• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Підготовка об'єкту: Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: вулиця Голосіївська, 3 у Голосіївському районі міста Києва до опалювального сезону та проведення заходів з енергозбереження (код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

2 933 340.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 333.40 UAH
Номер: a5ce5fae62bc4ab387b81cd68a196215
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-19-000088
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.05.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 19.05.2025 18:08 - 10.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.05.2025 № 208 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-03-06-007059-a 06.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, o.v.zhytnyk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВСЬКЕ ЕНЕРГО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ» установлено порушення пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю, установлено недотримання вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС» та ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього у машинозчитувальному форматі, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.02.2025 №2-В (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 21.03.2025, тендерні пропозиції ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС», ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» ТОВ «КИЇВСЬКЕ ЕНЕРГО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ» (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС» від 28.03.2025 №2-ПР, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС» від 07.04.2025 №10, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» від 07.04.2025 №11, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.04.2025 № 6546-р/пк-пз, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «КИЇВСЬКЕ ЕНЕРГО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ» від 29.04.2025 № 22-В та повідомлення про намір укласти договір від 29.04.2025, договір підряду від 06.05.2025 № 57-Д, пояснення та документи надані Замовником від 19.05.2025, від 27.05.2025 та від 04.06.2025 на запити органу державного фінансового контролю. Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 07.04.2025 №10) на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС» зазначених в протоколі від 07.04.2025 №10, порушень не встановлено. Крім того, тендерну пропозицію ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 07.04.2025 №11) на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ» зазначених в протоколі від 07.04.2025 №11, порушень не встановлено. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ТОВ «КИЇВСЬКЕ ЕНЕРГО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ» з остаточною ціновою пропозицією 2 933 314,37 гривень з ПДВ та укладено договір підряду від 06.05.2025 № 57-Д. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178, установлено, що замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ «КИЇВСЬКЕ ЕНЕРГО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ» вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 2 до ТД, учасники повинні надати документ, що підтверджує право власності Учасника на офісне (адміністративне) та складське приміщення: - Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо учасник є власником офісного та складського приміщення) або діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування офісним та складським приміщенням (договір оренди/суборенди тощо). На виконання вищевказаної вимоги ТОВ «КИЇВСЬКЕ ЕНЕРГО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ» у складі тендерної пропозиції надано договір оренди нерухомості від 03.01.2024 № 1/24. Так, відповідно до пункту 2 термін дії договору оренди нерухомості від 03.01.2024 № 1/24 до 31.12.2024. Таким чином, у складі тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВСЬКЕ ЕНЕРГО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ» не підтверджено чинність договору оренди нерухомості від 03.01.2024 № 1/24, чим, відповідно недотримано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 2 до ТД. Поруч з тим, згідно з пунктом 19 Розділу 3 Додатку 2 до ТД, на підтвердження права оренди екскаватора учасники повинні надати гарантійний лист про те, що під час надання послуг вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі (з зазначенням предмета закупівлі) та копію чинного договору із вимірювальною лабораторією. На виконання вищевказаної вимоги ТОВ «КИЇВСЬКЕ ЕНЕРГО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ» у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист від 20.03.2025 № 20/18-2 та договір на виконання дослідницьких робіт від 07.05.2024 № ДГ-070524-1441. Так, відповідно до пункту 8.1 Договору від 07.05.2024 № ДГ-070524-1441 термін дії договору на виконання дослідницьких робіт до 31.12.2024. Таким чином, у складі тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВСЬКЕ ЕНЕРГО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ» не підтверджено чинність договору на виконання дослідницьких робіт від 07.05.2024 № ДГ-070524-1441, чим, відповідно недотримано вимоги пункту 9 Розділу 3 Додатку 2 до ТД. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 30.05.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, інформації щодо вищезазначеного. Однак, надані пояснення Замовником від 04.06.2025 не спростовують наявність порушення в частині підтвердження чинності договорів, чим недотримано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 2 до ТД та пункту 9 Розділу 3 Додатку 2 до ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Однак, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей № 1178 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а відтак не надав можливість учаснику ТОВ «КИЇВСЬКЕ ЕНЕРГО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ» усунути такі невідповідності. Окрім того, згідно з пунктом 17 Особливостей № 1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922-VIII, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону № 922-VIII, та цих особливостей. Відповідно пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII, установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Слід зазначити, що згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835, (далі – Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Разом з тим, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, Замовник повинен був оприлюднити в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, а також розмістити їх у машинозчитувальному форматі. Натомість, аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що Замовником не оприлюднено Договір підряду від 06.05.2025 № 57-Д та додатки до нього, зокрема: Дефектний акт (Додаток №1); Договірна ціна (Додаток № 2); Календарний графік виконання робіт (Додаток № 3) в машинозчитувальному форматі, чим, відповідно, недотримано вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 09.06.2025 18:08 - 24.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 09.06.2025 18:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Шановна Державна аудиторська служба України! Уповноваженою особою усунено порушення виявлені Північним офісом Державної аудиторської служби України, а саме оприлюднено договір про закупівлю та додатки до нього у машинозчитувальному форматі. Також проведено роз'яснювальну роботу щодо недопущення вказаних порушень в подальшому.
Дата публікації звіту: 11.06.2025 11:43

Запити/Пояснення