• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 38520000-6 – «Сканери» (Портативний 3D сканер Artec Leo або еквівалент).

Завершена

2 727 950.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 639.75 UAH
Номер: 759cba7672074b94a7b29bf032bbdd53
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-18-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.07.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 18.07.2025 17:29 - 09.08.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.07.2025 №228 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 18.07.2025 року. В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.07.2025 № 228 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 8 UA-2025-03-07-007503-a 07.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 177-65-52, r.v.mazalova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції УКРАЇНСЬКО-АМЕРИКАНСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА «КОДА» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації, правомірності вілхилення тендерної пропозиції учасника; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції УКРАЇНСЬКО-АМЕРИКАНСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА «КОДА»; внесення змін до тендерної документації, правомірності вілхилення тендерної пропозиції учасника; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут», (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджено Piшeнням упoвнoвaжeнoї ocoби (протокол від 07.03.2025 №УО 003Н – 2/25), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 27.06.2025, Договір від 10.07.2025 № 18/07-25, пояснення Замовника від 28.07.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель/ Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі УКРАЇНСЬКО-АМЕРИКАНСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА «КОДА» встановлено наступне. Згідно з підпунктом 1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» пункту 2 «Інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно вимог ст. 16 Закону» Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі повинен надати: для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору: Довідку, з інформацією про підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, за формою, наведеною у Додатку 1.1; копію виконаного аналогічного за предметом закупівлі договору (включаючи додатки, додаткові угоди та підтвердження виконання договору). В разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою Додатка 1.1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель або лист відгук про виконання такого аналогічного договору із зазначенням характеристик поставленого товару. Так, в складі тендерної пропозиції Учасника УКРАЇНСЬКО-АМЕРИКАНСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА «КОДА» надано Довідку про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 24.04.2025 в якій зазначено аналогічний договір № 0709/21-1 від 07.09.2021 та видаткова накладна №777 від 10.09.2021. Проте, в складі тендерної пропозиції Учасника УКРАЇНСЬКО-АМЕРИКАНСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА «КОДА» аналогічний договір № 0709/21-1 від 07.09.2021 та видаткова накладна №777 від 10.09.2021 відсутні. Разом з цим, інформація про ID номер закупівлі в довідці про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 24.04.2025 відсутня. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східного офісу Держаудитслужби від 23.07.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищезазначеного. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 28.07.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «…Вимогами ТД установлено, що учасник має надати Підтвердження досвіду виконання аналогічного договору: Довідка, з інформацією про підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, за формою, наведеною у Додатку 1.1; Копія виконаного аналогічного за предметом закупівлі договору (включаючи додатки, додаткові угоди та підтвердження виконання договору). В разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою Додатка 1.1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель або лист відгук про виконання такого аналогічного договору із зазначенням характеристик поставленого товару. Така інформація вимагається Замовником з метою можливого здійснення звернення до вказаного контрагента для підтвердження досвіду Учасника про його порядність у відношеннях. Аналогічний договір - це договір про поставку товару, що було укладено і виконано належним чином учасником раніше, з аналогічними до вимог цієї тендерної документації характеристиками товару. Інші вимоги до характеристик аналогічного договору встановлено у Додатку 1.1 «ДОВІДКА про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору». Замовник вимагає аналогічний договір з накладною або Лист-відгук з характеристиками товару. На підтвердження досвіду виконання учасник надав заповнену довідку та лист-відгук з зазначеними характеристиками Товару. Тим самим повністю задовільнив вимогу по цьому пункту в ТД.». Однак, враховуюче вищевказане пояснення Замовника слід зазначити, що в документах, які надані в складі тендерної пропозиції Учасника УКРАЇНСЬКО-АМЕРИКАНСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА «КОДА» інформація про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель відсутня, отже Учасник УКРАЇНСЬКО-АМЕРИКАНСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА «КОДА» в складі тендерної пропозиції повинен був надати копію виконаного аналогічного за предметом закупівлі договору (включаючи додатки, додаткові угоди та підтвердження виконання договору). Отже, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Учасником процедури закупівель УКРАЇНСЬКО-АМЕРИКАНСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА «КОДА» вимог підпункту 1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» пункту 2 «Інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно вимог ст. 16 Закону» Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації Замовника, оскільки Учасником у складі тендерної пропозиції не надано аналогічний договір № 0709/21-1 від 07.09.2021 та видаткова накладна №777 від 10.09.2021 . Таким чином, Замовник не виявив вищезазначені невідповідності у поданих учасником документах в цій частині та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість Учаснику УКРАЇНСЬКО-АМЕРИКАНСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА «КОДА» усунути такі невідповідності в інформації та/ або документах у складі своєї тендерної пропозиції. Також, моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі УКРАЇНСЬКО-АМЕРИКАНСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА «КОДА» встановлено, що згідно з підпунктом 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» пункту 2 «Інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно вимог ст. 16 Закону» Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі повинен надати: Довідку, за формою, наведеною у Додатку № 1.1, яка містить інформацію про наявність у учасника сервісних інженерів та працівників за фахом, їх чисельність, ПІБ, досвід (стаж) роботи, кваліфікацію, які будуть безпосередньо задіяні при організації навчання персоналу роботі зі сканером та виконувати пуско-налагоджувальні роботи. Документ, що підтверджує чинні відносини між працівником і учасником (трудовий договір, наказ про прийом на роботу, цивільно-правовий договір). Так, в складі тендерної пропозиції Учасника УКРАЇНСЬКО-АМЕРИКАНСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА «КОДА» надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 24.04.2025, в якій зазначено працівника, а саме: начальник групи сервісу верстатів Скіба Олексанндр Сергійович зі стажем роботи 8 років 10 місяців. Поряд з цим, в складі тендерної пропозиції Учасника УКРАЇНСЬКО-АМЕРИКАНСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА «КОДА» надано наказ від 30.11.2020 №П-3 щодо переведення з займаної посади Скибу Олександра Сергійовича на посаду начальника групи сервісу верстатів з 01.12.2020 р. з окладом згідно штатного розкладу. Проте, в складі тендерної пропозиції Учасника УКРАЇНСЬКО-АМЕРИКАНСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА «КОДА» наказ про прийом на роботу Скиби Олександра Сергійовича відсутній. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східного офісу Держаудитслужби від 23.07.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищезазначеного. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 28.07.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «…Згідно з підпунктом 2 “Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” пункту 2 “Інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно вимог ст. 16 Закону” Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі повинен надати: Довідку, за формою, наведеною у Додатку № 1.1, яка містить інформацію про наявність у учасника сервісних інженерів та працівників за фахом, їх чисельність, ПІБ, досвід (стаж) роботи, кваліфікацію, які будуть безпосередньо задіяні при організації навчання персоналу роботі зі сканером та виконувати пуско-налагоджувальні роботи. Документ, що підтверджує чинні відносини між працівником і учасником (трудовий договір, наказ про прийом на роботу, цивільно-правовий договір). Так, в складі тендерної пропозиції Учасника УКРАЇНСЬКО-АМЕРИКАНСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КОДА" надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 24.04.2025, в якій зазначено працівника, а саме: начальник групи сервісу верстатів Скіба Олексанндр Сергійович зі стажем роботи 8 років 10 місяців. Поряд з цим, в складі тендерної пропозиції Учасника УКРАЇНСЬКО-АМЕРИКАНСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КОДА" надано наказ від 30.11.2020 №П-3 щодо переведення з займаної посади Скибу Олександра Сергійовича на посаду начальника групи сервісу верстатів з 01.12.2020 р. з окладом згідно штатного розкладу. Проте, в складі тендерної пропозиції Учасника УКРАЇНСЬКО-АМЕРИКАНСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КОДА" наказ про прийом на роботу Скиби Олександра Сергійовича відсутній. Необхідно надати пояснення щодо вищезазначеного.». Отже, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Учасником процедури закупівель УКРАЇНСЬКО-АМЕРИКАНСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА «КОДА» вимог підпункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» пункту 2 «Інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно вимог ст. 16 Закону» Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації Замовника, оскільки вимгами тендерної документації Замовника чітко визачено перелік документів, що підтверджує чинні відносини між працівником і учасником, а саме:трудовий договір, наказ про прийом на роботу, цивільно-правовий договір. Отже, Замовник не виявив вищезазначені невідповідності у поданих учасником документах в цій частині та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість Учаснику УКРАЇНСЬКО-АМЕРИКАНСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА «КОДА» усунути такі невідповідності в інформації та/ або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 31.07.2025 21:15 - 15.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 31.07.2025 21:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог моніторингу та наказу Національного аерокосмічного університету "Харківський авіаційний інститут" № 352 від 06.08.2025 року, з уповноваженими особами було проведено роз'яснювальну роботу щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема наголошено та додатково роз'яснено, в яких випадках уповноважена особа має прийняти рішення щодо надання Учаснику 24 годин для виправлення невідповідностей в пропозиції.
Дата публікації звіту: 07.08.2025 16:12

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Оприлюднено інформацію
Дата публікації: 02.12.2025 16:49

Запити/Пояснення