-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ц_25Т-156_44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (З’єднувальні деталі трубопроводів (відводи гнуті))
Завершена
7 404 696.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 2.4% або 180 000.00 UAH
мін. крок: 2.4% або 180 000.00 UAH
Номер:
4ba2652ae0ab4eff9d8ee475ca0eb46c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-07-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.05.2025 00:00
Період моніторингу:
07.05.2025 12:36 - 29.05.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.05.2025 № 134
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2025-03-05-006892-a 05.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЦЗЕНЕН УКРАЇНА НАФТОМАШ», ТОВ «Торговий дім «ТРУБОСТАЛЬ» та ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕХНОЕКС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 05 березня 2025 року № 162, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЗЕНЕН УКРАЇНА НАФТОМАШ» (далі – ТОВ «ЦЗЕНЕН УКРАЇНА НАФТОМАШ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «ТРУБОСТАЛЬ» (далі – ТОВ «Торговий дім «ТРУБОСТАЛЬ»), товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕХНОЕКС» (далі – ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕХНОЕКС»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 19 березня 2025 року № 207 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЦЗЕНЕН УКРАЇНА НАФТОМАШ», від 25 березня 2025 року № 223 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торговий дім «ТРУБОСТАЛЬ», від 28 березня 2025 року № 233 щодо визначення ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕХНОЕКС» переможцем процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 28 березня 2025 року, протокол щодо продовження строку для укладення договору від 08 квітня 2025 року № 254, договір від 17 квітня 2025 № 663-ПГВ/25 на суму 7 039 250,40 грн з ПДВ, пояснення та документи, надані Замовником на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель 13 травня 2025 року.
Період усунення порушень:
23.05.2025 11:32 - 29.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.05.2025 11:32
Запити/Пояснення
Номер:
5794794b1a4a4b258bfb50456e5f7cd0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.05.2025 13:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Ц_25Т-156_44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (З’єднувальні деталі трубопроводів (відводи гнуті))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-05-006892-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), на підставі яких вами здійснено обґрунтування витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
ddda63f8e98949e6b7ae6c1e5e80722f
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
13.05.2025 15:38
Опис:
ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ
СЛУЖБІ УКРАЇНИ
ПОЯСНЕННЯ
Розглянувши запит замовнику на пояснення від Державної аудиторської служби України, що розміщений 08.05.2025 в електронній системі закупівель у процедурі закупівлі відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, за предметом Ц_25Т-156_44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (З’єднувальні деталі трубопроводів (відводи гнуті)), ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-05-006892-a щодо «отримання пояснень (інформації та документів), на підставі яких вами здійснено обґрунтування витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо)» повідомляємо наступне.
Розрахунок очікуваної вартості (РОВ) предмету закупівлі Ц_25Т-156_44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (З’єднувальні деталі трубопроводів (відводи гнуті)) здійснено відповідно до Додатку №5 «Методика визначення очікуваної вартості» Порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг на період дії правового режиму воєнного стану в Україні (далі - Порядок), затвердженого наказом АТ «Укргазвидобування» №509 від 24.10.2022 (в редакції наказу №744 від 10.10.2023). За необхідності Додаток №5 «Методика визначення очікуваної вартості» до Порядку буде надано за окремим запитом.
Очікувана вартість закупівлі визначена на рівні мінімальних цін по позиційно, згідно отриманих комерційних (цінових) пропозицій. Файл «Додаток №7 РОВ ГНУТІ ВІДВОДИ.xls» та сканокопії комерційних (цінових) пропозицій, на підставі яких здійснювався цей розрахунок, додаються. Веб-сайти не використовувались зважаючи на достатню кількість отриманих комерційних (цінових) пропозицій (бажано мати мінімум 3 ціни - п. 2.2. Додатку №5 «Методика визначення очікуваної вартості» до Порядку).
Після проведення розрахунку очікувана вартість закупівлі склала 7 404 696,50 грн з ПДВ. Закупівля за предметом Ц_25Т-156_44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (З’єднувальні деталі трубопроводів (відводи гнуті)) проведена із зазначеною вище очікуваною вартістю.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі встановлені відповідно до визначених замовником потреб та відповідають діючим галузевим нормам та стандартам.
Відділом підготовки проєктів капітального будівництва філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування» ініційовано закупівлю з’єднувальних деталей трубопроводів (відводи гнуті) на виконання інвестиційної програми товариства та згідно затвердженої проектно-кошторисної документації. Предмет закупівлі необхідний для виконання будівельно монтажних робіт по об’єкту замовника (за межами населених пунктів на території адміністративного підпорядкування Машівської селищної ОТГ Полтавського району Полтавської області).
Розрахунок потреби (з урахуванням складських залишків) та необхідні технічні та якісні характеристики визначені згідно затвердженого ПКД (файл «Специфікація ПКД.pdf» додається).
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі знаходиться серед документів закупівлі, а саме: у частині І додатку №3 до тендерної документації (файл закупівлі «ТД_Ц_25Т-156_ЗДТ (відводи гнуті)_05.03.25.docx»).
Визначені в тендерній документації технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб замовника і відповідають пропозиціям відповідного ринку. Отже, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовані потребою замовника з урахуванням діючого законодавства.
Уповноважена особа
АТ «Укргазвидобування» Юрій ФАУСТОВ