря Ст-1», запропоновані ФОП Стасюком В.Д. Лот №2, не відповідають технічному завданню тендерної документації. Зокрема, згідно з Таблицею 2 Додатку 2 до тендерної документації (Лот №2), ширина стільця становить 645 мм, глибина 637 мм. Учасник торгів ФОП Стасюк В.Д. Лот №2 надав у своїй тендерній пропозиції «файл 07.16 Керівництво з використання Стілець Ст-1.doc», у якому зазначені розміри: ширина не більше 620 мм, глибина не більше 620 мм.
Технічні характеристики товару «Шафа ШМ-1 медична» запропоновані ФОП Стасюком В.Д. Лот №2, не відповідають технічному завданню тендерної документації. Зокрема, згідно з Таблицею 2 Додатку 2 до тендерної документації (Лот №2), розмір полиць 495х395 мм. Учасник торгів ФОП Стасюк В.Д. Лот №2 надав у своїй тендерній пропозиції «файл 07.21 Інструкція – шафа ШМ-1 медична Укр.doc», у якому зазначені розміри полиць 495 х 355 мм.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8996a5f9d0654db9a84b69f587df6a72
Назва:
Пояснення з приводу відповіді на рішення про моніторинг
Дата опублікування:
03.04.2025 12:23
Опис:
Мною, уповноваженою особою по закупівлях, було допущено помилку в організації процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні». Не досконало перевірено пропозиції учасників та накладення цифровими підписами, які не відповідають вимогам. Тому в даній ситуації немає іншого виходу, як не проводити в подальшому закупівлю згідно заключених договорів, так, як вони є нікчемними.
Номер:
f0493cd8e7614a0c8a9b450c086f7bb2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.04.2025 14:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-10-005202-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чи здійснювалося фінансування цієї закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3b8eda8deb7e4eaea2df7421f54e4add
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
07.04.2025 15:30
Опис:
Я, уповноважена особа по закупівлях КНП «ЦПМСД Жашківської міськради», повідомляю про те, що мною було допущено помилку в організації процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні». Не досконало перевірено пропозиції учасників та накладення цифровими підписами, які не відповідають вимогам. Тому Договір № 33 від 26 березня 2025 року з ФОП Стасюк Володимир Дмитрович, та Договір № 34 від 26 березня 2025 року з
ФОП Темнов Михайло Сергійович було припинено шляхом складання додаткових угод, які опубліковано у порядку, передбаченому статтями 10 та 33 Закону.
Номер:
c3e91f823d6247adbea03c5bb4a5271e
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
07.04.2025 15:43
Опис:
Я, уповноважена особа по закупівлях КНП «ЦПМСД Жашківської міськради», повідомляю про те, що згідно процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» по Договору № 33 від 26 березня 2025 року з ФОП Стасюк Володимир Дмитрович, та по Договору № 34 від 26 березня 2025 року з ФОП Темнов Михайло Сергійович поставки не відбувались та відповідно розрахунки не проводились.
Номер:
f2d1ddc45e824fd4822344e16f695e1d
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
08.04.2025 10:09
Опис:
Я, уповноважена особа по закупівлях КНП «ЦПМСД Жашківської міськради», повідомляю про те, що згідно процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» фінансування цієї закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility не здійснювалось.