-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Обладнання (контейнера) для збору твердих побутових відходів (пластикові на 1100 літрів)
Завершена
740 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 400.00 UAH
Номер:
ea0085d772e343828e4f1e59da1e3cc0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-31-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2025 00:00
Період моніторингу:
31.03.2025 12:40 - 22.04.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.03.2025
№ 30-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 31.03.2025 № 30-з
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2025-03-04-014381-a_Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів та звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідно до вимог Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 19 Закону та пунктів 26, 27 та 4 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції переможця ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи, зокрема, вжити заходів щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального виробничо - господарського підприємства (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 04.03.2025, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.03.2025 № 28, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 19.03.2025, договір про закупівлю від 26.03.2025 № 98, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 03.04.2025.
Відповідно до вимог пункту 26 Особливостей визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону.
Згідно з вимогами пункту 3 частини другої статті 21 Закону визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо кількості та місця поставки товарів, обсягу і місця виконання робіт чи надання послуг.
Поряд з тим, пунктом 27 Особливостей визначено, що у разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/ або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/ або постачальника, така інформація може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги).
За результатом аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів у розділі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено «Україна».
Отже, Замовником в порушення вимоги пункту 3 частини другої статті 21 Закону та пунктів 26 і 27 Особливостей, в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію про місце поставки товарів.
Крім цього, відповідно до вимоги абзацу третього пункту 10 Особливостей визначено, що звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель оприлюднюється відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей (крім закупівель із застосуванням електронного каталогу).
В свою чергу, згідно із вимогами пункту 3 частини першої статті 19 Закону передбачено, що у звіті про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель обов’язково зазначаються кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг відповідно до укладеного договору про закупівлю.
Разом з тим, відповідно до пункту 4 Особливостей передбачено, що у разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), така інформація в звіті про виконання договору про закупівлю, укладеному відповідно до пункту 10 цих особливостей, може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги).
Так, за результатами аналізу питання повноти відображення інформації у звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником торгів у розділі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено «Україна».
Отже, Замовником в порушення вимоги пункту 3 частини першої статті 19 Закону та пункту 4 Особливостей в звіті про результати проведення процедури закупівлі не зазначено інформацію про місце поставки товарів.
Період усунення порушень:
22.04.2025 14:06 - 07.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.04.2025 14:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку ДАСУ по моніторингу закупівлі за предметом Обладнання (контейнера) для збору твердих побутових відходів (пластикові на 1100 літрів), № UA-2025-03-04-014381-a були вжиті заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, шляхом проведення роз’яснювальної роботи та уповноважена особа Губарець Катерина Віталіївна була направлена на курси підвищення кваліфікації
Дата публікації звіту:
28.04.2025 10:29
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто, шляхом проведення роз’яснювальної роботи та економічних навчань.
Дата публікації:
28.04.2025 10:43
Запити/Пояснення
Номер:
dfdb706817e24305af593def59e7296b
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
03.04.2025 14:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Обладнання (контейнера) для збору твердих побутових відходів (пластикові на 1100 літрів)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-04-014381-a), відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надайте пояснення та долучіть відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК).
2. Надайте документальне підтвердження, яким чином та на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 Додатку № 4 до тендерної документації встановлено, що якість товару повинна відповідати вимогам, зазначеним у цьому додатку до тендерної документації або бути кращою, згідно Держстандартів та технічних умов, встановлених для кожного виду товару і підтверджена сертифікатом якості та/або відповідності та/або походження та/або паспортом виробника (чи іншими документами, що підтверджують якість товару). На підтвердження даної вимоги Учасник обов’язково у складі своєї пропозиції подає* (завантажує в електронну систему закупівель) відповідний підтвердний документ (оригінал або копію з оригіналу).
Однак, попереднім аналізом встановлено, що відповідний підтвердний документ (сертифікат якості та/або відповідності та/або походження та/або паспорт виробника (чи інший документ)), що підтверджує якість товару не надано у складі пропозиції учасника.
Поясніть, як Вами перевірено на відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі?
Також, надайте відповідний підтвердний документ (сертифікат якості та/або відповідності та/або походження та/або паспорт виробника (чи інший документ)), що підтверджує якість товару (у разі його наявності).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0bbea668666b4cc8a52908793c550b06
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
08.04.2025 17:01
Опис:
Комунальне виробничо-господарське підприємство є отримувачем бюджетних коштів. Розпорядником бюджетних коштів є Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради. Відповідно до листа вх №151 від 24.02.2025 року рішенням 42 сесії 8 скликання Коростенської міської ради від 20.02.2025 року №2177 нам виділено кошти на придбання «Обладнання (контейнера) для збору твердих побутових відходів» загальною сумою 740 000,00 гривень( сімсот сорок тисяч гривень,00копійок) з них:
Придбання обладнання (контейнера) для збору твердих побутових відходів за КПКВК 1217670 КЕВК 3210 спеціальний фонд «Внески до статутного капіталу суб’єктів господарювання (довідка УЖКГ №128 від 21.02.2025 року) в сумі 362 321,00 гривень;
Придбання обладнання (контейнера) для збору твердих побутових відходів за КПКВК 1218312 КЕВК 3210 спеціальний фонд «Оброблення (відновленя, у тому числі сортування, та видалення) відходів» (довідка УЖКГ №85 від 21.02.2025 року) в сумі 377 679, 00 гривень
Замовником моніторився ринок закупівлі контейнерів ТПВ 1,1 та бралися до уваги відкриті данні оприлюднені на різних сайтах зокрема:
https://ssk.ua/ua/product/musornye-baki-so-sfericheskoi-kryshkoi-na-1110-l-bu;
https://euro-container.com.ua/product-category/kontejnery-dlia-smittia-b-u-uk/swoof/kolor-yellow/kryshka-sferichna/materials-plastykovyj/obem-1100-litriv/;
https://kievspecteh.com/catalog/1-100-l/vzhivani_konteyneri?srsltid=AfmBOopbRuIw9233NJK7qJVUs2yKpXgCSd0FXtQ1bEWC2VnOdJ2iJcCz;
https://vsmeco.kiev.ua/ua/p455780559-plastikovyj-kontejner-dlya.html.
Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Вказану методику згідно інформаційного листа МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, замовники можуть застосовувати для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг, які закуповують за Законом. Очікувана вартість визначена з врахуванням потреби в товарі (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Крім того, Замовником проведено аналіз ринку. Тобто, використано як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Підсумовуючи вищевказане, очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із врахуванням потреби, технічних, якісних характеристик товару, аналізу ринкових цін, шляхом аналізу відкритих джерел та з урахуванням необхідності доставки товару. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі діючих на даний момент ДСТУ/ТУ.
Проте Замовником оприлюднена інформація на веб-сайті розпорядника коштів « https://korosten-rada.gov.ua/miska-rada/upravlinnya-ta-viddily/upravlinnya-zhytlovo-komunalnogo-gospodarstva/publichni-zakupivli/ », на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 Додатку № 4 до тендерної документації встановлено, що якість товару повинна відповідати вимогам, зазначеним у цьому додатку до тендерної документації або бути кращою, згідно Держстандартів та технічних умов, встановлених для кожного виду товару і підтверджена сертифікатом якості та/або відповідності та/або походження та/або паспортом виробника (чи іншими документами, що підтверджують якість товару).
На підтвердження даної вимоги Учасник в складі тендерної пропозиції надав технічний паспорт на відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. В складі тендерної пропозиції завантажений файл з назвою «Технічний паспорт» .
Додаток:
Лист вх№ 151 від 24.02.2025р.