• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дизель-генератор

Завершена

1 556 959.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 784.80 UAH
Номер: c75090bea3cc4bd0b1dc8e353b3ebc99
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-08-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.04.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 08.04.2025 13:41 - 30.04.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 07.04.2025 № 69 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 02.04.2025 № 003100-18/4143-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 07.04.2025 № 69 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2025-03-05-014777-a 05.03.2025 Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 426-48-88, y.v.boichuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі від 28.03.2025, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 05.03.2025 № 58), протокол розкриття тендерних пропозицій, вимога про усунення невідповідностей до 19.03.2025 ТОВ «ІНВО ЮНІОН», протокол уповноваженої особи від 19.03.2025 № 65 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНВО ЮНІОН», протокол уповноваженої особи від 21.03.2025 № 66 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС», вимога про усунення невідповідностей до 22.03.2025 ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ», протокол уповноваженої особи від 22.03.2025 № 67 про визначення переможцем ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ», повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 22.03.2025, договір на закупівлю товарів від 28.03.2025 № 389 з додатками, відповіді замовника на запити Східного офісу Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 15.04.2025, 25.04.2025, 28.04.2025, звіт про виконання договору про закупівлю від 25.04.2025.
Період усунення порушень: 30.04.2025 20:35 - 06.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 30.04.2025 20:35

Запити/Пояснення