• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Комплект (ПК+Монітор)

Завершена

452 880.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 264.40 UAH
Номер: 94d3f236bcb2443eb9a25d8b877d9da1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-26-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.03.2025 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 26.03.2025 17:47 - 17.04.2025 01:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.03.2025 № 33-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 26.03.2025 № 33-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-03-04-000287-a 04.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 66) 053-62-63, i.s.mitkova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду пропозицій учасників спрощеної закупівлі ТОВ «ПБГ19», ФОП «Черненко М. О.», ТОВ «ІНТЕКС ЦЕНТР», своєчасності укладання державного контракту (договору) та його оприлюднення, відповідності умов державного контракту (договору) умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості), розгляду пропозицій учасників спрощеної закупівлі, своєчасності укладання державного контракту (договору) та його оприлюднення, відповідності умов державного контракту (договору) умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене протоколом робочої групи військової частини 2260 (далі – Замовник) від 03.03.2025 № 53, пропозиції учасників спрощеної закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ПБГ19» (далі – ТОВ «ПБГ19»), фізичної особи-підприємця «Черненко Микола Олександрович» (далі – ФОП «Черненко М. О.»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕКС ЦЕНТР» (далі – ТОВ «ІНТЕКС ЦЕНТР»), вимога про усунення невідповідностей від 18.03.2025, протоколи робочої групи від 17.03.2025 № 63, від 18.03.2025 № 66, від 19.03.2025 № 69, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 19.03.2025, договір про закупівлю товарів від 26.03.2025 № 84/С3 на суму 446 373,60 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ІНТЕКС ЦЕНТР», пояснення надані 01.04.2025 та 04.04.2025 Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 07.04.2025 15:56 - 11.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 07.04.2025 15:56

Запити/Пояснення