-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ "Конотопське вище професійне училище" по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області
Фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility
Завершена
25 211 544.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 126 057.72 UAH
мін. крок: 0.5% або 126 057.72 UAH
Номер:
91afacf490634f48b5742d2c23d747a0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-02-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.04.2025 00:00
Період моніторингу:
02.04.2025 11:01 - 24.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
01.04.2025 № 101
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2025-03-05-013374-a 05.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ПАТ «СУМБУД» установлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення норм пункту 17 Постанови № 668, пунктів 3 та 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом приведення Календарного графіку виконання робіт до Договору у відповідність до норм пункту 17 Постанови № 668, а також здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов договору вимогам законодавства, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного професійно-технічного навчального закладу «Конотопське вище професійне училище» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05 березня 2025 року протокол № 35, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного акціонерного товариства «СУМБУД» (далі – ПАТ «СУМБУД»), протокол розкриття тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей до 26 березня 2025 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26 березня 2025 року № 42, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 26 березня 2025 року, договір про виконання робіт від 09 квітня 2025 року № 90 (далі – Договір) на суму 24 649 174,96 грн з ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника, отримані 07 квітня 2025 року, 09 квітня 2025 року та 16 квітня 2025 року через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
1.1. У ході моніторингу встановлено, що Замовник для підтвердження наявності в учасника фінансової спроможності в пункті 4 розділу 1 додатку 2 тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасником фінансової звітності за 2023 рік або 2024 рік згідно Розділу ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» від 07 лютого 2013 року № 73.
Пунктом 1 розділу ІІ «Склад та елементи фінансової звітності» Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» від 07 лютого 2013 року № 73 (далі – Національне положення) визначено, що фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності.
Для підтвердження зазначеної вище вимоги часник ПАТ «СУМБУД» у складі тендерної пропозиції надав фінансову звітність за 2023 рік, у якій відсутній звіт про рух грошових коштів.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією.
Водночас, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПАТ «СУМБУД», Замовник розмістив вимогу про усунення невідповідностей до 26 березня 2025 року, в якій відсутня інформація щодо надання учасником ПАТ «СУМБУД» звіту про рух грошових коштів.
На запит Держаудитслужби від 11 квітня 2025 року через електронну систему закупівель Замовником надано пояснення, зокрема: «…мається на увазі вимога надання будь-яких, а не всіх документів фінансової звітності згідно Розділу ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013, що підтверджує, що річний дохід(оборот) грошових коштів учасника за 2023 або 2024 рік, повинен бути не меншим ніж 50 відсотків очікуваної вартості предмета закупівлі. Саме тому Замовником і не було виставлено вимогу про усунення невідповідностей, адже Замовникові було достатньо наданих учасником документів фінансової звітності».
Однак, пояснення Замовника не спростовує факт установленого порушення, оскільки Національним положенням звіт про рух грошових коштів визначено обов’язковим елементом фінансової звітності.
Отже, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ПАТ «СУМБУД» невідповідностей, тим самим не надав можливість цьому учаснику усунути такі невідповідності.
1.2. Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей.
Частиною першою статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова КМУ № 668).
Відповідно до пункту 17 Постанови КМУ № 668 строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Під час моніторингу встановлено, що повний перелік всіх видів (етапів, комплексів) робіт визначений у технічній специфікації, що міститься в додатку 1 тендерної документації.
Пунктом 5.1 Договору передбачено, що строк (термін) надання послуг/виконання робіт – згідно з календарним графіком надання послуг/виконання робіт (Додаток 2), який є невід’ємною частиною Договору, але в межах часу з дати укладання договору до 1 вересня 2025 року. Підрядник має розпочати роботи протягом 5 днів з моменту підписання договору.
Водночас, Договір укладений 09 квітня 2025 року.
Відповідно до розділу 13 Договору «Додатки до Договору» невід’ємною частиною Договору є, зокрема, Додаток № 2 Календарний графік виконання робіт.
Однак, у Календарному графіку виконання робіт зазначені дати початку та закінчення лише завершальних видів (етапів, комплексів) робіт, дата початку яких - 01 серпня 2025 року.
На запит Держаудитслужби 11 квітня 2025 року через електронну систему закупівель Замовником надано пояснення, зокрема: «У календарному графіку виконаних робіт зазначено виконання певного спектру робіт впродовж періоду із квітня по серпень 2025 року. Договір регулює лише питання початку робіт, які заплановані на квітень 2025 року. В той час як закінчення робіт передбачене до кінця строку виконання робіт».
Однак, пояснення Замовника не спростовує факт установленого порушення, оскільки Календарний план виконання робіт не містить дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, що містяться в технічній специфікації.
Отже, Замовником укладено Договір з порушенням норм, встановлених пунктом 17 Постанови № 668, відповідно чим порушено вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
21.04.2025 16:10 - 06.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
21.04.2025 16:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На Ваш висновок у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ «Конотопське вище професійне училище» по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-05-013374-a) будуть проведені наступні заходи.
1. В найкоротші терміни буде укладено та оприлюднено додаткову угоду до Договору №90 від 09.04.2025 з приведеним у відповідність до норм п.17 Постанови 668 Додатком №2 «Календарний графік виконання робіт».
2. Уповноважену особу зобов’язати пройти повний курс навчання з публічних закупівель з метою недопущення встановленого порушення у подальшій роботі
Дата публікації звіту:
28.04.2025 13:20
Запити/Пояснення
Номер:
17acf62830e94cfd8e57e4b39017913d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.04.2025 12:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ «Конотопське вище професійне училище» по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-05-013374-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати пояснення з посиланням на пункти тендерної документації та проєкту договору стосовно врахування Замовником вимог Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова Угода), а саме: пункту 11 статті 9, пункту 1, 3 та 8 статті 5, підпункту iii. пункту 5 статті 7, пункту 1 статті 16 та пункту 1 статті 17 Рамкової угоди.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
a65194d97c57443fac0126f01382ef1d
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
07.04.2025 15:59
Опис:
На Ваш запит на пояснення в рамках моніторингу UA-M-2025-04-02-000042 процедури закупівлі за предметом закупівлі: «Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ "Конотопське вище професійне училище" по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області», код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, ДПТНЗ «Конотопське вище професійне училище» надає наступні пояснення:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості здійснено на підставі даних зведеного кошторисного розрахунку проектної документації «Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ "Конотопське вище професійне училище" по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області» та із урахуванням експертизи проєкту, а саме як: сума робіт з нового будівництва, кошторисного прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами та податку на додану вартість щодо окремих напрямків витрат.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було опубліковано впродовж 5 днів після оголошення закупівлі за наступним посиланням: https://drive.google.com/file/d/1qV6cg7VI8KXLoKRlkn4033Wq3DvDE0FL/view
3. У додатку №2 до тендерної документації містяться пункти 16-19 стосовно врахування вимог Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова Угода), а саме: пункту 11 статті 9, пункту 1, 3 та 8 статті 5, підпункту iii. пункту 5 статті 7, пункту 1 статті 16 та пункту 1 статті 17 Рамкової угоди. У додатку №4 до тендерної документації (проєкт договору) містяться п.4.2, п.11.1 стосовно врахування вимог Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова Угода).
Номер:
557b309bb40045a99fd4f9cbef5e891e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.04.2025 16:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ «Конотопське вище професійне училище» по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-05-013374-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання учасником процедури закупівлі умов пункту 13-1 Постанови Кабінету Міністрів від 02 серпня 2022 року № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» щодо наступного обладнання: насос дренажний з поплавковим вимикачем Q=3,2 m3/год. Н=4м N=0.3кВт по типу Aquaviva; насосна установка Сололіфт Sanibo 5; трансформатор струму 200/5 Т-0,66-5-0,5s УЗ.
2. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням щодо дослідження Замовником відповідності пропонованого переможцем тендеру обладнання (насос дренажний з поплавковим вимикачем Q=3,2 m3/год. Н=4м N=0.3кВт по типу Aquaviva; насосна установка Сололіфт Sanibo 5; трансформатор струму 200/5 Т-0,66-5-0,5s УЗ), що буде встановлюватись при виконанні робіт за предметом досліджуваної закупівлі (про яке зазначено вище), вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (відповідність ступеня локалізації виробництва товару, та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
86c4e9da007c4bd489db502697aed006
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
09.04.2025 15:04
Опис:
У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що відповідно до підсумкової відомості ресурсів кошторисної документації "
Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ "Конотопське вище професійне училище" по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області" вартість насосу дренажного з поплавковим вимикачем Q=3,2 m3/год. Н=4м N=0.3кВт по типу Aquaviva становить 6215,16 грн; вартість насосних установок Сололіфт Sanibo 5 за 6 шт. становить 49000,62 грн.; вартість за 3 одиниці трансформатора струму 200/5 Т-0,66-5-0,5s УЗ становить 2726,04 грн. Після визначення перемжця, учасником закупівлі підтверджено, що вартість даного обладнання по кожній позиції не перевищуватиме 50 000 грн (навіть за суму позицій). Відповідно до пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України "Про публічні закупівлі" (відповідність ступеня локалізації виробництва товару, та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України), тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. Таким чином, оскільки вартість зазначеного обладнання навіть по сумі позицій не перевищує 200000 грн, заходи щодо перевірки ступеня локалізації даного обладнання не проводилися.
Номер:
2f03fbe0cafd4421b6be5a6f1babc5f2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.04.2025 14:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ «Конотопське вище професійне училище» по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-05-013374-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином Замовник встановив відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі приватного акціонерного товариства «СУМБУД» (далі – учасник) в частині підтвердження вантажопідйомності транспорту, враховуючи вимоги тендерної документації, визначені підпунктом 1.1 пункту 1 розділу 1 додатку 2 тендерної документації, щодо обов’язкової наявності в учасника автомобіля бортового вантажопідйомністю не менше 5 тон та крану на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування вантажопідйомністю не менше 10 тон
2. Пояснення стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації, визначеними пунктом 4 розділу 1 додатку 2 тендерної документації, щодо надання учасником фінансової звітності за 2023 рік або 2024 рік, а саме щодо наявності в учасника звіту про рух грошових коштів відповідно до пункту 1 розділу ІІ Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73.
3. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник встановив учаснику вимогу про усунення невідповідностей до 26.03.2025, в якій зазначив, зокрема, про відсутність інформації про країну фактичного здійснення діяльності учасника. На виконання вимоги учасник оприлюднив довідку від 26.03.2025 № 73/01-02, в якій відсутня інформація про країну фактичного здійснення діяльності. У зв’язку з цим, надати інформацію щодо виконання учасником вимоги про усунення невідповідності.
4. Пояснення щодо невідповідності суми ПДВ, зазначеної в договорі про виконання робіт від 09.04.2025 № 90 (далі – Договір від 09.04.2025) (4 108 195,83 грн), та суми ПДВ згідно з тендерною пропозицією учасника від 13.03.2025 № 39/01-02 (4 096 435,75 грн).
5. Надати пояснення стосовно зазначення в додатку 2 Договору «Календарний графік виконання робіт» інформації про заплановане на серпень 2025 року проведення робіт, враховуючи, що згідно пункту 5.1 розділу V Договору від 09.04.2025 «підрядник має розпочати роботи протягом 5 днів з моменту підписання договору».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
d0f7212be654449780a2e5fa33451e9b
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
16.04.2025 18:16
Опис:
На Ваш запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ «Конотопське вище професійне училище» по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-05-013374-a) надаємо наступні пояснення:
1. Відповідність техніки учасника встановленим кваліфікаційним критеріям у частині тонажності було встановлено за технічними паспортами на відповідні транспортні засоби та, додатково, із перевіркою технічних характеристик відповідної марки та моделі ТЗ у мережі інтернет.
Так, наприклад, кран кс 3575А/ЗИЛ 133 ГЯ, зазначений у довідці про матеріально-технічну базу учасника, має вантажопідйомність від10 000 кг, що підтверджується наданим свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу та додатково підтверджується на численних сайтах продажу або оренди даного обладнання, зокрема: https://powertech.com.ua/equipment/avtokran-zil-gya/#firstPage
Автомобіль ЗИЛ ММ3 4502 зазначений у довідці про матеріально-технічну базу учасника, має вантажопідйомність більше 5000 кг, що підтверджується свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу та додатково підтверджується на численних сайтах продажу або оренди даного обладнання, зокрема http://pkbud.com.ua/content/ZIL4502
2. Відповідно до пп.4 п.1 Додатку №2 до тендерної документації Замовником вимагалось надання наступних документів від учасника, зокрема: "Для підтвердження фінансової спроможності учасник повинен надати фінансову звітність за 2023 рік або 2024рік згідно Розділу ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013. Річний дохід (оборот) грошових коштів учасника за 2023 або 2024 рік, повинен бути не меншим ніж 50 відсотків очікуваної вартості предмета закупівлі.". Таким чином, мається наувазі вимога надання будь-яких, а не всіх документів фінансовї звітності згідно Розділу ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013, що підтверджує, що річний дохід(оборот) грошових коштів учасника за 2023 або 2024 рік, повинен бути не меншим ніж 50 відсотків очікуваної вартості предмета закупівлі. Саме тому Замовником і не було виставено вимогу про усунення невідповідностей, адже Замовникові було достатньо наданих учасником документів фінансової звітності.
3. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник встановив учаснику вимогу про усунення невідповідностей до 26.03.2025, в якій зазначив, зокрема, про відсутність інформації про країну фактичного здійснення діяльності учасника. На виконання вимоги учасник оприлюднив довідку від 26.03.2025 № 73/01-02, в якій наявна інформація "країна реєстрації - Україна". Додатково країна фактичного знаходження підтверджується і іншими документами у складі тендерної документації учасника, зокрема: довідкою та документами про наявність виробничої бази, витягом із ЄДРПОУ та ін.
4. Щодо різниці у сумі ПДВ у довідці учасника та в укладеному договорі, то у даному випадку була допущена технічна помилка (описка), яка не впливає на розмір та суму тендерної пропозиції та укладеного договору.
5. У календарному графіку виконаних робіт зазначено виконання певного спектру робіт впродовж періоду із квітня по серпень 2025 року. Договір регулює лише питання початку робіт, які заплановані на квітень 2025 року. В той час як закінчення робіт передбачене до кінця строку виконання робіт.