-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 33690000-3 Лікарські засоби різні ( 33696000-5 Реактиви та контрастні речовини ): тести для кількісного визначення показників до аналізатора Getein-1160 (IF5006 Експрес-тест D-Dimer (імунофлуоресценція), 25 шт/уп. 47343 D-димер IVD (діагностика in vitro ), набір, імунохроматографічний тест (ІХТ), експрес-тест; IF5007 Експрес-тест PCT (імунофлуоресценція), 25 шт/уп. 54313 Прокальцитонін IVD (діагностика in vitro ), набір, імунофлюоресцентнний аналіз; IF5017 Експрес-тест HbA1C/глікований гемоглобін (імунофлуоресценція), 25 шт/уп. 53316 Глікований гемоглобін (HbA1c) IVD (діагностика in vitro ), реагент), реактиви до напівавтоматичного коагуломета SF-400 (SF-RPT-P0604 Протромбіновий час 6х4 мл 240 тестів 30591 Набір реагентів для вимірювання протромбінового часу (ПЧ) IVD (діагностика in vitro ), SF-RAP-P0604 АЧТЧ 6х4 мл 480 тестів 55981 Активований частковий тромбопластиновий час IVD (діагностика in vitro ), набір, аналіз утворення згустку SF-QC1-P1201 Контрольна плазма Норма 12x1 мл 55996 Численні чинники зсідання IVD (діагностика in vitro ), набір, аналіз утворення згустку, SF-RFB-P0604 Фібриноген 6х4 мл 480 тестів 55997 Фібриноген (чинник I) IVD (діагностика in vitro ), набір, аналіз утворення згустку, SF-QC2-P1201 Контрольна плазма Патологія 12x1 мл 55996 Численні чинники зсідання IVD (діагностика in vitro ), набір, аналіз утворення згустку, SF-RTT-P1204 Тромбіновий час 12х4 мл 480 тестів 55987 Тромбіновий час IVD (діагностика in vitro ), набір, аналіз утворення згустку)
Завершена
1 128 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 640.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 640.00 UAH
Номер:
adc650d5c5ad4c7caad0b005b5fd027b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-24-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.03.2025 00:00
Період моніторингу:
24.03.2025 17:25 - 15.04.2025 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.03.2025 № 14-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 24.03.2025 № 14-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-03-03-010920-a 03.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2025-03-03-013950-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, реєстр пропозицій, протокол розкриття пропозицій, пропозицію учасника-переможця товариство з обмеженою відповідальністю «ХЛР» (далі – ТОВ «ХЛР»), протокол розкриття пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.03.2025 №49, повідомлення про намір укласти договір, договір від 19.03.2025 №77, пояснення Замовника з додатками до нього надане 26.03.2025 через електронну систему закупівель.
За результатами розгляду пропозиції учасника ТОВ «ХЛР» прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником. Між Замовником та ТОВ «ХЛР» укладений договір від 19.03.2025 №77 на загальну суму 1 127 568,14 гривень.
Період усунення порушень:
09.04.2025 16:53 - 15.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.04.2025 16:53
Запити/Пояснення
Номер:
61b8bdd9e97b449db55158cf1e50c206
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
24.03.2025 17:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015: 33690000-3 Лікарські засоби різні ( 33696000-5 Реактиви та контрастні речовини ): тести для кількісного визначення показників до аналізатора Getein-1160 (IF5006 Експрес-тест D-Dimer (імунофлуоресценція), 25 шт/уп. 47343 D-димер IVD (діагностика in vitro ), набір, імунохроматографічний тест (ІХТ), експрес-тест; IF5007 Експрес-тест PCT (імунофлуоресценція), 25 шт/уп. 54313 Прокальцитонін IVD (діагностика in vitro ), набір, імунофлюоресцентнний аналіз; IF5017 Експрес-тест HbA1C/глікований гемоглобін (імунофлуоресценція), 25 шт/уп. 53316 Глікований гемоглобін (HbA1c) IVD (діагностика in vitro ), реагент), реактиви до напівавтоматичного коагуломета SF-400 (SF-RPT-P0604 Протромбіновий час 6х4 мл 240 тестів 30591 Набір реагентів для вимірювання протромбінового часу (ПЧ) IVD (діагностика in vitro ), SF-RAP-P0604 АЧТЧ 6х4 мл 480 тестів 55981 Активований частковий тромбопластиновий час IVD (діагностика in vitro ), набір, аналіз утворення згустку SF-QC1-P1201 Контрольна плазма Норма 12x1 мл 55996 Численні чинники зсідання IVD (діагностика in vitro ), набір, аналіз утворення згустку, SF-RFB-P0604 Фібриноген 6х4 мл 480 тестів 55997 Фібриноген (чинник I) IVD (діагностика in vitro ), набір, аналіз утворення згустку, SF-QC2-P1201 Контрольна плазма Патологія 12x1 мл 55996 Численні чинники зсідання IVD (діагностика in vitro ), набір, аналіз утворення згустку, SF-RTT-P1204 Тромбіновий час 12х4 мл 480 тестів 55987 Тромбіновий час IVD (діагностика in vitro), набір, аналіз утворення згустку)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-03-010920-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Швидкі тести на інфекційні захворювання згідно з Додатком 1 до Особливостей відносяться до медичних виробів (а саме до витратних матеріалів для діагностики), закупівля яких здійснюється закладами охорони здоров’я, структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій з використанням електронного каталогу.
По якій причині Замовником здійснено закупівлю 60 наборів IF5007 Експрес-тест PCT (імунофлуоресценція), 25 шт/уп. (вартість яких згідно цінової пропозиції переможця торгів ТОВ «ХЛР» становить 571829,40 грн) в складі відкритих торгів, а не з використанням електронного каталогу.
4. По якій причині Замовником обрано код предмета закупівлі (Експрес-тест D-Dimer , Експрес-тест PCT (імунофлуоресценція), Експрес-тест HbA1C/глікований гемоглобін, ) за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція, а не за ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
859ca1e964464491ba6771259e248cb2
Назва:
Відповіді на питання в рамках моніторингу розпочатого 24.03.2025 р. на підставі Наказу УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 24.03.2025 № 14-з по закупівлі ID: UA-2025-03-03-010920-a
Дата опублікування:
26.03.2025 16:15
Опис:
Питання 1: Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь 1:
На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) товарів, робіт і послуг. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі. Один з них — принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Процес та особливості визначення очікуваної вартості предмета закупівлі регулюється наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Однак враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом Замовника, але не обов’язком. Очікувану вартість закупівлі формують з огляду на особливості ціноутворення окремих предметів закупівель. Суб’єкти господарювання використовують у своїй діяльності вільні та державні регульовані ціни. Вільні ціни визначають на всі види продукції (робіт, послуг), окрім тих, на які встановлено державні регульовані ціни. Їх формують з урахуванням, зокрема: – етапів життєвого циклу продукту; – новизни товару; – комбінації ціни та якості продукту; – структури ринку й місця підприємства на ринку; – конкурентоспроможності товару. Державні регульовані ціни запроваджують КМУ, органи виконавчої влади, державні колегіальні органи та органи місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень у встановленому законодавством порядку. Закон України «Про публічні закупівлі» не надає визначення слів «очікувана вартість», це орієнтовна сума предмета закупівлі, на яку замовник оголошує процедуру закупівлі, яка може підлягати коригуванню в бік зменшення за результатами аукціону, та яку Замовник визначає відповідно до аналізу ринку, кошторису, фінансового плану тощо.
Замовником було заплановано вищезгадану закупівлі виходячи з річної потреби на 2025 рік, при обґрунтуванні якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначенні його очікуваної вартість по даній закупівлі (ID: UA-2025-03-03-010920-a) було використано інформацію технічних характеристик та інструкцій з використання, середні показники цін з мережі Інтернет та по закупівлях за наступними посиланнями: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-11-014606-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-24-009746-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-27-003994-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-29-004853-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-20-015566-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-10-005231-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-20-012826-a.
Питання 2: Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідь 2:
На виконання вимог Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», а саме п. 4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Замовником на власному веб-сайті - https://ogiv.rv.ua/ розміщено посилання на сторінку Рrozorro - https://prozorro.gov.ua/uk/search/tender?buyer=05506690 , за яким оприлюднено всі закупівлі Замовника включаючи обґрунтування технічних та якісних характеристик всіх предметів закупівель, розмірів бюджетного призначення, очікуваної вартості предметів закупівель , зокрема і вищезгаданої закупівлі.
Питання 3. Швидкі тести на інфекційні захворювання згідно з Додатком 1 до Особливостей відносяться до медичних виробів (а саме до витратних матеріалів для діагностики), закупівля яких здійснюється закладами охорони здоров’я, структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій з використанням електронного каталогу. По якій причині Замовником здійснено закупівлю 60 наборів IF5007 Експрес-тест PCT (імунофлуоресценція), 25 шт/уп. (вартість яких згідно цінової пропозиції переможця торгів ТОВ «ХЛР» становить 571829,40 грн) в складі відкритих торгів, а не з використанням електронного каталогу.
Відповідь 3:
Експрес‑тест PCT (імунофлуоресценція) призначений для визначення рівня прокальцитоніну – біомаркера, який допомагає оцінити ризик бактеріальної інфекції або розвитку сепсису. Він не входить до переліку витратних матеріалів для діагностики, закупівля яких здійснюється через електронний каталог згідно з положеннями Додатку 1 до Особливостей так само як і Експрес-тест D-Dimer та Експрес-тест HbA1C/глікований гемоглобін, тому, що не визначає збудників інфекцій і не є швидким тестом на інфекційні захворювання. Швидкі тести на інфекційні захворювання – це, як правило, тести, орієнтовані на виявлення збудників чи їх антигенів (наприклад, для діагностики COVID-19, грипу, інфекційних захворювань у тому числі за допомогою латерального потоку). Таким чином, хоча тест PCT може використовуватися для оперативної оцінки стану пацієнта, він не відноситься до категорії тестів, що безпосередньо діагностують інфекційні захворювання.
Швидкі тести- це якісне визначення антитіл або антигену в сироватці, плазмі або цільній крові, відповідно результат позитивний або негативний.
Експрес тести PCT (імунофлуоресценція) -це дослідження із кількісним визначенням концентрації необхідних речовин в сироватці або плазмі крові, відповідно результат зчитується кількісно певних одиницях за допомогою приладів-аналізаторів.
Вищезгадані експрес тести фактично є тест-касетою чи картриджем з заправленими реактивами для відповідного приладу.
Зважаючи на вищенаведене закупівлю Замовником було здійснено за допомогою процедури відкритих торгів, а не з використанням електронного каталогу.
Питання 4. По якій причині Замовником обрано код предмета закупівлі (Експрес-тест D-Dimer, Експрес-тест PCT (імунофлуоресценція), Експрес-тест HbA1C/глікований гемоглобін,) за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція, а не за ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання.
Відповідь 4:
Відповідно до рекомендацій Листа Мінекономрозвитку № 3302-06/3816-06 від 07.02.2017 р., виходячи з технічних характеристик, аналізу аналогічних процедур закупівель в електронній системі, Замовником обрано код предмета закупівлі (Експрес-тест D-Dimer , Експрес-тест PCT (імунофлуоресценція), Експрес-тест HbA1C/глікований гемоглобін, ) за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, а саме - ДК 021:2015: 33690000-3 Лікарські засоби різні ( категорія - 33696000-5 Реактиви та контрастні речовини) про що міститься інформація в електронній системі , він охоплює продукцію, яка використовується у лабораторних дослідженнях, зокрема витратні катриджі з реактивами чи тест-касети.
Вони, як правило, включаються до категорії реактивів, тому закупівлю таких виробів проведено за цим кодом і іншими замовниками в аналогічних процедурах закупівлі за наступними посиланнями: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-11-014606-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-24-009746-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-27-003994-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-29-004853-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-20-015566-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-10-005231-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-20-012826-a.
Додатки:
- Технічні характеристики (інструкції з використання) – 6 арк.;
- Знімки екрана – 4 арк.