• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги транспортного експедирування

Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання Послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо строків надання Послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).

Завершена

27 321 660.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 136 608.30 UAH
Номер: e53ba7eb62f64b14ba28cc2413bd63f2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-21-000130
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.04.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 21.04.2025 18:26 - 13.05.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 21.04.2025 № 119 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 12 UA-2025-03-07-009532-a 07.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, t.s.hereha@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ПП «РОЯЛ ТРАНС КОМПАНІ», ТОВ «АМА-ТРАНС», ПП «ПРОВІАНТ СЕРВІС» та ТОВ «ТРАНС СТАР», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі Акціонерного товариства «УКРПОШТА» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.03.2025, реєстр пропозицій, тендерні пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «РОЯЛ ТРАНС КОМПАНІ» (далі – ПП «РОЯЛ ТРАНС КОМПАНІ»), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМА-ТРАНС» (далі – ТОВ «АМА-ТРАНС»), ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПРОВІАНТ СЕРВІС» (далі – ПП «ПРОВІАНТ СЕРВІС») та ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРАНС СТАР» (далі – ТОВ «ТРАНС СТАР»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення від 19.03.2025 № ВТО-382-3, про відхилення тендерної пропозиції ПП «РОЯЛ ТРАНС КОМПАНІ», протокольне рішення від 21.03.2025 № ВТО-382-4 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АМА-ТРАНС», протокольне рішення від 25.03.2025 № ВТО-382-5 про відхилення тендерної пропозиції ПП «ПРОВІАНТ СЕРВІС», вимога про усунення невідповідностей до 02.04.2025, протокольне рішення від 02.04.2025 № ВТО -382-6 про визначення переможця та намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір транспортного експедирування № 080425-04Е сума якого складає без ПДВ 22 083 150,00 грн, ПДВ 4 416 630,00 грн, всього з ПДВ 26 499 780,00 грн, пояснення та документи надані Замовником 25.04.2025 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень: 08.05.2025 14:03 - 14.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 08.05.2025 14:03

Запити/Пояснення