-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизель-генератор
Завершена
1 556 959.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 784.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 784.80 UAH
Номер:
c75090bea3cc4bd0b1dc8e353b3ebc99
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-08-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.04.2025 00:00
Період моніторингу:
08.04.2025 13:41 - 30.04.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
07.04.2025 № 69
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 02.04.2025 № 003100-18/4143-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.04.2025 № 69
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2025-03-05-014777-a 05.03.2025 Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області на
2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі від 28.03.2025, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 05.03.2025
№ 58), протокол розкриття тендерних пропозицій, вимога про усунення невідповідностей до 19.03.2025 ТОВ «ІНВО ЮНІОН», протокол уповноваженої особи від 19.03.2025 № 65 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНВО ЮНІОН», протокол уповноваженої особи від 21.03.2025 № 66 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС», вимога про усунення невідповідностей до 22.03.2025 ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ», протокол уповноваженої особи від 22.03.2025 № 67 про визначення переможцем ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ», повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 22.03.2025, договір на закупівлю товарів від 28.03.2025 № 389 з додатками, відповіді замовника на запити Східного офісу Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 15.04.2025, 25.04.2025, 28.04.2025, звіт про виконання договору про закупівлю від 25.04.2025.
Період усунення порушень:
30.04.2025 20:35 - 06.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
30.04.2025 20:35
Запити/Пояснення
Номер:
a7fd881a265f4c8aab3aeff847f1f85d
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
15.04.2025 17:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.04.2025 00:00
Опис:
див.файл
Номер:
b322c552aef0464c99e6276ed22f94f3
Назва:
Відповідь замовника на запит СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 15 квітня 2025 року
Дата опублікування:
17.04.2025 15:37
Опис:
ГОЛОВНИМ УПРАВЛІННЯМ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) розглянуто запит СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі «Дизель-генератор» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-05-014777-a), (ID моніторингу:UA-M-2025-04-08-000021).
Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення:
Питання 1. В які терміни та на якому веб-сайті оприлюднено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість як то вимагається п.4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів»? Для підтвердження факту оприлюднення обґрунтування необхідно надати до моніторингу посилання на веб-сайт, а також скрін-шот з веб-сайту з таким обґрунтуванням.
Відповідно до пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) надаємо посилання на сайт:
https://dp.npu.gov.ua/diialnist/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannia-tekhnichnykh-kharakterystyk-ta-ochikuvanoi-vartosti-zakupivel, де 06 березня 2025 року розміщено інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Питання 2. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено розрахунок розміру очікуваної вартості процедури? Розрахунок необхідно підтвердити відповідними документами та інформацією.
Очікувану вартість предмета закупівлі: «Дизель-генератор», код за ДК 021:2015:31120000-3-Генератори, визначено в межах кошторисних призначень на 2025 рік по КЕКВ 3110 за загальним фондом державного бюджету відповідно до потреби підрозділів ГУНП в Дніпропетровській області, які розташовані у м. Кривий Ріг та м. Кам’янське.
Розрахунок розміру очікуваної вартості закупівлі виконаний на підставі Методики розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, за методом порівняння ринкових цін, для чого отримано 3 комерційні пропозиції від постачальників, а саме:
Найменування постачальника Ціна за одиницю товару, грн.
ТОВ «ЮНІХЕМ» 772 458,00
ТОВ «НВП «ВІТАЛ» 864 200,00
ТОВ «Токмак Дизель Маш» 698 781,00
Згідно з даними комерційних пропозицій постачальників середня вартість дизель-генератора становить:
(772 458,00+864 200,00+698 781,00):3 = 778 479,66 грн.
Необхідна кількість дизель-генераторів: 2 одиниці.
Таким чином очікувана вартість товару становить: 1 556 959,00 грн.
Питання 3. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі?
У часи блекуатів та відключення електропостачання для роботи обладнання розміщеного в адмінбудівлях ГУНП в Дніпропетровській області, нами було прийнято рішення про необхідність придбання дизель-генераторів потужністю від 47 кВт.
Враховуючи кількість та потужність приладів-споживачів електричної енергії в адмінбудівлях ГУНП в Дніпропетровській області оптимальний варіант придбання дизель-генераторів потужністю 47 кВт.
За своїми техніко-експлуатаційними характеристиками і технічним рішенням, що застосовуються, найбільш просунутими є промислові дизель-генератори.
Переваги дизель-генераторів: потужність, витривалість, довговічність.
Момент на низьких оборотах дуже високий, тому на ринку є величезна кількість дизельних генераторів з малооборотними моторами, що працюють на 1500 об/хв. Невелика кількість оборотів у поєднанні з ефективнішим згорянням палива значно знижують витрати. Також дизельні двигуни довговічніші. Дизель-генератори з двигуном українського або європейського виробництва є найбільш якісними та надійними, що зменшує витрати на їх обслуговування та ремонт, демонструє баланс між ціною та якістю.
Витривалість, довговічність, надійність - це найбільш затребувана властивість дизель-генераторів, завдяки якому електростанція на дизелі може тривалий час працювати як допоміжне джерело живлення.
Всі генератори з такою потужністю, які представлені на ринку мають рідинне охолодження.
Враховуючи те, що розташування генератора передбачене на відкритому повітрі Замовником встановлено вимогу щодо наявності в комплектації генератора оцинкованого виконання кожуха зі ступенем захисту IP 54, для того щоб обладнання не зіпсувалось від корозії. Щодо технічного показника такого як регулятор обертів двигуна, з’ясовано що достатньо механічного.
Враховуючи можливість довготривалого відключення електроенергії та ненормований робочий час працівників поліції, вимогою до технічних характеристик передбачено можливість роботи генератора на 15 годин, що буде достатньо для потреб Замовника.
Для раціонального витрачання коштів державного бюджету, задля придбання якісного обладнання вимогою Замовника є “Країна виробника” в тому числі іноземні країни, а саме: країни Євросоюзу, США, країни, які виробляють найбільше якісне та технологічне обладнання, яке буде працювати довго та надійно, Україна – як вітчизняні виробники, який в змозі запропонувати, щось достатньо надійне та бюджетне.
Враховуючи зазначену вимогу - Мова інтерфейсу (мова панелі керування) зазначено Замовником як виключно українська, оскільки відповідальна особа має контролювати основні параметри роботи генератора напругу, струм, потужність, показники двигуна.
Таким чином отримали пропозицію Учасника, а саме генератор від українського виробника з двигуном італійського виробництва, що демонструє баланс між ціною та якістю. Після перевірки усіх технічних характеристик в цілому також кваліфікаційних критеріїв на відповідність вимог Замовника, прийнято рішення про визначення Учасника переможцем даної закупівлі та намір укласти договір.
Номер:
f2e62667fd6645a1a5fcccc7f4cc0f1f
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
23.04.2025 17:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.04.2025 00:00
Опис:
див.файл
Номер:
24582ef8ebe4436098f7d138cbdc9bfc
Назва:
Відповідь замовника на запит СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 23 квітня 2025 року
Дата опублікування:
25.04.2025 13:40
Опис:
ГОЛОВНИМ УПРАВЛІННЯМ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) розглянуто запит СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі «Дизель-генератор» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-05-014777-a), (ID моніторингу:UA-M-2025-04-08-000021).
Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення:
Питання 1. У відповідності до пункту 6.1. Розділу ІІІ Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (відповідно до Додатку 4 до тендерної документації).
Для підтвердження якості товару в складі тендерної пропозиції надаються зокрема:
4. Інструкція з монтажу, експлуатації та технічного обслуговування (або копія) на дизель-генератор.
Просимо надати посилання на файл в якому розміщується Інструкція.
Тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі має завантажений до електронної системи закупівель файл: «Инструкція_TOKMAK DIESELLC_TD-65 IS.pdf», який є сканованою копією «Іструкції з монтажу, експлуатації, технічного обслуговування Дизель-генератор TD-65 IS».
Надаємо скріншот тендерної пропозиції учасника.
Питання 2. Сертифікат відповідності, виданий Органом сертифікації на підставі протоколів випробувань.
У файлі (декл. та серт. про відповідність(дизель-генератори та дизель портативні).pdf) тендерної пропозиції міститься СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ, зареєстрований в реєстрі органу з оцінки відповідності «Міжнародні стандарти і системи» за № UA.PN.060.0688-24 на продукцію (дизель-генератори, портативні генератори з дизельним двигуном, в асортименті згідно з додатком 1, 306 моделей).
У відповідності до ДОДАТКУ СЕРТИФІКАТУ ВІДПОВІДНОСТІ, зазначені дизель-генератори з двигуном: RICARDO, KOFO, DOOSAN, SDEC, PERKINS, DIAMONND DIESEL, VOLVO, Mitsubishi, Cummins, BAUDOUIN.
Проте, марка двигуна PTP-Iveco у зазначеному ДОДАТКУ СЕРТИФІКАТУ ВІДПОВІДНОСТІ відсутня.
Чому пропозиція Учасника не була відхилена Замовником?
Відповідь.
Стосовно сертифікату відповідності, виданого Органом сертифікації на підставі протоколів випробувань наданого Учасником закупівлі ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ» у файлі під назвою декл. та серт. про відповідність(дизель-генератори та дизель портативні).pdf в складі своєї тендерної пропозиції, який містить скановану копію сертифікату відповідності, зареєстрованого в реєстрі органу з оцінки відповідності «Міжнародні стандарти і системи» за № UA.PN.060.0688-24 на продукцію (дизель-генератори, портативні генератори з дизельним двигуном, в асортименті згідно з додатком 1, де зазначено 306 моделей) відповідаємо наступне.
У відповідності до ДОДАТКУ СЕРТИФІКАТУ ВІДПОВІДНОСТІ, зазначені дизель-генератори з двигуном: RICARDO, KOFO, DOOSAN, SDEC, PERKINS, DIAMONND DIESEL, VOLVO, Mitsubishi, Cummins, BAUDOUIN в тому числі з двиryпом IVECO моделей: TD-**IS, TD_**'.IS, TD-**I, TD-***I, TD_**IS Zn, TD_***IS Zn, TD-**PIS, TD_rl**PIS, TD-**PI, TD_*?t*PI, TD_**PIS ZпrТDfr*,IPIS Zn.
Уповноваженою особою відовідальною за дану закупівлю на придбання дизель-генератора під час ретельного та прискіпливого розгляду тендерної пропозиції Учасника, а особливо технічних характеристик було з’ясовано наступне;
FPT Indastrial (www.fptindustrial.com) – це міжнародна компанія, яка є частиною великої IVECO Group (www.ivecogroup.com ). Дана компанія спеціалізується на розробці, виробництві та продажу двигунів та трансмісій для вантажівок, позашляхової техніки, морського транспорту та генераторів.
До 2005 року напрямок виробництва промислових дизельних двигунів працював під брендом Iveco Motors, з березня 2005 р після ребрендінгу під брендом FPT Indastrial в складі групи компаній IVECO.
Звернувшись до відкритих джерел інформації (інтернет-ресурсу): www.ivecogroup.com було отримано підтвердження, що компанія «FPT industrial» є частиною компанії «IVECO» з головним офісом у Туріні (Італія).
Враховуючи вищезазначене, уповноважена особа дійшла висновку що зазначений тип двигуна IVECO моделей: TD-**IS, TD_**'.IS, TD-**I, TD-***I, TD_**IS Zn, TD_***IS Zn, TD-**PIS, TD_rl**PIS, TD-**PI, TD_*?t*PI, TD_**PIS ZпrТDfr*,IPIS Zn що входить до переліку двигунів зазначених у додатку 1 до сертифікату відповідності повністю відповідає вимогам Замовника зазначених в тендерній документації.
Скріншот додається.
Номер:
f24a69cb19ea481fa93538a499f1cfe4
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
24.04.2025 17:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.04.2025 00:00
Опис:
див.файл