• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, Послуги з вивозу та знешкодження медичних виробів та предметів, забруднених кров’ю та/або іншими біологічними рідинами, відходи, що утворилися в результаті діяльності медичних лабораторій; Послуги з вивозу та знешкодження медичних виробів та предметів, забруднених кров’ю та/або іншими біологічними рідинами; Послуги з вивозу та знешкодження непридатних для використання фармацевтичних препаратів та витратних матеріалів; Послуги з вивозу та знешкодження органних відходів (частини тіла,органи, плацента тощо).

Закупівля здійснюється відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції постанови Кабінету Міністрів України №471 від 12.05.2023 – із змінами

Завершена

4 209 665.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 049.00 UAH
Номер: 6f1f7afd6bd44a008fa18fe849211e92
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-06-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.08.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 06.08.2025 17:27 - 28.08.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 05.08.2025 № 227 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 04.08.2025 № 003100-18/9610-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.08.2025 № 227 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2025-03-05-010392-a 05.03.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 020-65-67, v.h.polovynko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" встановлено порушення вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності укладеного договору вимогам законодавства у сфері закупівель, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом: оприлюднення документу дозвільного характеру на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" за адресою – Миколаївська обл., Миколаївський р-н, селище Ольшанське, вул. Промислова,4; зменшення суми договору на суму транспортних витрат, що включені учасником закупівлі ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" до калькуляції на надання послуг; у разі неможливості усунення порушень, шляхом припинення зобов’язань за договором від 09.06.2025 №372/25НВ, з дотриманням положень Цивільного кодексу України та здійснити заходи шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922, виконання рішень Антимонопольного комітету України (далі - АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (далі - Замовник) UA-P-2025-03-05-012090-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника затверджену рішенням уповноваженої особи від «07» травня 2025 року №32-ВТО/7, рішення АМКУ від 24.03.2025 № 4531-р/пк-пз, рішення АМКУ від 28.04.2025 № 6667-р/пк-пз, рішення АМКУ від 30.05.2025 № 8664-р/пк-пз, тендерну пропозицію учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", протокол про визначення переможцем учасника закупівлі та намір укласти договір від 16.05.2025 №9-ВТО/32, повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 16.05.2025, договір від 09.06.2025 №372/25НВ, додаткова угода від 09.09.2025 №1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 13.08.2025, на запити про надання пояснень 08.08.2025 та 11.08.2025 року. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 1 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Загальні вимоги» до тендерної документації Замовником визначено, що учасник повинен мати Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (що містить коди небезпечних відходів зазначених у Додатку 2 до тендерної документації) від уповноваженого органу який має право видавати відповідні дозволи (надати у складі пропозиції, документ має містити дату початку дії дозволу). Інформація про Дозвіл учасника повинна міститися в реєстрі дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів і перевіряється замовником в екосистемі (eco.gov.ua);Учасник повинен мати Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. (надати у складі пропозиції). Слід зазначити, що Замовником визначено вимогу про надання у складі пропозиції дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Проте, у складі тендерної пропозиції учасником закупівлі ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" відсутній Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами за адресою – Миколаївська обл., Миколаївський р-н, селище Ольшанське, вул. Промислова,4, що не відповідає вимозі визначеній у пункті 1 Додатку 2 тендерної документації Замовника. Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала вимозі визначеній в тендерній документації визначеній у пункті 1 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Загальні вимоги» та підлягала відхиленню відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Крім цього, моніторингом встановлено, що у пункті 4 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Загальні вимоги» до тендерної документації Замовником встановлена вимога надання учасником у складі тендерної пропозиції калькуляції вартості послуг з вивезення та знешкодження медичних та небезпечних відходів. Відповідно до Додатку 6 «Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, складений відповідно до вимог п.1.4 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) яким гарантує вимоги в тому числі: - транспортні витрати: за рахунок Учасника. Слід зазначити, що Замовником у тендерній документації визначена вимога, упередження транспортних витрат, зокрема за рахунок учасника. У свою чергу, у складі тендерної пропозиції учасником закупівлі ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" завантажений файл (Лист - гарантії Додаток 2.pdf), який містить в собі лист-гарантію від 09.05.2025 вих.№05/2025-02, яким він підтверджує, що транспортні витрати за рахунок учасника. Поряд із цим, у складі тендерної пропозиції учасником закупівлі ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" завантажено файл (Калькуляція витрат.pdf), який містить в собі калькуляцію вартості послуг з вивезення та знешкодження медичних та небезпечних відходів від 09.05.2025 вих.№05/2025-17 (далі - Калькуляція) у кількості 102500 кг із визначеними статтями витрат, вартістю за 1 кг відходів з ПДВ, у тому числі прямі витрати на матеріали (дизельне паливо, мастило, автошини, запасні частини), оплата праці, інші. При цьому, Калькуляція на надання послуг, що є невід’ємним Додатком №2 до договору від 09.06.2025 №372/25НВ містить в собі транспортні витрати вартістю за 1 кг відходів у сумі 8,15 грн., зокрема прямі витрати на матеріали (дизельне паливо, мастило, автошини, запасні частини). Таким чином, учасник закупівлі ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" завищив вартість послуг з вивезення та знешкодження медичних та небезпечних відходів у кількості 102500 кг на суму 835 375,00 грн. (8,15 грн. х 102500 кг), які повинні покладатися на учасника, що не відповідає вимозі встановленій Замовником у Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації в частині включення вартості транспортних витрат до калькуляції на надання послуг. В ході моніторингу надані пояснення з вищезазначеного питання, які не спростовують факт встановленого порушення. Згідно із підпунктом 2 пунктом 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах. Однак, Замовник не відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" та в порушення вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір від 09.06.2025 №372/25НВ на суму 1 957 749,99 гривень.
Період усунення порушень: 28.08.2025 09:39 - 12.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 28.08.2025 09:39

Оскарження висновку в суді

Опис: 10.09.2025 року КП «ДОКЛ ІМ. МЕЧНИКОВА» ДОР» направило до Дніпровського окружного адміністративного суду м. Дніпро позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку Управління Східним офісом Держаудитслужби від 28 серпня 2025 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-05-010392-a
Дата публікації: 10.09.2025 16:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-05-010392-a За результатами здійсненого моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-05-010392-a, проведеного Східним офісом Держаудитслужби (далі – Офіс), згідно з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі від 28.08.2025 р. встановлено, на думку Офісу, порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: «За результатом розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» встановлено порушення вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності укладеного договору вимогам законодавства у сфері закупівель, – порушень не встановлено.». При цьому Офіс зазначає, що: «Відповідно до пункту 1 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Загальні вимоги» до тендерної документації Замовником визначено, що Учасник повинен мати Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (що містить коди небезпечних відходів зазначених у Додатку 2 до тендерної документації) від уповноваженого органу який має право видавати відповідні дозволи (надати у складі пропозиції, документ має містити дату початку дії дозволу). Інформація про Дозвіл Учасника повинна міститися в реєстрі дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів і перевіряється замовником в екосистемі (eco.gov.ua); Учасник повинен мати Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. (надати у складі пропозиції). Слід зазначити, що Замовником визначено вимогу про надання у складі пропозиції дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Проте, у складі тендерної пропозиції Учасником закупівлі ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» відсутній Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами за адресою – Миколаївська обл., Миколаївський р-н, смт Ольшанське, вул. Промислова,4, що не відповідає вимозі визначеній у пункті 1 Додатку 2 тендерної документації Замовника. Отже, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» не відповідала вимозі визначеній в тендерній документації визначеній у пункті 1 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Загальні вимоги» та підлягала відхиленню відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей». Зазначені вище висновування у висновку по моніторингу, зроблені Офісом, заперечуються з огляду на наступне. Тендерною документацією Замовника не встановлено вимог щодо надання Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами за кожною адресою – місцем здійснення Учасником операцій з оброблення відходів. В складі тендерної пропозиції Учасник ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» надав: 1) Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від 16.09.2024 (діє з 11.09.2024) № 3913/24, де зазначено, що здійснювати операції з оброблення відходів дозволяється на виробничому майданчику Учасника за адресою: Львівська обл,. м. Львів, р-н Залізничний, вул. Збиральна, буд. 14; 2) Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами від 23.12.2022 № UA46060250010259421-33, виданий Департаментом екології та природних ресурсів Львівської обласної державної адміністрації, погоджений Головним управлінням Держспоживслужби у Львівській області від 20.09.2022 №04-3-15/4597/295; чим виконав вимоги зазначені у пункті 1 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Загальні вимоги», тендерної документації Замовника. Додатково Учасник ще надав Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від 31.12.2024 (діє з 31.12.2024) № 8417/24, в якому зазначено, що операції з оброблення відходів дозволяється здійснювати Учаснику за адресою: Миколаївська обл., Миколаївський р-н, смт Ольшанське, вул. Промислова, буд. 4. З огляду на те, що тендерною документацією Замовника не було встановлено вимог щодо надання Дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами за кожною адресою – місцем здійснення Учасником операцій з оброблення відходів, Учасник не повинен був у складі своєї тендерної пропозиції надавати Дозвіл(и) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами за кожною такою адресою, зокрема за адресою: Миколаївська обл., Миколаївський р-н, смт Ольшанське, вул. Промислова, буд. 4. Зважаючи на те, що Учасником додатково був наданий Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами за адресою: Миколаївська обл., Миколаївський р-н, смт Ольшанське, вул. Промислова, буд. 4; Замовник перевірив наявність у Учасника зазначеного Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами на сайті органу ліцензування за відповідними (відкритими) реєстрами: https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/ У реєстрі Декларацій про провадження господарської діяльності (дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами) дозвільним органом Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України розміщена наступна інформації: Суб'єкт господарювання – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" Місце провадження діяльності – 57113, Миколаївська обл., Миколаївський р-н, смт Ольшанське, вул. Промислова, буд. 4, При розгляді наданих Учасником документів Замовник керувався вимогами Постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану», де передбачено наступне: «Відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» Кабінет Міністрів України постановляє: 1. Установити, що: 1) у період воєнного стану декларація про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що надає право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності/виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2, подається суб’єктами господарювання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг та має містити відомості згідно з додатком 1. Органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг ведуть та розміщують на своїх офіційних веб-сайтах переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про: суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); певні дії щодо здійснення господарської діяльності/вид господарської діяльності або частина виду господарської діяльності, що провадиться на підставі поданої декларації; назва дозвільного документа (документа дозвільного характеру, ліцензії або інших результатів надання публічних послуг), на заміну якого (яких) подано декларацію або до якого (яких) такою декларацією вносяться зміни; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці).». Враховуючи, що у переліку додатку 2 Постанови КМУ від 18.03.2022 № 314 відсутній Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, Учасник замість зазначеного дозволу може отримати декларацію, яка надає право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності/виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності. Тобто декларація є дозвільним документом (тільки з іншою назвою), який підтверджує дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Беручи до уваги, що Учасник отримував дозвіл № 8417/24 на здійснення операцій з оброблення відходів 31.12.2024 (діє з 31.12.2024), тобто під час дії воєнного стану в Україні, Учасник мав право на підставі Постанови КМУ від 18.03.2022 № 314 отримати Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами у формі декларації. Відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» визначено: документ дозвільного характеру – дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності. Отже тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» відповідала вимогі тендерної документації, визначеній у пункті 1 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Загальні вимоги», та не підлягала відхиленню відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Відповідно до висновку Офісу та з метою оприлюднення документу дозвільного характеру на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами Учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» за адресою: Миколаївська обл., Миколаївський р-н, смт Ольшанське, вул. Промислова, буд. 4, Замовник звернувся до ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» щодо надання такого документу. ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» було надано документ дозвільного характеру на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами за адресою: Миколаївська обл., Миколаївський р-н, смт Ольшанське, вул. Промислова, буд. 4 для оприлюднення. Крім того у висновку по моніторингу, зроблені Офісом, зазначається: «Крім цього, моніторингом встановлено, що у пункті 4 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Загальні вимоги» до тендерної документації Замовником встановлена вимога надання учасником у складі тендерної пропозиції калькуляції вартості послуг з вивезення та знешкодження медичних та небезпечних відходів. Відповідно до Додатку 6 «Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, складений відповідно до вимог п.1.4 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) яким гарантує вимоги в тому числі: - транспортні витрати: за рахунок Учасника. Слід зазначити, що Замовником у тендерній документації визначена вимога, упередження транспортних витрат, зокрема за рахунок учасника. У свою чергу, у складі тендерної пропозиції учасником закупівлі ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» завантажений файл (Лист - гарантії Додаток 2.pdf), який містить в собі лист-гарантію від 09.05.2025 вих.№05/2025-02, яким він підтверджує, що транспортні витрати за рахунок учасника. Поряд із цим, у складі тендерної пропозиції учасником закупівлі ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» завантажено файл (Калькуляція витрат.pdf), який містить в собі калькуляцію вартості послуг з вивезення та знешкодження медичних та небезпечних відходів від 09.05.2025 вих. №05/2025-17 (далі - Калькуляція) у кількості 102500 кг із визначеними статтями витрат, вартістю за 1 кг відходів з ПДВ, у тому числі прямі витрати на матеріали (дизельне паливо, мастило, автошини, запасні частини), оплата праці, інші. При цьому, Калькуляція на надання послуг, що є невід’ємним Додатком №2 до договору від 09.06.2025 №372/25НВ містить в собі транспортні витрати вартістю за 1 кг відходів у сумі 8,15 грн., зокрема прямі витрати на матеріали (дизельне паливо, мастило, автошини, запасні частини). Таким чином, учасник закупівлі ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» завищив вартість послуг з вивезення та знешкодження медичних та небезпечних відходів у кількості 102500 кг на суму 835 375,00 грн. (8,15 грн. х 102500 кг), які повинні покладатися на учасника, що не відповідає вимозі встановленій Замовником у Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації в частині включення вартості транспортних витрат до калькуляції на надання послуг. В ході моніторингу надані пояснення з вищезазначеного питання, які не спростовують факт встановленого порушення. Згідно із підпунктом 2 пунктом 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах. Однак, Замовник не відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» та в порушення вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір від 09.06.2025 №372/25НВ на суму 1 957 749,99 гривень.». 03.09.2025 на звернення-заперечення Замовника (в системі Прозорро завантажений 02.09.2025 файл Заперечення до моніторингу UA-2024-01-30-001295-a 02.09.2025.docx) Офісом надані роз’яснення змісту висновку про результати проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2025-03-05-010392-a та його зобов’язань, в якому повідомлено про наступне: «Замовником у пункті 1 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: «заповнену та завірену належним чином форму «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», згідно Додатку №2 до тендерної документації. У пункті 4 Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлена вимога надання учасником у складі тендерної пропозиції калькуляції вартості послуг з вивезення та знешкодження медичних та небезпечних відходів. На виконання вищезазначеної вимоги учасником у тендерній пропозиції від 09.05.2025 вих.№05/2025-17 надана калькуляція вартості послуг з вивезення та знешкодження медичних та небезпечних відходів з визначеними статтями витрат, вартістю за 1 кг відходів з ПДВ у сумі 29,00 грн., у тому числі: прямі витрати на матеріали – 16,21 грн., прямі витрати на оплату праці – 2,70 грн., інші прямі витрати - 0,27 грн., загальновиробничі витрати, адміністративні витрати, витрати зі збуту – 4,62 грн., витрати на знешкодження – 6,67 гривень. Відповідно до Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, складений відповідно до вимог п.1.4 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) яким гарантує вимоги, а саме: - транспортні витрати: за рахунок Учасника». На виконання вищезазначених вимог Учасником наданий лист-гарантія від 09.05.2025 вих.№05/2025-02, яким він підтверджує, що транспортні витрати за рахунок Учасника. Проте, учасником у складі тендерної пропозиції у зазначену калькуляцію від 09.05.2025 вих.№05/2025-17, до прямих витрат на матеріали, включені складові транспортних витрат у сумі 13,14 грн., а саме: дизельне паливо - 11,00 грн., мастило – 0,93 грн., автошини – 0,32 грн., запасні частини – 0,89 гривень. При укладанні договору від 09.06.2025 №372/25НВ у Додатку №2 калькуляції вартості послуг з вивезення та знешкодження медичних та небезпечних відходів вартість за 1 кг відходів з ПДВ становила 19,10 грн., а саме витрати: прямі на матеріали, оплату праці, інші - 11,22 грн., загальновиробничі, адміністративні, зі збуту – 4,41 грн., на знешкодження – 3,47 гривень. Проте, відповідні складові транспортних витрат включені і до Додатку №2 до договору від 09.06.2025 №372/25НВ, у сумі 8,15 грн. вартістю за 1 кг відходів з ПДВ (загальна сума прямих витрат становить - 11,22 грн., у тому числі: прямі витрати на матеріали (дизельне паливо, мастило, автошини, запасні частини) – 8,15 грн., прямі витрати на оплату праці – 2,70 грн., інші прямі витрати - 0,27 грн.), що завищує вартість послуг з вивезення та знешкодження медичних та небезпечних відходів на 835 375,00 грн. (8,15 грн. х 102500 кг). Отже, Учасником включено вартість транспортних витрат, що не відповідає встановленим Замовником вимогам Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, в частині включення до калькуляції на надання послуг транспортних витрат, які повинні покладатися на учасника. Поряд із цим, вибір способу усунення порушення, визначається посадовою особою об’єкта контролю, а не органом державного фінансового контролю, оскільки зазначення конкретних чи чітко визначених способів (шляхів) усунення виявлених за результатами моніторингу закупівлі порушень може обмежити право вибору об’єкта контролю у застосуванні інших способів для усунення порушень, які встановлені законодавством та які б максимально захищали його права. Отже, враховуючи вищезазначене та порушення, які встановлені за результатом моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2025-03-05-010392-a, Замовником можуть бути вжиті заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом: зменшення суми договору на суму транспортних витрат, що включені учасником закупівлі ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" до калькуляції на надання послуг; у разі неможливості усунення порушень, шляхом припинення зобов’язань за договором від 09.06.2025 №372/25НВ, з дотриманням положень Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.» Зазначені вище висновування у висновку по моніторингу та роз’яснення, зроблені Офісом, заперечуються з огляду на наступне. Згідно з вимогами Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та Додатком 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, складений відповідно до вимог п.1.4 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання), яким гарантує вимоги: - ціна вказується за одиницю виміру, з урахуванням витрат на страхування, надання транспортних засобів, навантаження, перевезення, утилізацію; - надання послуг буде здійснюватися відповідно до вимог Державні санітарні норми та правила «Порядок управління медичними відходами, у тому числі вимоги щодо безпечності для здоров’я людини під час утворення, збирання, зберігання, перевезення, оброблення таких відходів» затверджених Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 31 жовтня 2024 року № 1827 ; - транспортні витрати: за рахунок Учасника. Фраза «транспортні витрати: за рахунок Учасника» передбачає, що Замовник встановив вимогу, згідно з якою у разі, якщо при наданні послуг, які є предметом закупівлі, Учасник нестиме транспортні витрати, то він має усвідомлювати, що такі витрати Замовником окремо не відшкодовуються (не оплачуються), і врахувати це при поданні своєї цінової пропозиції. Тобто ціна пропозиції Учасника має включати всі витрати, які нестиме Учасник при наданні послуг, які є предметом закупівлі, в тому числі транспортні витрати у разі їх наявності. Вимогами тендерної документації не передбачено, що Учасник має надавати транспортні послуги власним коштом (тобто нести транспортні витрати за ВЛАСНИЙ рахунок). Наданим гарантійним листом Учасник бере на себе зобов’язання (обов’язок) з перевезення (транспортування) предмета закупівлі. Але таке зобов’язання не передбачає, що Учасник не повинен враховувати транспортні витрати у запропонованої ним ціні послуг, які є предметом закупівлі. Як було зазначено вище, ціна вказується за одиницю виміру з урахуванням витрат на страхування, надання транспортних засобів, навантаження, перевезення, утилізацію. Надання транспортних засобів і перевезення означає транспортування відходів. З роз'яснення, наданого Офісом від 03.09.2025, слідує, що: «Учасником включено вартість транспортних витрат, що не відповідає встановленим Замовником вимогам Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, в частині включення до калькуляції на надання послуг транспортних витрат, які повинні покладатися на учасника.», тобто, на думку Офісу, Виконавець не повинен був включати до калькуляції вартості своїх послуг транспорті витрати. Замовник не погоджується з таким підходу Офісу до складання калькуляції витрат на послуги та трактуванням вимог Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», оскільки перевезення (транспортування) відходів є важливою, невід’ємною складовою надання послуг за закупівлею, воно передбачено конкретною назвою закупівлі: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, Послуги з вивозу та знешкодження медичних виробів та предметів, забруднених кров’ю та/або іншими біологічними рідинами, відходи, що утворилися в результаті діяльності медичних лабораторій; Послуги з вивозу та знешкодження медичних виробів та предметів, забруднених кров’ю та/або іншими біологічними рідинами; Послуги з вивозу та знешкодження непридатних для використання фармацевтичних препаратів та витратних матеріалів; Послуги з вивозу та знешкодження органних відходів (частини тіла,органи, плацента тощо) І розділом 3 проєкту договору, а саме: «3. Ціна договору 3.1. Ціна договору складає __________ грн. (_________________________ гривень ___ копійок), в тому числі ПДВ ________ грн. (____________________ гривень ___ копійок) (або без ПДВ*). * - з ПДВ чи без ПДВ – викладається в залежності від умов оподаткування Виконавця Ціна договору включає вартість усіх фактичних витрат, що несе Виконавець у зв’язку з наданням послуг (в тому числі, але не обмежуючись, витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження тощо) з урахуванням податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Отже, при трактуванні фразі "транспортні витрати: за рахунок Учасника" слід керуватися умовами договору та враховувати бухгалтерські стандарти для коректного обліку цих витрат на підприємстві Учасника. Таким чином транспортні витрати можуть бути частиною фактичних витрат Учасника, які він несе при наданні послуг. Такі витрати є частиною собівартості послуг, що надаються, відображаються в обліку відповідно до стандартів бухгалтерського обліку, і тому можуть бути включені Учасником до розрахунку цінової пропозиції та калькуляції. Учасник ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» у складі тендерної пропозиції надав вище зазначений гарантійний лист та калькуляцію своїх витрат. Згідно зі статтею 36 Закону України "Про публічні закупівлі", істотні умови договору не можуть змінюватися після підписання, крім випадків, коли це передбачено самим законом, наприклад, зменшення обсягів закупівлі. Таким чином, тендерна пропозиція відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не підлягає відхиленню згідно із підпунктом 2 пунктом 44 Особливостей. Тому Замовник не відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» та, не порушивши вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей, визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір від 09.06.2025 № 372/25НВ на суму 1 957 749,99 гривень. Окрім того Офіс у висновку зазначає, що: «у складі тендерної пропозиції Учасником закупівлі ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» завантажено файл (Калькуляція витрат.pdf), який містить в собі калькуляцію вартості послуг з вивезення та знешкодження медичних та небезпечних відходів від 09.05.2025 вих. №05/2025-17 (далі – Калькуляція) у кількості 102500 кг із визначеними статтями витрат, вартістю за 1 кг відходів з ПДВ, у тому числі прямі витрати на матеріали (дизельне паливо, мастило, автошини, запасні частини), оплата праці, інші. При цьому Калькуляція на надання послуг, що є невід’ємним Додатком № 2 до договору від 09.06.2025 № 372/25НВ, містить в собі транспортні витрати вартістю за 1 кг відходів у сумі 8,15 грн., зокрема прямі витрати на матеріали (дизельне паливо, мастило, автошини, запасні частини). Таким чином, Учасник закупівлі ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» завищив вартість послуг з вивезення та знешкодження медичних та небезпечних відходів у кількості 102500 кг на суму 835 375,00 грн. (8,15 грн. х 102500 кг), які повинні покладатися на Учасника, що не відповідає вимозі встановленій Замовником у Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації в частині включення вартості транспортних витрат до калькуляції на надання послуг.», та надає роз’яснення: «При укладанні договору від 09.06.2025 №372/25НВ у Додатку №2 калькуляції вартості послуг з вивезення та знешкодження медичних та небезпечних відходів вартість за 1 кг відходів з ПДВ становила 19,10 грн., а саме витрати: прямі на матеріали, оплату праці, інші - 11,22 грн., загальновиробничі, адміністративні, зі збуту – 4,41 грн., на знешкодження – 3,47 гривень. Проте, відповідні складові транспортних витрат включені і до Додатку №2 до договору від 09.06.2025 №372/25НВ, у сумі 8,15 грн. вартістю за 1 кг відходів з ПДВ (загальна сума прямих витрат становить - 11,22 грн., у тому числі: прямі витрати на матеріали (дизельне паливо, мастило, автошини, запасні частини) – 8,15 грн., прямі витрати на оплату праці – 2,70 грн., інші прямі витрати - 0,27 грн.), що завищує вартість послуг з вивезення та знешкодження медичних та небезпечних відходів на 835 375,00 грн. (8,15 грн. х 102500 кг).». Зазначені вище висновування у висновку по моніторингу, зроблені Офісом, заперечуються з огляду на наступне. Калькуляція на надання послуг, що є невід’ємним Додатком №2 до договору від 09.06.2025 № 372/25НВ, не містить в собі вказівку на транспортні витрати вартістю за 1 кг відходів у сумі 8,15 грн., зокрема прямі витрати на матеріали (дизельне паливо, мастило, автошини, запасні частини). Калькуляція на надання послуг, що є невід’ємним Додатком №2 до договору від 09.06.2025 №372/25НВ містить в собі: - Прямі витрати (матеріали, оплата праці, інші) – 11,22 грн за 1 кг відходів - Загально виробничі, адміністративні витрати, витрати зі збуту – 4,41 грн за 1 кг відходів - Витрати на знешкодження – 3,4699999 грн за 1 кг відходів Учасником закупівлі ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» у складі поданої до аукціону тендерної пропозиції завантажено файл "Калькуляція витрат.pdf", який містить в собі калькуляцію вартості послуг з вивезення та знешкодження медичних та небезпечних відходів від 09.05.2025 вих. №05/2025-17 (далі – Калькуляція) у кількості 102500 кг із визначеними статтями витрат, у тому числі прямі витрати на матеріали (дизельне паливо, мастило, автошини, запасні частини), оплата праці, інші вартістю 29,00 грн. за 1 кг відходів з ПДВ. Під час аукціону ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» ціну на послуги, що є предметом закупівлі, було знижено до 19,0999999 грн. за 1 кг відходів з ПДВ (більш ніж на 34% від початкової цінової пропозиції Учасника). Треба зазначити, що зниження ціни за результатами аукціону відбувається на рівні загальної суми тендерної пропозиції, а не вибірково за окремими статтями витрат, як вважає Офіс з огляду на надані роз’яснення: «Відповідні складові транспортних витрат включені і до Додатку №2 до договору від 09.06.2025 №372/25НВ, у сумі 8,15 грн. вартістю за 1 кг відходів з ПДВ (загальна сума прямих витрат становить – 11,22 грн., у тому числі: прямі витрати на матеріали (дизельне паливо, мастило, автошини, запасні частини) – 8,15 грн., прямі витрати на оплату праці – 2,70 грн., інші прямі витрати - 0,27 грн.), що завищує вартість послуг з вивезення та знешкодження медичних та небезпечних відходів на 835 375,00 грн. (8,15 грн. х 102500 кг).». Окрім того, що зроблений Офісом розрахунок є некоректним, тому що базується на ціні послуги за результатами аукціону (після суттєвого зниження ціни – більш ніж на 34% від початкової цінової пропозиції Учасника) та вартості витрат Учасника, зазначених в початкової цінової пропозиції, до того ж він є помилковим, а саме: 8,15+2,70+0,27=11,12 грн., а це не відповідає сумі прямих витрат 11,22 грн., що зазначена в договорі. Вважаємо надані Офісом роз’яснення незадовільними, такими, що чітко не обґрунтовують виявлені моніторингом порушення, а запропоновані для їх усунення шляхи неспівмірними з допущеними, на думку Офісу, порушеннями. В ході моніторингу Замовником були надані пояснення з вищезазначених питань щодо спростування факту встановленого порушення. З огляду на вищевикладене, не погоджуємось з висновком Офісу, оскільки Замовник не порушив вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Тому не вбачаємо можливим здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом зменшення суми договору на суму транспортних витрат, що включені Учасником закупівлі ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» до калькуляції на надання послуг або шляхом припинення зобов’язань за договором від 09.06.2025 № 372/25НВ з дотриманням положень Цивільного кодексу України та здійснити заходи шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення. Якщо проаналізувати інші цінові пропозиції у Дніпропетровській області, де знаходиться Замовник, у аналогічних закупівля у системі https://prozorro.gov.ua/ , то: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-07-16-008349-a?oldVersion=true ціна пропозиції на послуги у сфері поводження з медичними відходами становить 37,50 грн. за 1 кг відходів; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-19-008077-a?oldVersion=true ціна пропозиції на послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами становить 42,50 грн. за 1 кг відходів; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-14-007121-a?oldVersion=true ціна пропозиції на послуги зі збирання, перевезення та оброблення відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності становить 45,00 грн. за 1 кг відходів. Спонукання Замовника здійснити заходи для усунення зазначених у висновку Офісу порушень шляхом: - «зменшення суми договору на суму транспортних витрат, що включені учасником закупівлі ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" до калькуляції на надання послуг» на суму 835 375,00 грн. (розраховану Офісом як 8,15 грн. х 102500 кг) призведе до невиправданого зменшення вартості вивозу та знешкодження 1 кг відходів на 57,3%: (1956725,00 грн - 835375,00 грн ) : 102500 кг = 10,94 грн: Ціна Ціна договору від 09.06.2025 № 372/25НВ (з урахування додаткової угоди від 09.06.2025 № 1 щодо зменшення ціни), грн., з ПДВ Ціна (вартість) вивозу та знешкодження 1 кг відходів, грн., з ПДВ Діюча 1 956 725,00 19,09 Стане після зниження 1 121 350,00 10,94 Відсоток зниження 57,3% 57,3% Ціна вивозу та знешкодження 1 кг відходів в розмірі 10,94 грн з ПДВ є нереальною і не існує на ринку серед постачальників відповідних послуг. - «припинення зобов’язань за договором від 09.06.2025 № 372/25НВ» вважаємо недоцільним, бо діюча ціна (вартість) вивозу та знешкодження 1 кг відходів в розмірі 19,09 грн з ПДВ є максимально конкурентоспроможною і економічно вигідною. Враховуючи вищезазначене, ціна договору від 09.06.2025 №372/25НВ, укладеного з Учасником – Переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» за результатами проведеного аукціону, свідчить про дотримання Замовником усіх вимог проведення процедури закупівлі, принципів закупівлі, зокрема максимальної економії та ощадного витрачання коштів. Тому вважаємо припинення зобов’язань за договором від 09.06.2025 № 372/25НВ неприйнятним. Вважаємо також, що зазначені у висновку Офісу вимоги такими, що порушують основоположний принцип права – принцип пропорційності, який передбачає дотримання необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення (частина 2 статті 2 КАС України), а шляхи усунення порушень, виявлених, на думку Офісу, під час проведення моніторингу закупівлі, у запропонований у висновку спосіб (розірвання договору або інша вимога, яка має наслідком припинення зобов’язань за договором) призведуть до порушення прав та інтересів, в першу чергу, Замовника і можуть негативно позначиться на його репутації, що є неприпустимим і неспівмірними у співвідношенні з виявленими недоліками. Інформацію та документи, що свідчать про вжиття заходів, а саме: Аргументоване заперечення та документ дозвільного характеру на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами Учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» за адресою: Миколаївська обл., Миколаївський р-н, смт Ольшанське, вул. Промислова, буд. 4, протягом п’яти робочих днів, з дня оприлюднення висновку, оприлюднюємо через електронну систему закупівель. У висновку Офісу також зазначено, що за результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності укладеного договору вимогам законодавства у сфері закупівель – порушень не встановлено.
Дата публікації звіту: 04.09.2025 16:52

Запити/Пояснення