-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Реставрація з пристосуванням лікувального корпусу «Б-3», КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова» за адресою: м. Львів, вул. Пекарська, 59 А» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
152 132 269.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 760 661.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 760 661.35 UAH
Номер:
78006825edc04711b998095d7c45d92f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-08-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.04.2025 00:00
Період моніторингу:
09.04.2025 14:29 - 01.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.04.2025 №106
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 08.04.2025 №106.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-03-10-002031-a, 10.03.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру, правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-03-07-010572-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 27.03.2025; тендерну пропозицію ТОВ «Вельт Капітал», опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Вельт Капітал» та опубліковані зазначеним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «Вельт Капітал» як переможцем тендеру документи; опублікований договір про закупівлю від 02.04.2025 №302, додаткову угоду від 25.04.2025 №1 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення
Період усунення порушень:
30.04.2025 12:06 - 06.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
30.04.2025 12:06
Запити/Пояснення
Номер:
fca50398f01d4da8a7705a6fabca1ca1
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
14.04.2025 15:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.04.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922-VIII), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2025-03-10-002031-a, яка проведена Комунальним некомерційним підприємством «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк
Номер:
3150f033ea464f299262a3062e2c364b
Назва:
Інформація на запит
Дата опублікування:
17.04.2025 11:03
Опис:
У відповідь на запит в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі повідомляємо наступне.
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення то відповідно до річного плану закупівлі робіт на об’єкті «Реставрація з пристосуванням лікувального корпусу «Б-3», КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова» за адресою: м. Львів, вул. Пекарська, 59 А» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (далі – закупівля) фінансування здійснюється за рахунок коштів отриманих від господарської діяльності підприємства. Кошти, отримані від господарської діяльності підприємства КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством.
Обсяг закупівлі визначався на підставі річного планування, а також з урахуванням фактичної потреби замовника для проведення робіт з реставрації з пристосуванням лікувального корпусу «Б-3» на вул. Пекарська, 59 А для створення палатного фонду Національного реабілітаційного центру «Незламні».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі робіт та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі локальних кошторисів із проектної документації по об’єкту будівництва згідно наступних документів:
- проєктно-кошторисної документації, розробленої проєктною організацією Товариство з обмеженою відповідальністю "АБМК", згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», і затвердженої в установленому законом порядку, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560);
- експертного звіту, отриманого за результатом проведення експертизи проєкту будівництва, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) і ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво. (Експертний звіт додається).
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва шляхом виключення вартості медичного обладнання, меблів та інвентарю із загальної кошторисної вартості об’єкта.