-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Придбання пально- мастильних матеріалів
Завершена
1 586 413.90
UAH з ПДВ
Номер:
c8367ecb1ff3477a99fbef2b9e1478de
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-24-000114
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.03.2025 00:00
Період моніторингу:
24.03.2025 15:28 - 15.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
24.03.2025 № 51
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 24.03.2025 № 51
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
16 UA-2025-03-05-013420-a 05.03.2025 КП ''Царичанське виробниче об'єднання житлово- комунального господарства'' Царичанської селищної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання наявності підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель (інформація, документи щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі) встановлено порушення норм підпункту 22 пункту 13 Особливостей.
За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення підпункту 22 пункту 13 Особливостей, пункту 10 частини 1 статті 10 Закону №922.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: наявність підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель (інформація, документи щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі), визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2014 №922-VIII (далі – Закон №922).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2025-03-05-015649-a, оголошення Звіт про укладений договір, договір про закупівлю товару від 21.02.2025 №ШК-00164/25 на суму 1 586 413,90 грн, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, пояснення замовника, надані 26.03.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 25.03.2025.
Відповідно до підпункту 22 пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Моніторингом установлено, що Замовник на порушення підпункту 22 пункту 13 Особливостей не оприлюднив обґрунтування застосування закупівлі без використання електронної системи.
Окрім того, на порушення підпункту 22 пункту 13 Особливостей, пункту 10 частини 1 статті 10 Закону №922 договір про закупівлю товару від 21.02.2025 №ШК-00164/25 Замовник оприлюднив 27.03.2025, тоді як звіт про договір про закупівлю оприлюднений в електронній системі 05.03.2025.
У ході проведення моніторингу Замовником 27.03.2028 оприлюднене обґрунтування, в якому зазначено підставу – підпункт 6 пункту 13 Особливостей.
Період усунення порушень:
28.03.2025 14:40 - 12.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
28.03.2025 14:40
Запити/Пояснення
Номер:
e62891e9c60e47d9bc5184687282451d
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
25.03.2025 16:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.03.2025 00:00
Опис:
Питання у файлі