-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
«Капітальний ремонт нежитлового приміщення за адресою: с. Крюківщина, вул. Єдності, 5. Коригування»
Завершена
4 483 742.20
UAH з ПДВ
Номер:
9e90eccda917452f9744cc29c66f650a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-08-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.04.2025 00:00
Період моніторингу:
08.04.2025 17:56 - 30.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.04.2025 № 138
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олексій КОРОЛЬ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-03-06-013597-a 06.03.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII.
За результатами моніторингу, встановлено порушення вимог пункту 5.31 Настанови № 281 та пункту 17 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі, а також здійснити заходи щодо приведення умов Договору підряду від 03.03.2025 № 1/02-25/ЦНАП у відповідність до вимог пункту 5.31 Настанови № 281, а у разі неможливості припинити зобов’язання за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, наявність підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, обґрунтування укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу на підставі підпункту 8 пункту 13 Постанови Кабінету Міістрів України від 12.10.2022року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», договір підряду від 03.03.2025 № 1/02-25/ЦНАП, пояснення та документи надані Замовником на запит Північного офісу Держаудитслужби.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості № 1178).
За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
У ході проведення моніторингу установлено, що Замовником, керуючись нормами підпункту 8 пункту 13 Особливостей № 1178, здійснено закупівлю робіт шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Відповідно до пункту 17 Особливостей № 1178, установлено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
При цьому, відповідно до частини 3 статті 875 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-IV (далі – ЦКУ), до договору будівельного підряду застосовуються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом.
Разом з тим, відповідно до частини 2 статті 7 Закону України «Про ціни та ціноутворення» від 21.06.2012 № 5007-VI, установлено, що при обчисленні вартості будівництва об’єктів (крім автомобільних доріг загального користування), що будуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії, та вартості розроблення містобудівної документації (крім вартості робіт із землеустрою, що проводяться при розробленні містобудівної документації, яка одночасно є документацією із землеустрою) застосовуються кошторисні норми України щодо ціноутворення у будівництві, затверджені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері містобудування та архітектури.
Так, відповідно до пункту 1.1. Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. № 281 (далі - Настанова № 281), визначено, що ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Моніторингом установлено, що відповідно пункту 4.1 Договору № 11, визначено, що договірна ціна на виконання підрядних робіт на об’єкті є динамічною і визначається на основі Кошторису. Договірна ціна є невід’ємною складовою Договору.
Відповідно до Додатку № 1 до Договору від 03.03.2025 № 1/02-25/ЦНАП установлено, що Договірна ціна до договору визначена згідно з Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 № 281.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 5.31 Настанови № 281 установлено, що за динамічної договірної ціни - не враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються.
Натомість, моніторингом установлено, що у договірній ціні до Договору від 03.03.2025 № 1/02-25/ЦНАП (вид якої визначено як «динамічна») враховано кошти на покриття ризиків у розмірі – 81,16762 тис. грн., чим порушено вимоги пункту 5.31 Настанови № 281 та пункту 17 Особливостей № 1178.
Окрім того, за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до пункту 13 Особливостей № 1178, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII.
Так, згідно з пунктом 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі укладення договорів про закупівлю, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону, без використання електронної системи закупівель у випадках, встановлених Особливостями, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію, визначену пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 цього Закону, в порядку та на умовах, що ними визначені.
Відповідно до частини першої статті 41 Закону № 922-VIII, установлено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Разом з тим, відповідно пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII, установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником в електронній системі закупівель 06.03.2025 опубліковано Договір підряду від 03.03.2025 № 1/02-25/ЦНАП у форматі PDF, предметом якого є капітальний ремонт нежитлового приміщення за адресою: с. Крюківщина, вул. Єдності,5. Коригування.
Слід зазначити, що згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835, (далі – Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Разом з тим, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, Замовник повинен був оприлюднити в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, а також розмістити їх у машинозчитувальному форматі.
Однак, під час публікації Договору Замовник не оприлюднив Договір підряду від 03.03.2025 №1/02-25/ЦНАП та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматі, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
01.05.2025 17:38 - 16.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
01.05.2025 17:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області (далі – Замовник) погоджується з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-M-2025-04-08-000005, а тому надає інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
1. Відповідно до Висновку зазначено зокрема наступне: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі, а також здійснити заходи щодо приведення умов Договору підряду від 03.03.2025 № 1/02-25/ЦНАП у відповідність до вимог пункту 5.31 Настанови № 281, а у разі неможливості припинити зобов’язання за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.».
Замовник погоджується із такими висновками та надає інформацію, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку виходячи із наступного:
08 травня 2025 року, Замовником було оприлюднено договір про закупівлю та додатки до нього нього (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі, а саме:
- ДОГОВІР ПІДРЯДУ № 1/02-25/ЦНАП від 03.03.2025 року (формат «DOCX»);
- Договірна ціна (Додаток № 1) формат «XLS(X)»;
- Зведений кошторисний розрахунок (Додаток № 2) формат «XLS(X)»;
- Об’єктний кошторис (Додаток № 3) формат «XLS(X)»;
- Відомість обсягів робіт (Додаток № 4) «XLS(X)»;
- Підсумкова відомість ресурсів до ОК (Додаток № 5) «XLS(X)»;
- Інформація про ціни на матеріальні ресурси (Додаток № 6) «XLS(X)»;
- Графік виконання робіт (Додаток № 7) формат «DOCX»;
- План фінансування робіт (Додаток № 8 формат «DOCX».
Також, на виконання Висновку було здійснено заходи щодо приведення умов Договору підряду від 03.03.2025 № 1/02-25/ЦНАП у відповідність до вимог пункту 5.31 Настанови № 281, шляхом укладення Додаткової угоди № 1 від 06.05.2025 року до Договору підряду від 03.03.2025 № 1/02-25/ЦНАП та завантаженням наступних документів:
- Договірна ціна до ДУ№1 (Додаток № 1) формат «XLS(X)» та «PDF»;
- Зведений кошторисний розрахунок до ДУ№1 (Додаток № 2) формат «XLS(X)» та «PDF»;
- Додаткова угода № 1 від 06.05.2025 року до Договору підряду від 03.03.2025 № 1/02-25/ЦНАП (формат «DOCX» та «PDF»)
Дата публікації звіту:
08.05.2025 16:53
Запити/Пояснення
Номер:
513f8d974eb54d76b459d9411f0cb9d9
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
09.04.2025 15:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Капітального ремонту нежитлового приміщення за адресою: с. Крюківщина, вул. Єдності, 5. Коригування, за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-06-013597-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «Архітектурно-будівельна компанія «Комфортсервіс», з яким укладений договір підряду від 03.03.2025 № 1/02-25/ЦНАП без використання електронної системи закупівель?
4. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
5. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі передбаченого фінансування).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9e9602b1faa64823931c761cae65efff
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
14.04.2025 17:23
Опис:
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ від 09.04.2025 р.
09.04.2024 року о 15:13:12 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2025-04-08-000005), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень. А саме: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Капітального ремонту нежитлового приміщення за адресою: с. Крюківщина, вул. Єдності, 5. Коригування, за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-06-013597-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «Архітектурно-будівельна компанія «Комфортсервіс», з яким укладений договір підряду від 03.03.2025 № 1/02-25/ЦНАП без використання електронної системи закупівель?
4. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
5. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі передбаченого фінансування).».
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне.
1. Замовником було здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі відповідно до відомості обсягів робіт. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався на підставі показників зведеного кошторисного розрахунку складеного відповідно до проектно-кошторисної документації вартості будівництва по об’єкту «Капітальний ремонт нежитлового приміщення за адресою: с. Крюківщина, вул. Єдності, 5. Коригування» з урахуванням відомостей, що викладені у Експертному звіті (позитивному) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт нежитлового приміщення за адресою: с. Крюківщина, вул. Єдності, 5. Коригування» (ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (ПОЗИТИВНИЙ) № 241216-23/В від 19 грудня 2024, Реєстраційний номер EX01:2359-3692-8484-7511).
2. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 8 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Між КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА «ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» (далі – Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КОМФОРТСЕРВІС» (далі – Виконавець) 22 липня 2024 року укладено Договір підряду № 20/07-24/ЦНАП щодо виконання робіт за об’єктом «ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт нежитлового приміщення за адресою: с. Крюківщина, вул. Єдності, 5)».
У процесі виконання робіт, передбачених Договором, виникла необхідність у додаткових роботах, які первинним договором не були передбачені, що потребувало коригування проектної документації.
Документальним підтвердженням щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, надаємо: ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (ПОЗИТИВНИЙ) № 241216-23/В від 19 грудня 2024, Реєстраційний номер EX01:2359-3692-8484-7511) та ОБГРУНТУВАННЯ, яке затверджено та погоджено Директором Лисенко Р.Г. від 06.03.2025 року.
3. Між КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА «ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» (далі – Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КОМФОРТСЕРВІС» (далі – Виконавець) 22 липня 2024 року укладено Договір підряду № 20/07-24/ЦНАП щодо виконання робіт за об’єктом «ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт нежитлового приміщення за адресою: с. Крюківщина, вул. Єдності, 5)». У зв’язку з необхідністю закупівлі у додаткових робоіт, які первинним договором не були передбачені, залучення до виконання робіт підрядника Товариства з обмеженою відповідальністю «АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КОМФОРТСЕРВІС», який вже виконував роботи по об’єкту «Капітальний ремонт нежитлового приміщення за адресою: с. Крюківщина, вул. Єдності, 5», надають можливість забезпечити сумісність та якість додаткових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні виконання робіт забезпечить належним чином передачу об’єкту в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність технічних та конструктивних рішень для якісної експлуатації об’єкта. Крім того, це дасть можливість уникати спірних ситуацій та забезпечити визначений гарантійний термін експлуатації об’єкта в цілому після завершення робіт. Враховуючи позитивний експертний звіт № 241216-23/В від 19 грудня 2024 року, проведений ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА», було встановлено необхідність здійснення закупівлі додаткових робіт, які є невід'ємною частиною предмета закупівлі основного договору. Підрядник, ознайомившись із зазначеним експертним звітом, листом від 19 лютого 2025 року № 9.2.2 підтвердив свою готовність до виконання додаткових робіт та надав відповідну пропозицію на суму 4 483 742,20 грн.
4. На підтвердження джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами надаємо Додаток № 6 – 1 до рішення XLII сесії Вишневої міської ради VIII скликання від 30.01.2025 року № 1-01/XLII8 - 15 з інформаціє про перелік об’єктів, що фінансуються за рахунок коштів бюджету розвитку у 2025 році. Відповідний КПКВК: 0210180. Джерело фінансування: місцевий бюджет.
5. Не надаємо інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility, оскільки, не передбаченого фінансування.
Додатки:
1. ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (ПОЗИТИВНИЙ) № 241216-23/В від 19 грудня 2024;
2. ОБГРУНТУВАННЯ від 06.03.2025 року;
3. Лист на додаткові роботи 19.02.2025 року;
4. Додаток № 6 – 1 до рішення XLII сесії Вишневої міської ради VIII скликання від 30.01.2025 року № 1-01/XLII8 – 1.