-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт з облаштуванням благоустрою території місць поховань полеглих захисників України по вул. Одеська в м. Жмеринка Вінницької області. (Коригування №2)
Завершена
5 158 155.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 51 581.55 UAH
мін. крок: 1% або 51 581.55 UAH
Номер:
fd09aceaaca0440ea975ae2555c1fd7d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-21-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2025 00:00
Період моніторингу:
21.04.2025 15:54 - 13.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.04.2025 №53-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник
Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 21.04.2025 №53-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2025-03-07-005357-a, 07.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо внесення змін до Договору підряду установлено порушення вимог пункту 19 Постанови № 1178, частини п’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Особливостей № 1178, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Вінторглайн», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, оприлюднення внесених змін до Договору підряду - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом приведення додаткової угоди у відповідність до вимог законодавства, а у разі неможливості – здійснити заходи щодо припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.03.2025, 18.03.2025 та від 21.03.2025 (протоколи № 32, № 41, № 45) реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Вінторглайн» (далі – ТОВ «Вінторглайн»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «Вінторглайн» до 02.04.2025, рішення уповноваженої особи від 04.04.2025 (протокол № 65), повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 17.04.2025 № 125, звіт про результати проведення процедури закупівлі та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 25.04.2025 та 02.05.2025 через електронну систему закупівель.
Згідно з пунктом 3 Особливостей № 1178 замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять їх з урахуванням Особливостей № 1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 17 Особливостей № 1178 обумовлено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей №1178 укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей № 1178.
Згідно з частинами першою та другою статті 180 Господарського кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов’язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов’язкові умови договору відповідно до законодавства. Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
Частиною першою статті 323 Господарського кодексу України визначено, що договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону.
Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Порядок № 668), відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва.
Пунктом 2 Порядку № 668 визначено, що його загальні умови є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників).
При цьому, пунктом 5 Порядку № 668 визначено, що істотною умовою договору підряду, зокрема, є порядок розрахунків за виконані роботи.
Згідно з частиною першою статті 638 Цивільного Кодексу України договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх його істотних умов, зокрема предмету договору, умов, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усіх тих умов, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Також, у пункті 19 Особливостей № 1178 визначено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) Особливостей № 1178, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених даним пунктом. Також частиною п’ятою статті 41 Закону установлено заборону змін істотних умов договору, крім випадків визначених положеннями частини п’ятої статті 41 Закону.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником з ТОВ «Вінторглайн» укладено договір підряду від 17.04.2025 № 125 (далі – Договір підряду), на момент укладання якого сторони досягли згоди з усіх його умов, у тому числі, передбачених у розділі 3 «Порядок здійснення оплати».
Замовник керуючись підпунктом 3 пункту 19 Особливостей № 1178 (покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю) згідно з пунктом 11.2 Договору підряду та нормами статей 651-654 Цивільного кодексу України, статті 188 Господарського кодексу України, додатковою угодою від 18.04.2025 № 1 вніс зміни у розділ 3 «Порядок здійснення оплати» Договору підряду та доповнив його пунктом 3.9 наступного змісту «Замовник має право надати Підряднику попередню оплату в розмірі до 30% від ціни Договору та відповідно до виділених асигнувань на капітальний ремонт Об’єкту та здійснювати контроль за своєчасним освоєнням Підрядником коштів попередньої оплати відповідно до законодавства України».
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 29.04.2025, зокрема, щодо підстав для внесення змін до Договору підряду (покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю) Замовник пояснив, що «…надання попередньої оплати на придбання матеріалів, в даному випадку гранітних пам’ятників, дозволить виконавцю зафіксувати вартість такого матеріалу…»
Слід зазначити, що якість продукції (послуг, робіт) є економічною категорією. Вона виражається показниками, які характеризують корисний ефект від використання певної продукції. Це може бути надійність, технологічність, стандартизація та уніфікація, ергономічність, естетичність, транспортабельність, екологічні показники, показники безпеки.
Водночас, моніторингом установлено, що якісні та технічні характеристики предмета закупівлі додатковою угодою від 18.04.2025 № 1 не змінювалися.
При цьому, необхідно зазначити, що частиною п’ятою статті 41 Закону та пунктом 19 Особливостей № 1178 не передбачено випадків, за яких Замовник мав би право внести зміни до договору в частині оплати, а саме передбачити авансовий платіж.
З огляду на вказане, Замовник безпідставно додатковою угодою від 18.04.2025 № 1 вніс зміни до істотних умов Договору підряду, чим порушив вимоги пункту 19 Особливостей № 1178, частини п’ятої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
14.05.2025 17:34 - 29.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.05.2025 17:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог моніторингу UA-M-2025-04-21-000064
Дата публікації звіту:
23.05.2025 15:21
Запити/Пояснення
Номер:
dc6061ba18ab47088ceee232d07c126d
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
24.04.2025 16:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту з облаштуванням благоустрою території місць поховань полеглих захисників України по вул. Одеська в м. Жмеринка Вінницької області. (Коригування №2 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-07-005357-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті? Якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0ce44945ba3147169941249069d2bae9
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
25.04.2025 15:18
Опис:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
На виконання данної вимоги надаємо Експертний звіт (файл "Меморіал звіт.pdf" додається)
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті? Якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
На виконання данної вимоги надаємо посилання на сайт Жмеринської міської ради
https://drive.google.com/drive/folders/1XsPmqmPWG6XjEA3kt9C9p1rRzHkNSRnz
Номер:
f9e3e2b0a97a46da8c2275b397ffc7a0
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
29.04.2025 12:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту з облаштуванням благоустрою території місць поховань полеглих захисників України по вул. Одеська в м. Жмеринка Вінницької області. (Коригування №2 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-07-005357-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. У підпункті 1.1. пункту 1 таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – таблиця) додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі, в якій обов’язково зазначається інформація про найменування обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у технічних вимогах; кількість; підстави користування (власне, оренда, найм, тощо).
Враховуючи зазначене, поясніть, яким чином учасником ТОВ «Вінторглайн» виконано вищевказану вимогу в частині зазначення у довідці про наявність матеріально-технічної бази, інформації про кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 6,3 т? Тоді як, інформація про його використання під час виконання робіт з установлення бортових каменів бетонних і залізобетонних при інших видах покриттів, міститься в локальних кошторисах 02-01-02 та 02-01-08 та підсумковій відомості ресурсів вказаного учасника.
2. Надайте пояснення, яким чином учасником ТОВ «Вінторглайн» виконано вимоги додатку 1 до тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника:
- довідки в довільній формі, яка повинна містити, зокрема, інформацію про досвід керівника(ів) (підпункт 1.2. пункту 1 таблиці)? Оскільки, у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації (файл «про працівників нова.docx») відсутня інформація про досвід керівника.
- копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), або копії витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку) (підпункт 4.11. пункту 4 таблиці)?
3. Поясніть, яким чином забезпечено виконання вимог частини першої статті 41 Закону в частині долучення до договірної ціни документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в яких обов’язково має зазначатися, зокрема, така інформація: відпускна ціна, вартість транспортування та заготівельно-складські витрати товару щодо кожної номенклатурної позиції?
4. Відповідно до додаткової угоди від 18.04.2025 № 1 та оприлюдненого в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, підставою для внесення змін до договору підряду від 17.04.2025 № 125 (далі – Договір) вказано підпункт 3 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Зокрема, внесено зміни в розділ З Договору та доповнено його пунктом 3.9. в наступній редакції: «Замовник має право надати Підряднику попередню оплату в розмірі до 30% від ціни Договору та відповідно до виділених асигнувань на капітальний ремонт Об’єкту та здійснювати контроль за своєчасним освоєнням Підрядником коштів попередньої оплати відповідно до законодавства України».
Слід зазначити, що якість продукції (послуг, робіт) є економічною категорією і виражається певними властивостями та показниками, які характеризують корисний ефект від використання продукції за призначенням і обумовлюють сферу її використання.
Враховуючи зазначене, надайте пояснення покращення яких показників якості робіт передбачено у зв’язку з внесенням змін додатковою угодою від 18.04.2025 № 1 до Договору?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
80d757bd66004b059b2fae8437c44ed2
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
02.05.2025 14:39
Опис:
Щодо питання першого, в складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку про наявність матеріально-технічної бази та технологій необхідних необхідних для виконання робіт визначених у технічних вимогах; кількість; підстави користування (власне, оренда, найм, тощо), файл «про мтб (1).docx», в якій міститься перелік машин та механізмів які Учасник буде застосовувати для виконання робіт за предметом закупівлі. Також, на підтвердження вказаної у довідці інформації, в складі тендерної пропозиції Учасник надав зокрема договір №01/02-25 від 01.02.2025р. Про надання послуг технікою, файл «Договір оренди техніки 01.02.2025.docx» в якому міститься інформація про вказану техніку. Так, відповідно до договору надання послуг, для виконання робіт буде залучено автокран вантажопідйомністю 10т. Таким чином, дана техніка за своїми технічними характеристиками може виконати роботу автокрана вантажопідйомністю 6,3т. Відповідно, Учасник виконав вимогу тендерної документації.
Щодо питання першого, в складі тендерної пропозиції Учасник надав копію рішення про призначення директора (файл «рішення про призначення директора.pdf»). Відповідно до інформації яка міститься в даному файлі, директора призначено на посаду 29.03.2023р. Відтак, Учасник виконав вимогу ТД про зазначення інформації про досвід керівника.
В складі тендерної пропозиції Учасник надав лист пояснення щодо системи оподаткування (файл «Пояснення про систему оподаткування.pdf»). Відповідно до інформації викладеної в пояснювальному листі, Учасник є платником податку на прибуток на загальних підставах, та не являється платником ПДВ чи єдиного податку. Відтак, надавши вищезгадане пояснення щодо системи оподаткування, Учасник виконав вимоги ТД.
Щодо питання третього, в складі тендерної пропозиції Учасник надав підсумкову відомість ресурсів до договірної ціни (файл «3_ДЦ_ПВР.docx»), в якому міститься вся інформації щодо відпускної ціни, вартість транспортування та заготівельно-складські витрати товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Щодо питання четвертого, щодо покращення якості предмета закупівлі шляхом надання Підряднику попередньої оплати на придбання матеріалів зазначаємо наступне.
Надання попередньої оплати на придбання матеріалів, в даному випадку гранітних пам’ятників, дозволить виконавцю зафіксувати вартість такого матеріалу, оскільки продовження бойових дій у зв’язку із збройною агресією російської федерації спричиняє загибель солдат ЗСУ на полі бою, а необхідність вшанувати їх пам’ять, у т.ч. шляхом встановленням кожному з них відповідного меморіалу, спричиняє навантаження на ринок гранітних виробів, та як наслідок, збільшення їх ціни.