• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 32340000-8 - Мікрофони та гучномовці (Навушники протишумові активні 3M PELTOR ComTac XPI або еквівалент)

Торги не відбулися

27 720 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 277 200.00 UAH
Номер: 1dba0ac60b2c4cb683ae8e5e595f2932
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-21-000172
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.04.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 21.04.2025 17:57 - 13.05.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: Н А К А З 21.04.2025 № 119 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 36 UA-2025-03-07-008532-a 07.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, narizhna.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЮКА ГРУП ЛТД», ТОВ «ТОП-ТЕКС», ТОВ «ТОП ГВАРДІАН ФОРМ» та ТОВ «КМ Дісті» – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи державної установи «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України» (далі – Замовник) від 19.03.2025 № 290, реєстр пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЮКА ГРУП ЛТД» (далі – ТОВ «ЮКА ГРУП ЛТД»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТОП-ТЕКС» (далі – ТОВ «ТОП-ТЕКС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТОП ГВАРДІАН ФОРМ» (далі – ТОВ «ТОП ГВАРДІАН ФОРМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «КМ Дісті» (далі – ТОВ «КМ Дісті»), вимогу про усунення невідповідності до 17.04.2025, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 28.03.2025 № 407, від 04.04.2025 № 480, від 11.04.2025 № 591, від 18.04.2025 № 702, пояснення та документи Замовника надані 28.04.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 12.05.2025 12:41 - 16.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 12.05.2025 12:41

Запити/Пояснення