-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Технічна інвентаризація об’єктів нерухомого майна з виготовленням технічних паспортів (ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Завершена
650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 250.00 UAH
Номер:
5f610856a91542fcb4c6d826545489ae
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-03-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2025 00:00
Період моніторингу:
03.06.2025 18:04 - 25.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.06.2025 №162
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3 Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 03.06.2025 №162.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-03-03-012468-a, 03.03.2025. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 червня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації та змісту тендерної пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-03-03-016190-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковані звернення за роз’ясненням щодо процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 03.04.2025, від 21.04.2025, від 13.05.2025 та від 15.05.2025; електронні протоколи від 19.03.2025, 09.04.2025 та 29.04.2025 про продовження строку розгляду тендерних пропозицій; опубліковані повідомлення щодо необхідності обгрунтування ТОВ «Бюро технічної інвентаризації та експертиз» та ТОВ «КОНСАЛТ ПЛЮС ІНЖИНІРИНГ» аномально низької ціни їх тендерної пропозиції та опубліковані вказаними учасниками обгрунтування аномально низької ціни їх тендерної пропозиції; тендерну пропозицію ТОВ «Бюро технічної інвентаризації та експертиз» та опубліковане Замовником повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Бюро технічної інвентаризації та експертиз» (щодо правомірності відхилення Замовником тендерної пропозиції вказаного учасника); тендерну пропозицію ТОВ «САРБОНА ІНВЕСТМЕНТС», опубліковане Замовником повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «САРБОНА ІНВЕСТМЕНТС» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей (щодо правомірності відхилення Замовником тендерної пропозиції вказаного учасника); тендерну пропозицію ТОВ «КОНСАЛТ ПЛЮС ІНЖИНІРИНГ» (щодо правомірності її відхилення Замовником); тендерну пропозицію ТОВ «ІБК ІНЖИНІРИНГ ГРУП»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «ІБК ІНЖИНІРИНГ ГРУП» як переможцем тендеру документи; договір від 27.05.2025 №313; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
13.06.2025 12:59 - 19.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
13.06.2025 12:59
Запити/Пояснення
Номер:
70ea5a796e694d8189c69b6409abc076
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
05.06.2025 16:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.06.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-03-03-012468-a, яка проведена Комунальним некомерційним підприємством «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0b76109b281a4664b2a7a767a47481a6
Назва:
Інформація на запит
Дата опублікування:
10.06.2025 10:43
Опис:
У відповідь на запит в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі повідомляємо наступне:
щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості то закупівля «Технічна інвентаризація об’єктів нерухомого майна з виготовленням технічних паспортів» (ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги) здійснювалась за кошти отримані від господарської діяльності підприємства з врахуванням фактичної потреби, оптимального співвідношення ціни та якості відповідно до фінансового плану на 2025 рік.
Визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі проводилося методом порівняння ринкових цін, відповідно до норм статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. Зокрема, Замовником отримано комерційні пропозиції від ТОВ «АРХІВІЖН», ТОВ «СТАВІТЕЛ», ТОВ «ГРАФІТЕК ПРО».