-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Бахіли утеплені (колір G0822)
Завершена
46 957 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 234 787.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 234 787.50 UAH
Номер:
68b7cc92c8f34d99b19b7d813569ea0d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-02-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.04.2025 00:00
Період моніторингу:
02.04.2025 11:01 - 24.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
01.04.2025 № 101
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2025-03-04-012424-a 04.03.2025
дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду пропозиції учасника ТОВ «Істок Трейд», встановлено порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275.
За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду пропозицій ТОВ «ЕКВІПТОРГ», ТОВ «Харківський завод засобів індивідуального захисту», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості № 1178) розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075) (далі – Замовник); реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття пропозицій; пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКВІПТОРГ» (далі – ТОВ «ЕКВІПТОРГ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Харківський завод засобів індивідуального захисту» (далі – ТОВ «Харківський завод засобів індивідуального захисту»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІСТОК ТРЕЙД» (далі – ТОВ «ІСТОК ТРЕЙД»); протоколи уповноваженої особи за результатами розгляду пропозицій від 18.03.2025 № 223, від 19.03.2025 № 231, від 21.03.2025 № 233; вимогу про усунення невідповідностей до 18.03.2025, до 19.03.2025, до 21.03.2025; повідомлення про намір укласти договір від 21.03.2025; договір про закупівлю товарів за бюджетні кошти від 25.03.2025 № 118-РЗ на суму 46 900 500,00 грн з ПДВ; пояснення Замовника надані 10.04.2025 та 15.04.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до вимог пункту 2 Додатку № 4 «Кваліфікаційні вимоги» до Оголошення для підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, учасники надають сканований оригінал в кольоровому вигляді за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (мінімум 1) протягом 2022-2025 років, загальним обсягом не менше 5% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі із зазначенням інформації про найменування контрагента, номер та дата укладання договору, предмету договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб замовників (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток виконання договору): складається по наведеній або у довільній формі (скріплюється підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника.
Учасник ТОВ «ІСТОК ТРЕЙД», в складі пропозиції надав довідку від 10.03.2025 № 262 про наявність досвіду виконання аналогічного договору, який відповідає зазначеній в Оголошенні формі, однак в ній відсутня інформація щодо номеру та дати укладання договору, кількості поставлених одиниць товару, контактних осіб замовників (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток виконання договору).
Відповідно до пункту 8 Особливостей № 1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 Особливостей № 1178.
На запит Держаудитслужби, Замовника через електронну систему закупівельна 15.04.2024 надав пояснення, у якому зазначено, що «відповідний документ під назвою «4. Довідка аналогічний.pdf» долучений Учасником ТОВ «ІСТОК ТРЕЙД» до складу пропозиції».
Вищезазначене пояснення не спростовує факт порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275 в частині не виявлення зазначеної невідповідності Замовником та не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ТОВ «ІСТОК ТРЕЙД» невідповідностей.
Період усунення порушень:
21.04.2025 16:13 - 06.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
21.04.2025 16:13
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок оскаржено до Київського окружного адміністративного суду
Дата публікації:
02.05.2025 14:36
Дата відкриття провадження:
27.05.2025 00:00
Номер відкриття провадження:
П/320/22455/25
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Добрий день! Надаємо аргументоване заперечення до висновку моніторингу.
Дата публікації звіту:
22.04.2025 16:54
Запити/Пояснення
Номер:
16a2dbcbd1c849a9a41acb948197e57e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.04.2025 15:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі бахіл утеплених (колір G0822) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-04-012424-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ІСТОК ТРЕЙД» вимог пункту 12 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), в частині забезпечення виконання договору про закупівлю.
3. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо надання переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «ІСТОК ТРЕЙД» під час укладання договору про закупівлю документів визначених в Оголошенні.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9f6cdf3048394147b7eceb9199efe4e5
Назва:
Добрий день! Надаємо роз'яснення щодо вашого запиту
Дата опублікування:
10.04.2025 15:10
Опис:
Доброго дня!
На виконання Вашої запиту на пояснення від 07.04.2025 База забезпечення Національної гвардії України (військова частина 3075) повідомляє таке.
1) Щодо першого питання запиту на пояснення.
З метою забезпечення безпеки та оборони держави на період дії правового режиму воєнного стану База забезпечення керується вимогами Постанови КМУ «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11.11.2022 № 1275 (зі змінами) (далі – Особливості) щодо проведення закупівель. В свою чергу, Головним управлінням Національної гвардії України (далі – ГУ НГУ) на підставі наказу командувача Національної гвардії України «Про організацію оборонних закупівель у Національній гвардії України» від 05.10.2022 № 330 визначається предмет закупівлі, вимоги до предмета закупівлі, порядок закупівлі, перелік, обсяги, технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, тощо та надається, на підставі розпоряджень, наказів та листів.
Орієнтовна очікувана вартість визначається на підставі «Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт та послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони на 2025 рік напрямком речового забезпечення від 06.01.2025 № 27/11/4/1-327 (далі - Перелік), що затверджується відповідним наказом командувача Національної гвардії України.
Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі з рамках проведення оборонних закупівель уповноваженими підрозділами Національної гвардії України проводиться на декількох етапах/рівнях.
Відповідно до наказу командувача Національної гвардії України від 05.10.2022 № 330, першочергове визначення вартості предмета закупівлі для формування Переліку здійснюється відповідальним структурним підрозділом ГУ НГУ.
На другому етапі, відповідно до розпорядження командувача Національної гвардії України від 17.10.2023 №27/17-8568, з метою ефективного використання бюджетних коштів та недопущення втрат бюджету, Замовник перед здійсненням оголошення кожної процедури закупівлі здійснює додатковий ринковий моніторинг цін на предмет закупівлі.
На підставі здійсненого фахівцями Замовника моніторингу рингу джему малинового було встановлено, що середньоринкова ціна за 1 пару становить 1 907,15 грн, що перевищувало цінові межі, які встановлені ГУ НГУ та складали 1 878,30 грн. Враховуючи вищенаведене, замовником було визначено очікуваною вартістю ціну, яка встановлена ГУ НГУ, а саме 1 878,30 грн, що в перерахунку на загальний обсяг закупівлі склало 46 957 500,00 грн.
Фахівцями замовника здійснювався моніторинг цін з урахуванням необхідних якісних характеристик визначеними Бахіли утеплені (далі – Технічні вимоги), ТС A01XJ.80735-424:2023 (01): колір G0822 з урахуванням Особливостей №19 застосування технічних умов, технічних описів та технічних специфікацій Міністерства оборони України.
Копії відповідних документів додаються. Звертаємо увагу, що у зв’язку з чутливим змістом документів щодо оборонних закупівель, положення, що не стосуються предмету закупівлі (моніторингу) скриті (заштриховані).
Щодо другого та третього питання відповідні скан-копії документів надані.
Номер:
7fa69ad80da7409797e1af12dc6dec83
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.04.2025 13:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі бахіл утеплених (колір G0822) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-04-012424-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати пояснення та відповідні документи (вказати файл та сторінку) щодо виконання учасником ТОВ «ІСТОК ТРЕЙД» вимог Додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині надання довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (мінімум 1) із зазначенням інформації про обсяг постачання, номер та дата укладання договору, кількість поставлених одиниць товару, тощо.
2. Надати пояснення щодо об’єктивних причин відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Харківський завод засобів індивідуального захисту» позаяк у складі пропозиції учасник завантажив відповідні документи, які доступні до перегляду (файл.Д2 6 Протокол Бахіли_ G0822.pdf) та (файл.Д2 5 Сертифікат_ бахіли G0822.pdf).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1af4bef05f394691bd041da26b64c88b
Назва:
Добрий день! Надаємо відповідь на Ваш запит.
Дата опублікування:
15.04.2025 17:16
Опис:
Доброго дня!
1) Щодо першого питання відповідний документу під назвою «4. Довідка аналогічний.pdf» долучений Учасником ТОВ «ІСТОК ТРЕЙД» до складу пропозиції.
2) Щодо другого питання повідомляємо наступне:
З метою забезпечення безпеки та оборони держави, відсічі збройної агресії та відвернення загроз національній безпеці на період дії правового режиму воєнного стану База забезпечення Національної гвардії України (військова частина 3075) (далі – База забезпечення) керується вимогами наступних нормативно-правових актів: Закон України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII, Закон України "Про оборонні закупівлі" від 17.07.2020 № 808-IX, Постанова КМУ "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" від 11 листопада 2022 р. № 1275, Постанова КМУ "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Вищезгаданий перелік нормотворчих положень створює правове поле для проведення оборонних закупівель у невідривній взаємодії з чинним законодавством України. Неухильно керуючись цими постулатами, кожен фахівець закупівельного сектору Бази забезпечення формує середовище добросовісної конкуренції задля раціонального та ефективного використання державних коштів і, як наслідок, реалізації державного та демократичного цивільного контролю у сфері оборонних закупівель.
Відтак, у межах проведення спрощеної закупівлі Бахил утеплених (колір G 0822) за ідентифікатором UA-2025-03-04-012424-a Замовником було розглянуто ряд пропозицій учасників. Враховуючи власний досвід, що ґрунтується на системному аналізі положень чинного законодавства України та всебічного, повного й об'єктивного розгляду всіх наданих у складі пропозиції учасника ТОВ "Харківський завод засобів індивідуального захисту" документів у їх сукупності, Замовником було прийняте рішення про відхилення пропозиції даного учасника. З метою належного тлумачення вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), наводимо цитату щодо вимог до сертифіката відповідності на запропонований товар: "Сканований оригінал у кольоровому вигляді чинного(-их) сертифіката(-ів) відповідності на предмет закупівлі, виданий Органом з сертифікації продукції, процесів та послуг, акредитованим НААУ у відповідній сфері на ім’я учасника або виробника". Отже, сертифікат має підтверджувати повну відповідність запропонованого товару вимогам, наведеним у технічній специфікації, з урахуванням специфічних вимог Замовника до товару, та спроможність учасника до серійного виробництва об'єкта дослідження. Вивчаючи наданий учасником ТОВ "Харківський завод засобів індивідуального захисту" Сертифікат відповідності UA.OC-01/2179-25 (Д2 5 Сертифікат_бахіли G0822.pdf), в пункті "Відповідає вимогам" зазначено інформацію про відповідність запропонованого товару за низкою окремих пунктів технічної специфікації, а саме: пп 3.1.5 Додаток 1, пп. 3.1.6.2 табл. 4 (п 1-6, 8, 10), пп 3.1.6.3 табл. 5, пп 3.1.6.4 табл. 6 (примітка: тепловий опір), пп. 3.1.6.10 табл. 9 (п 4, 6), пп 3.1.8.1, пп 3.1.8.2, пп 3.1.8.3. Наданий Учасником документ фактично дублює інформацію, наведену в іншому документі, який підтверджує якісні та технічні характеристики товару, а саме Протоколі випробувань № 2025.0103.11.01 (Д2 6 Протокол Бахіли_G0822.pdf), що нівелює значення Сертифіката відповідності для оцінки пропозиції Учасника. Відзначимо, що пропущені пункти мають ключове значення для підтвердження спроможності серійного виробництва товару. Для прикладу: пп 3.1.4 (Розміри предмету) та табл. 2, пп 3.1.6.1 табл. 3 (!!!Перелік, призначення матеріалів та фурнітури, з яких виготовляється предмет), ряд пунктів табл. 4 пп 3.1.6.2 (Показники якості поліамідної тканини з поліуретановим покриттям), показники табл. 6 пп 3.1.6.4, пп 3.1.6.5-3.1.6.9 (!!!Тасьма текстильна, Текстильні застібки, Застібка-блискавка, Нитки швейні, Шнур-паракорд). Замовник встановив вимогу щодо надання Сертифіката відповідності для підтвердження відповідності пропонованого товару ТС в цілому, а не за окремими пунктами, що дозволяє зекономити Учасникам час на сертифікацію товару та може бути проведений паралельно або до моменту початку процесу лабораторних випробувань. Проведена сертифікація не дала змоги Замовнику отримати інформацію про всі використані при виробництві матеріали та застосовані методи контролю, що містяться поза межами змісту Протоколу випробувань.
Додатково зазначимо, що за результатами детального вивчення пропозиції даного учасника та долучених до складу пропозиції документів, фахівці Замовника дійшли висновку про беззаперечну фальсифікацію Протоколу випробувань з наступних причин: Замовником розміщено Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене Протокольним рішенням № 161 від 4 березня 2025 року, в якому серед інших вимог до предмету закупівлі зазначено відповідність предмету закупівлі п. 1 Роз’яснення координат кольору матеріалу від 10.05.2024 № 8 (далі - Роз'яснення). В змісті даного Роз'яснення не зазначено Бахил утеплених, а отже і дізнатись про дану вимогу Замовника раніше моменту публікації Оголошення не було можливим. Вивчивши зміст Протоколу випробувань № 2025.0103.11.01, відзначимо дату відбору зразків 17.02.2025 та дату початку випробувань 26.02.2025. Фахівцями Замовника, аналізуючи зміст вищезгаданого документу, було прийняте рішення звернутись за роз'ясненням до ОС ТОВ "АКАДЕМТЕСТ" стосовно заявки на проведення досліджень, отриманої від ТОВ "Харківський завод засобів індивідуального захисту" (відповідна заявка буде долучена). Отримана в листуванні зі згаданою лабораторією інформація містить чимало змістових помилок та спроб ввести в оману Замовника, зокрема зазначена в Заявці відповідність продукції вимогам TC A01XJ.03066-210:2021 (01) "Труси чоловічі", зокрема в ході листування випробувальна лабораторія протягом двох годин надала різні екземпляри одного і того самого документу, в яких зазначено різні технічні специфікації до предмету випробувань (зміст відповідного листування додається). Виходячи з вищенаведеного, фахівцями Замовника, керуючись багаторічним досвідом у сфері публічних та оборонних закупівель та на підставі раніше згаданих фактів, було прийняте рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ "Харківський завод засобів індивідуального захисту".