-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги транспортного експедирування
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання Послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо строків надання Послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
Завершена
27 321 660.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 136 608.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 136 608.30 UAH
Номер:
e53ba7eb62f64b14ba28cc2413bd63f2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-21-000130
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2025 00:00
Період моніторингу:
21.04.2025 18:26 - 13.05.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2025 № 119
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2025-03-07-009532-a 07.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ПП «РОЯЛ ТРАНС КОМПАНІ», ТОВ «АМА-ТРАНС», ПП «ПРОВІАНТ СЕРВІС» та ТОВ «ТРАНС СТАР», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі Акціонерного товариства «УКРПОШТА» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.03.2025, реєстр пропозицій, тендерні пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «РОЯЛ ТРАНС КОМПАНІ» (далі – ПП «РОЯЛ ТРАНС КОМПАНІ»), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМА-ТРАНС» (далі – ТОВ «АМА-ТРАНС»), ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПРОВІАНТ СЕРВІС» (далі – ПП «ПРОВІАНТ СЕРВІС») та ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРАНС СТАР» (далі – ТОВ «ТРАНС СТАР»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення від 19.03.2025 № ВТО-382-3, про відхилення тендерної пропозиції ПП «РОЯЛ ТРАНС КОМПАНІ», протокольне рішення від 21.03.2025 № ВТО-382-4 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АМА-ТРАНС», протокольне рішення від 25.03.2025 № ВТО-382-5 про відхилення тендерної пропозиції ПП «ПРОВІАНТ СЕРВІС», вимога про усунення невідповідностей до 02.04.2025, протокольне рішення від 02.04.2025 № ВТО -382-6 про визначення переможця та намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір транспортного експедирування № 080425-04Е сума якого складає без ПДВ 22 083 150,00 грн, ПДВ 4 416 630,00 грн, всього з ПДВ 26 499 780,00 грн, пояснення та документи надані Замовником 25.04.2025 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
08.05.2025 14:03 - 14.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.05.2025 14:03
Запити/Пояснення
Номер:
b8935104ae004128b34952983d38e602
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.04.2025 15:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг транспортного експедирування «ДК 021:2015:63520000-0: Послуги транспортних агентств (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-07-009532-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b98c51a1d2934df6a62a691c2ca9046c
Назва:
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
25.04.2025 10:33
Опис:
Відповідно пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами (надалі Особливості), та відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) повідомляємо наступне.
1. Очікувана вартість предмету закупівлі визначалась на підставі діючого на момент оголошення даної процедури в АТ «Укрпошта» Положення «Про організацію публічних закупівель», враховуючи норми примірної методики розрахунку очікуваної вартості, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме: на основі не менше трьох отриманих пропозицій від потенційних постачальників щодо товарів/послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій.
За результатом вивчення ринку та передтендерної роботи, проведеної структурним підрозділом Замовника та ініціатором закупівлі (відділом звітності і обліку роботи транспорту), отримано 5 комерційних пропозицій потенційних учасників (додаються): ТОВ «ХЕЙБАС», ТОВ«АМА-ТРАНС», ТОВ «ПЕЛІКАН-ПРО», ФОП Шаповалова І.І. та ТОВ «ТРАНС СТАР».
Для розрахунку очікуваної вартості Замовником визначено ціну за одиницю послуг, яка розрахована як середнє значення ціни одиниці послуги між трьома найменшими комерційними пропозиціями в перерахунку на весь обсяг послуг: ТОВ «ХЕЙБАС», ТОВ«АМА-ТРАНС» та ТОВ «ПЕЛІКАН-ПРО» (розрахунок додається).
Таким чином очікувана вартість на весь обсяг закупівлі становить 27 321 660,00 грн. з ПДВ
Очікувана вартість закупівлі передбачена фінансовим планом підприємства та річним планом закупівель на 2025 рік, сформована шляхом моніторингу середньо-ринкових цін на аналогічні та подібні послуги, а саме на підставі отриманих комерційних пропозицій щодо якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, та не перевищує розмір виділеного бюджету.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Витрати на перевезення пошти – одна з найбільш значущих груп статей операційних витрат АТ «Укрпошта». Недостатня кількість власних кур’єрів та водіїв на внутрішньо регіональних та міських маршрутах, негативно впливає на якість надання послуг для кінцевих споживачів. Зокрема, збільшуються терміни доставки пошти отримувачам, що погано впливає на імідж АТ «Укрпошта» та сприяє відтоку клієнтів. З метою покращання якості надання послуг, забезпечення своєчасної доставки у період сезонного пікового навантаження, та формування позитивного іміджу компанії, і, як наслідок збільшення клієнтів, АТ «Укрпошта» планує частково передавати внутрішньо регіональні та міські маршрути у проблемних регіонах на аутсорсинг.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі наявної потреби в закупівлі та діючих в Україні стандартів, нормативних актів, каталогів з урахуванням технологічних процесів АТ «Укрпошта», технічної сумісності з наявним обладнанням, машинами, механізмами, устаткуванням та забезпечення конкурентного середовища для учасників закупівель.
Визначені у Розділі VII тендерної документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку, не є унікальними та такими, що потенційно можуть обмежити коло учасників. Безпосередньо якісні характеристики послугу визначені у Технічній специфікації (Розділ VІІ тендерної документації).
3. На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) АТ «Укрпошта» організовано, з використанням можливостей одного з електронних майданчиків, розміщення на сторінці власного веб-сайту https://www.ukrposhta.ua/ у розділі закупівлі, де доступна вся необхідна інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета кожної конкурентної закупівлі та очікуваної вартості предмета такої закупівлі. (Пошук за ідентифікатором UA-2025-03-07-009532-a, посилання https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli у віджеті від майданчику «smarttender»).
Додатки:
1. Комерційні пропозиції
2. Розрахунок