-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Добові польові набори продуктів (раціон 1-10)
Завершена
48 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 486 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 486 000.00 UAH
Номер:
568c5993c8dc40558a4f1dd39ffccf4a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-12-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.05.2025 00:00
Період моніторингу:
12.05.2025 17:20 - 03.06.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.05.2025 № 53-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 12.05.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 12.05.2025 № 53-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 2 UA-2025-03-10-004105-a 10.03.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275, своєчасності надання роз'яснень щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі та відповідей на звернення щодо усунення порушень, розгляду пропозицій ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО», ТОВ «ЕРАГРО» та ТОВ «АВАНГАРДКОМ», своєчасності укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі, далі – Особливості № 1275); своєчасності надання роз’яснень щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі та відповідей на звернення щодо усунення порушень; розгляду пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовані: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Головного центра капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України (далі – Замовник); реєстр отриманих пропозицій; звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі та щодо усунення порушень, відповіді на них; пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» (далі – ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕРАГРО» (далі – ТОВ «ЕРАГРО») та товариства з обмеженою відповідальністю «АВАНГАРДКОМ» (далі – ТОВ «АВАНГАРДКОМ»); повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей ТОВ «АВАНГАРДКОМ» у строк до 28.03.2025; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.03.2025 № 409, від 24.03.2025 № 416 та від 31.03.2025 № 456; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю добових польових наборів продуктів (раціон 1-10) від 10.04.2025 № 160-25; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
22.05.2025 17:34 - 28.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.05.2025 17:34
Запити/Пояснення
Номер:
d2d21da5470141fbbaf8b7ab46c68abf
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
13.05.2025 10:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-10-004105-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b2e1b7ed29ca4cd2855483bcb0bbd8d1
Назва:
Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо процедури закупівлі «Добові польові набори продуктів (раціон 1-10)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-10-004105-a)
Дата опублікування:
15.05.2025 12:23
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповіді на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін. Очікувана ціна за одиницю товару була визначена згідно з вимогами законодавства та наказу Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09.09.2019 № 480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) з урахуванням листа Адміністрації Державної прикордонної служби України від 26.02.2025 № 17/4848-25-Вих. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до потреб визначених Адміністрацією Державної прикордонної служби України.
Номер:
79c6df373e314c53b3081b3ff99dfc4d
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
19.05.2025 14:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-10-004105-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Прошу надати обґрунтування проведення закупівлі UA-2025-03-10-004105-a із застосуванням спрощеної закупівлі.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f93e3fb78a544e55817bc3cc6fa2da00
Назва:
Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо процедури закупівлі «Добові польові набори продуктів (раціон 1-10)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-10-004105-a).
Дата опублікування:
20.05.2025 09:52
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповіді на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Розпорядженням Адміністрації Державної прикордонної служби України від 03.01.2025 № 2-Р «Про закупівлю продовольства для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони» Головному центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України визначено організувати закупівлю продуктів харчування, а саме: добових польових наборів продуктів (раціон 1-10), відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі –Особливості). Керуючись пунктом 8 Особливостей Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення в електронній системі закупівель в один із таких способів:
1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834);
2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями;
3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407);
4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей.
Враховуючи зазначене, а також те, що предметом закупівлі є товар, постачання якого може бути запропоновано значною кількістю учасників, а також беручи до уваги норми п. 34 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), було вирішено здійснити закупівлю шляхом проведення спрощеної закупівлі згідно із Законом, з урахуванням положень, визначених особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1275 від 11.11.2022 року.