• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Добові польові набори продуктів (раціон 1-10)

Завершена

48 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 486 000.00 UAH
Номер: 568c5993c8dc40558a4f1dd39ffccf4a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-12-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.05.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 12.05.2025 17:20 - 03.06.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.05.2025 № 53-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 12.05.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 12.05.2025 № 53-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 2 UA-2025-03-10-004105-a 10.03.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 691-49-02, o.v.zaitseva@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275, своєчасності надання роз'яснень щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі та відповідей на звернення щодо усунення порушень, розгляду пропозицій ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО», ТОВ «ЕРАГРО» та ТОВ «АВАНГАРДКОМ», своєчасності укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі, далі – Особливості № 1275); своєчасності надання роз’яснень щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі та відповідей на звернення щодо усунення порушень; розгляду пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовані: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Головного центра капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України (далі – Замовник); реєстр отриманих пропозицій; звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі та щодо усунення порушень, відповіді на них; пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» (далі – ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕРАГРО» (далі – ТОВ «ЕРАГРО») та товариства з обмеженою відповідальністю «АВАНГАРДКОМ» (далі – ТОВ «АВАНГАРДКОМ»); повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей ТОВ «АВАНГАРДКОМ» у строк до 28.03.2025; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.03.2025 № 409, від 24.03.2025 № 416 та від 31.03.2025 № 456; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю добових польових наборів продуктів (раціон 1-10) від 10.04.2025 № 160-25; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 22.05.2025 17:34 - 28.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 22.05.2025 17:34

Запити/Пояснення