• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Бахіли утеплені (колір G0822)

Завершена

46 957 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 234 787.50 UAH
Номер: 68b7cc92c8f34d99b19b7d813569ea0d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-02-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.04.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 02.04.2025 11:01 - 24.04.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 01.04.2025 № 101 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-03-04-012424-a 04.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду пропозиції учасника ТОВ «Істок Трейд», встановлено порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275. За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду пропозицій ТОВ «ЕКВІПТОРГ», ТОВ «Харківський завод засобів індивідуального захисту», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості № 1178) розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075) (далі – Замовник); реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття пропозицій; пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКВІПТОРГ» (далі – ТОВ «ЕКВІПТОРГ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Харківський завод засобів індивідуального захисту» (далі – ТОВ «Харківський завод засобів індивідуального захисту»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІСТОК ТРЕЙД» (далі – ТОВ «ІСТОК ТРЕЙД»); протоколи уповноваженої особи за результатами розгляду пропозицій від 18.03.2025 № 223, від 19.03.2025 № 231, від 21.03.2025 № 233; вимогу про усунення невідповідностей до 18.03.2025, до 19.03.2025, до 21.03.2025; повідомлення про намір укласти договір від 21.03.2025; договір про закупівлю товарів за бюджетні кошти від 25.03.2025 № 118-РЗ на суму 46 900 500,00 грн з ПДВ; пояснення Замовника надані 10.04.2025 та 15.04.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до вимог пункту 2 Додатку № 4 «Кваліфікаційні вимоги» до Оголошення для підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, учасники надають сканований оригінал в кольоровому вигляді за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (мінімум 1) протягом 2022-2025 років, загальним обсягом не менше 5% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі із зазначенням інформації про найменування контрагента, номер та дата укладання договору, предмету договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб замовників (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток виконання договору): складається по наведеній або у довільній формі (скріплюється підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника. Учасник ТОВ «ІСТОК ТРЕЙД», в складі пропозиції надав довідку від 10.03.2025 № 262 про наявність досвіду виконання аналогічного договору, який відповідає зазначеній в Оголошенні формі, однак в ній відсутня інформація щодо номеру та дати укладання договору, кількості поставлених одиниць товару, контактних осіб замовників (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток виконання договору). Відповідно до пункту 8 Особливостей № 1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 Особливостей № 1178. На запит Держаудитслужби, Замовника через електронну систему закупівельна 15.04.2024 надав пояснення, у якому зазначено, що «відповідний документ під назвою «4. Довідка аналогічний.pdf» долучений Учасником ТОВ «ІСТОК ТРЕЙД» до складу пропозиції». Вищезазначене пояснення не спростовує факт порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275 в частині не виявлення зазначеної невідповідності Замовником та не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ТОВ «ІСТОК ТРЕЙД» невідповідностей.
Період усунення порушень: 21.04.2025 16:13 - 06.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 21.04.2025 16:13

Оскарження висновку в суді

Опис: Висновок оскаржено до Київського окружного адміністративного суду
Дата публікації: 02.05.2025 14:36
Дата відкриття провадження: 27.05.2025 00:00
Номер відкриття провадження: П/320/22455/25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Добрий день! Надаємо аргументоване заперечення до висновку моніторингу.
Дата публікації звіту: 22.04.2025 16:54

Запити/Пояснення