-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 - 32340000-8 - Мікрофони та гучномовці (Навушники протишумові активні 3M PELTOR ComTac XPI або еквівалент)
Торги не відбулися
27 720 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 277 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 277 200.00 UAH
Номер:
1dba0ac60b2c4cb683ae8e5e595f2932
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-21-000172
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2025 00:00
Період моніторингу:
21.04.2025 17:57 - 13.05.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
Н А К А З
21.04.2025 № 119
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2025-03-07-008532-a 07.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЮКА ГРУП ЛТД», ТОВ «ТОП-ТЕКС», ТОВ «ТОП ГВАРДІАН ФОРМ» та ТОВ «КМ Дісті» – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи державної установи «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України» (далі – Замовник) від 19.03.2025 № 290, реєстр пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЮКА ГРУП ЛТД» (далі – ТОВ «ЮКА ГРУП ЛТД»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТОП-ТЕКС» (далі – ТОВ «ТОП-ТЕКС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТОП ГВАРДІАН ФОРМ» (далі – ТОВ «ТОП ГВАРДІАН ФОРМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «КМ Дісті» (далі – ТОВ «КМ Дісті»), вимогу про усунення невідповідності до 17.04.2025, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 28.03.2025 № 407, від 04.04.2025 № 480, від 11.04.2025 № 591, від 18.04.2025 № 702, пояснення та документи Замовника надані 28.04.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
12.05.2025 12:41 - 16.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.05.2025 12:41
Запити/Пояснення
Номер:
219433b3fa9f407895bb04e1e9791305
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.04.2025 16:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021:2015 - 32340000-8 - Мікрофони та гучномовці (Навушники протишумові активні 3M PELTOR ComTac XPI або еквівалент)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-07-008532-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
2. Інформації щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
dab26cdf780946ab951c0978364cd243
Назва:
щодо надання інформації
Дата опублікування:
28.04.2025 17:30
Опис:
Державною установою «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України» (далі – Центр) опрацьовано запит Державної аудиторська служба України ( обл.) про надання інформації щодо закупівлі UA-2025-03-07-008532-a Код ДК 021:2015 - 32340000-8 - Мікрофони та гучномовці (Навушники протишумові активні 3M PELTOR ComTac XPI або еквівалент), за результатом розгляду повідомляємо наступне:
Щодо питання №1. За результатами опрацювання запиту повідомляємо, відповідно до наданого Департаментом превентивної діяльності НПУ технічного завдання, було проведено моніторинг цін ринку витребуваного товару та відповідно до вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та листа Національної поліції України від 28.02.2019 № 2387/09/31-2019 «Про механізм розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» підготовлено розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі.
Комерційна пропозиція офіційного представника виробника активних навушників 3М PELTOR та скріншоти з інтернет ресурсів, на яких представлені моделі активних навушників необхідних до закупівлі, додаються.
Щодо питання №2. Інформація щодо виконання вимог пункту 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 №710 (зі змінами) можна знайти за посиланням: https://npu.gov.ua/diyalnist/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannya-tehnichnih-harakteristik-ta-ochikuvanoyi-vartosti-zakupivel/informatsiia-shchodo-vykonannia-vymoh-punktu-4-1-postanovy-kmu-vid-11102016-n-710-zakupivlya_-ua-2025-03-07-008532-a-tsentr-obsluhovuvannia-pidrozdiliv-natsionalnoi-politsii-ukrainy13032025.