-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приватних житлових будинків по вул. Першого Травня, 11, вул. Приозерній, будинки, 18, 23, 25, 35а, 42, 43, 47, 59, 67, 82, 86, 87, 96, 107, вул. Садовій, будинки 3а, 30, 52, 58, 62, 63, 64, 82, с. Посад-Покровське Чорнобаївської сільської територіальної громади Херсонського району Херсонської області
Капітальний ремонт приватних житлових будинків по вул. Першого Травня, 11, вул. Приозерній, будинки, 18, 23, 25, 35а, 42, 43, 47, 59, 67, 82, 86, 87, 96, 107, вул. Садовій, будинки 3а, 30, 52, 58, 62, 63, 64, 82, с. Посад-Покровське Чорнобаївської сільської територіальної громади Херсонського району Херсонської області (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
50 893 552.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 254 467.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 254 467.76 UAH
Номер:
b1e38c690a654b8ba30b55f266af3c46
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-10-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.04.2025 00:00
Період моніторингу:
10.04.2025 10:35 - 02.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.04.2025 № 107
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2025-03-06-012916-a 06.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 84 Постанови № 668, пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо приведення плану фінансування (додаток № 3 до Договору) у відповідність до вимог пункту 84 Постанови № 668, недопущення установлених порушень у подальшому, притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам законодавства та тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 06 березня 2025 року № 7 (зі змінами від 18 березня 2025 року № 20), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» (далі – ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО»), вимогу про усунення невідповідностей до 01 квітня 2025 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 01 квітня 2025 року № 46, договір про закупівлю робіт від 15 квітня 2025 року № 1-ЄДБ/25 (далі – Договір) на суму 50 893 013,35 грн без ПДВ, пояснення та документи, надані Замовником на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель 16 квітня 2025 року.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Абзацом першим пункту 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону.
Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова КМУ № 668).
Відповідно до пункту 84 Постанови № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо.
Водночас, під час моніторингу установлено, що у додатку 3 до Договору «План фінансування виконання робіт» не зазначено фінансування на поточний рік - за місяцями з визначенням напрямів фінансування (видами витрат), чим не дотримано норм, встановлених пунктом 84 Постанови № 668.
Отже, Замовником укладено Договір з порушенням норм, встановлених пунктом 84 Постанови КМУ № 668, чим не дотримано вимоги пункту 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
05.05.2025 17:35 - 20.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
05.05.2025 17:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (далі – Замовник) розглянула Висновок про результати моніторингу від 05.05.2025р. Державної аудиторської служби України в межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приватних житлових будинків по вул. Першого Травня, 11, вул. Приозерній, будинки, 18, 23, 25, 35а, 42, 43, 47, 59, 67, 82, 86, 87, 96, 107, вул. Садовій, будинки 3а, 30, 52, 58, 62, 63, 64, 82, с. Посад-Покровське Чорнобаївської сільської територіальної громади Херсонського району Херсонської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-06-012916-a) та надає Звіт про усунення порушення від 12.05.2025 №10-4/445
Дата публікації звіту:
12.05.2025 13:13
Запити/Пояснення
Номер:
42fee9e658a4409a9a39efe62eded26c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.04.2025 16:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приватних житлових будинків по вул. Першого Травня, 11, вул. Приозерній, будинки, 18, 23, 25, 35а, 42, 43, 47, 59, 67, 82, 86, 87, 96, 107, вул. Садовій, будинки 3а, 30, 52, 58, 62, 63, 64, 82, с. Посад-Покровське Чорнобаївської сільської територіальної громади Херсонського району Херсонської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-06-012916-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (експертні звіти, локальні кошториси, договірну ціну з розрахунками, пояснювальну записку тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків (КПКВ)).
4. Надати інформацію, чи здійснювалося (буде здійснюватися) фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
4f2290f9637a469988e74c453eb5e2a7
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 14.04.2025р.
Дата опублікування:
16.04.2025 16:59
Опис:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України в межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт приватних житлових будинків по вул. Першого Травня, 11, вул. Приозерній, будинки, 18, 23, 25, 35а, 42, 43, 47, 59, 67, 82, 86, 87, 96, 107, вул. Садовій, будинки 3а, 30, 52, 58, 62, 63, 64, 82, с. Посад-Покровське Чорнобаївської сільської територіальної громади Херсонського району Херсонської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-06-012916-a)