-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт приміщень під влаштування кабінету МРТ будівлі літера Е-1 згідно технічного паспорту КНП ЛОР «ЛОРЛДЦ» за адресою: м. Львів, вул. Я. Гашека, 2А» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
6 627 319.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 136.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 33 136.60 UAH
Номер:
c07c1e70eae4466db6bebbb3b45fee95
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-11-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.04.2025 00:00
Період моніторингу:
11.04.2025 13:56 - 03.05.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.04.2025 № 26-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 02.04.2025 №003100-18/4143-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 11.04.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
11.04.2025 №26-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-03-03-012636-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЖОВКВА», ЛТД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 19.09.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівський онкологічний регіональний лікувально-діагностичний центр» (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням Уповноваженої особи від 03.03.2025; протокол розкриття тендерних пропозицій від 18.03.2025; протокол про прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця процедури відкритих торгів та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЖОВКВА», ЛТД» від 18.03.2025 № 32; повідомлення про намір укласти договір від 18.03.2025; договір від 02.04.2025 № 117 ціною 6 620 370,45 гривень; пояснення Замовника, надані 17.04.2025 на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
21.04.2025 10:48 - 25.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
21.04.2025 10:48
Запити/Пояснення
Номер:
a8b3820b4deb43e2be2b8bce09758bcd
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.04.2025 16:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень під влаштування кабінету МРТ будівлі літера Е-1 згідно технічного паспорту КНП ЛОР «ЛОРЛДЦ» за адресою: м. Львів, вул. Я. Гашека, 2А» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-03-012636-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
fd651e543c414242ae0b22fc1fa1b37b
Назва:
Відповідь на запитання
Дата опублікування:
17.04.2025 12:48
Опис:
Пояснення з приводу запитання та додаткові документи надаються окремо