• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Високовольтні вводи для ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС

Завершена

215 460 192.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 215 460.19 UAH
Номер: 5b34599092cd4e278fe25958e8788cbd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-12-09-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.12.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 09.12.2019 18:40 - 01.01.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 09.12.2019 № 347 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 09.12.2019 № 347 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2 UA-2018-07-18-000265-b 18.07.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Заступник директора департаменту – начальник Управління моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, ternovskaya.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до нього, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі - ДП «НАЕК «Енергоатом», Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 17.07.2018, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства с обмеженою відповідальністю «Стан Комплект», GAZSINTEZ LLC, MAGISTER LLC, WK Energo GmbH, протокол розгляду тендерних пропозицій від 12.09.2018 № 5778, протокол визначення переможця торгів від 19.09.2018 № 5778, повідомлення про намір укласти договір від 19.09.2019, контракт від 09.10.2018 № 53-129-01-18-01590, додаткова угода від 11.12.2018 № 1. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 25.07.2018, 31.07.2018, 09.08.2018 оприлюднив роз’яснення на звернення 15.08.2018 з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання такого роз’яснення.
Період усунення порушень: 18.12.2019 23:30 - 03.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 18.12.2019 23:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі. Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів (Високовольтні вводи для ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-18-000265-b], оприлюдненого в електронній системі закупівель 18.12.2019. У пункті 1 констатуючої частини висновку Держаудитслужби України зазначено, що «Замовник на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 25.07.2018, 31.07.2018, 09.08.2018 оприлюднив роз’яснення на звернення 15.08.2018 з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання такого роз’яснення». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. Звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (далі – звернення), що надійшли через електронну систему закупівель під час проведення зазначеної процедури закупівлі, стосувалися кваліфікаційних критеріїв, технічних вимог, визначених у тендерній документації (далі – ТД), та строків поставки. За результатами розгляду звернення щодо строків поставки замовником було прийнято рішення про необхідність внесення змін до ТД. Підготовка змін до ТД та роз’яснень на звернення потребувала додаткового часу на опрацювання, оскільки передбачала їх узгодження з кінцевими споживачами – ВП «Запорізька АЕС», ВП «Южно-Українська АЕС» та ВП «Рівненська АЕС». Зміни до ТД були внесені та оприлюднені у встановленому Законом порядку. Такі рішення та дії замовника жодним чином не заподіяли шкоди фізичним, юридичним особам, суспільним та державним інтересам, не обмежили прав учасників процедури закупівлі, не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі та результати проведеного тендеру, не були предметом оскарження. У пункті 3 констатуючої частини висновку Держаудитслужби України зазначено, що «Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому». Наразі замовником вжито належних заходів стосовно надання роз’яснень на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації у встановлений Законом строк. Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 19.12.2019 17:03