-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
М'ясопродукти
Завершена
1 250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 500.00 UAH
Номер:
f55bf3b958784c3d81a7b7d2ba408b86
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-02-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2025 00:00
Період моніторингу:
02.06.2025 18:13 - 24.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.06.2025 № 222
Київ
Про початок моніторингу процедур
закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2025-03-06-013994-a 06.03.2025
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1275, розгляді пропозицій ТОВ «ВТК ПЛЮС», ТОВ «МАГРОК», ТОВ «ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС» та ТОВ «ПРОД ТОРГ АЛЬЯНС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», зі змінами, у редакції, чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості від 11.11.2022 № 1275), розгляду пропозицій відповідно до вимог Закону № 922-VIII з урахуванням положень, визначених Особливостями № 1275, правомірності відхилення пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, оголошення про проведення спрощеної закупівлі затверджене рішенням уповноваженої особи від 06.03.2025 № 65, реєстр отриманих пропозицій від 17.03.2025, протокол розкриття пропозицій, пропозицію ТОВ «ВТК ПЛЮС», пропозицію ТОВ «МАГРОК», пропозицію ТОВ «ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС» та пропозицію ТОВ «ПРОД ТОРГ АЛЬЯНС» (далі – Переможець), протокол уповноваженої особи про відхилення пропозиції ТОВ «ВТК ПЛЮС» від 19.03.2025 №85, протокол уповноваженої особи про відхилення пропозиції ТОВ «МАГРОК» від 20.03.2025 №88, протокол уповноваженої особи про відхилення пропозиції ТОВ «ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС» від 21.03.2025 №92, протокол уповноваженої особи про визначення переможця ТОВ «ПРОД ТОРГ АЛЬЯНС» від 24.03.2025 № 93, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 24.03.2025, договір купівлі продажу товарів від 27.03.2025 № 102 ПС, пояснення та документи, надані Замовником від 04.06.2025 на запит Північного офісу Держаудитслужби.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що пропозиції ТОВ «ВТК ПЛЮС», ТОВ «МАГРОК» та ТОВ «ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС» відхилені Замовником (протокольні рішення уповноваженої особи від 19.03.2025 № 85, від 20.03.2025 № 88 та від 21.03.2025 № 92) на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону № 922-VIII. Перевіркою підстав відхилення пропозицій зазначених в протоколах, порушень не встановлено.
Переможцем спрощеної закупівлі обрано пропозицію учасника ТОВ «ПРОД ТОРГ АЛЬЯНС» з остаточною ціновою пропозицією 945 288,00 гривень з ПДВ та укладено договір купівлі продажу товарів від 27.03.2025 № 102 ПС.
Період усунення порушень:
20.06.2025 15:18 - 26.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
20.06.2025 15:18
Запити/Пояснення
Номер:
28bf1a47a9294db9ae800f5498e2489f
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
03.06.2025 14:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якого є м'ясопродукти (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-06-013994-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
fad1cd89ffe64e82bd7078648c1d453c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.06.2025 15:44
Опис:
Пояснення надаються у вкладенні