Товар - код СPV 18140000-2 по ДК 021:2015 - Аксесуари до робочого одягу (Засоби індивідуального захисту). РПЗ - 9.227
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками :
З організаційних питань:
Франко Юрій Аркадійович,
e-mail: y_franko@sunpp.atom.gov.ua, тел.05136 4-21-77.
З технічних питань:
Фахівець: тел.05136 4-41-93.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, документи, які викладені в оригіналі на іншій мові та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати переклад українською мовою, та завірені учасником.
Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою, та завірені учасником.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень, ТУ (ТС) тощо.
Завершена
9 233 616.00UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 92 000.00 UAH
Період моніторингу:12.05.2025 17:21 - 03.06.2025 00:00
Статус:Завершено
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.05.2025 № 54-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 12.05.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 12.05.2025 № 54-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 9 UA-2025-03-03-010368-a 03.03.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Біотекс», своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель філії «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 03.03.2025 № 957), із змінами від 12.03.2025 (далі – тендерна документація); реєстр тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Біотекс» (далі – ТОВ «Біотекс»); протокол розгляду тендерних пропозицій № 148, оприлюднений в електронній системі закупівель 15.04.2025; обґрунтування необхідності переносу строку укладення договору, затверджене 28.04.2025; виписка з протоколу прийняття рішення уповноваженою особою (особами) від 28.04.2025 № 1009; повідомлення про намір укласти договір; договір на постачання товару від 05.05.2025 № 53-123-01-25-09966; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:28.05.2025 14:17 - 03.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:28.05.2025 14:17
Запити/Пояснення
132181
Номер:055dac98da824f3db50d38fc577a7755
Назва:Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:13.05.2025 10:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:17.05.2025 00:00
Автор:ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
41168670
Контактна особа:
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 93) 691-49-02 o.v.zaitseva@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-03-010368-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
132436
Номер:fa97f8d641ed4111952f9ae4a27da92d
Назва:Відповідь Замовника на Запит про надання пояснення
Дата опублікування:14.05.2025 14:12
Автор:ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
×
Код ЄДРПОУ:
20915546
Контактна особа:
Захарченко Андрій Вікторович 380513641164 a_zakharchenko@sunpp.atom.gov.ua http://www.sunpp.mk.ua
Адреса:
Україна
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:У відповідь на Ваш «запит замовнику на пояснення» UA-M-2025-05-12-000086 від 13.05.25 повідомляємо, що визначення очікуваної вартості (розміру витрат) відбувалося на підставі:
1. Закупівельних цін попередніх закупівель Компанії (укладених договорів) ідентичних товарів, з урахуванням коефіцієнта зростання цін у виробництві, які приведено до єдиних умов, інфляційних ризиків, коливання курсу національної валюти;
2. Наданих комерційних пропозицій у відповідь на наші запити;
3. Укладених договорів ДП (АТ) «НАЕК «Енергоатом» або його ВП на ідентичні товари;
4. Моніторингу цін на продукцію у попередньому періоді, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro» та в мережі інтернет.
5. Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на 21.02.2025 Товар код СPV 18140000-2 по ДК 021:2015 - Аксесуари до робочого одягу (Засоби індивідуального захисту), РПЗ: 9.227 з додатками (додається).
Стосовно Вашого запиту, щодо обґрунтування розміру витрат, хочемо зауважити на тому, що відповідно до ст. 8 Закону України «Про охорону праці» роботодавець зобов'язаний забезпечити за свій рахунок придбання, комплектування, видачу та утримання засобів індивідуального захисту відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці.
Згідно з п. 5.2 розділу V Колективного договору ДП(АТ) «НАЕК «Енергоатом» фінансування витрат на «Охорону праці» складає у розмірі не менше 4 % від фонду оплати праці за попередній рік. У філії «ВП «ПАЕС» працівники забезпечуються спеціальним одягом, спеціальним взуттям та іншими ЗІЗ відповідно до діючих нормативних документів:
– НПАОП 0.00-3.23-18 «Норми безоплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівників підприємств електроенергетичної галузі»;
– НПАОП 0.00-3.07-09 «Норми безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості»;
– НПАОП 0.00-3.22-14 «Норми безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам, які зайняті на роботах з радіоактивними речовинами та джерелами іонізуючого випромінювання».
Також хочемо зауважити на тому, що технічні, якісні та кількісні характеристики ТМЦ визначаються цехами-замовниками філії «ВП «ПАЕС» на підставі наявної потреби, що не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» розділу IV статті 23 та відповідає пункту 3 частини другої статті 22 даного Закону.
Технічні характеристики предмета закупівлі зазначені у «додатку 2 - Спрощена технічна специфікація», що опублікована на сайті закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-03-010368-a.
Згідно пп.1 п.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Додатки:
1. Копія «Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на 21.02.2025 Товар код СPV 18140000-2 по ДК 021:2015 - Аксесуари до робочого одягу (Засоби індивідуального захисту), РПЗ: 9.227» (з додатками), на 52 арк. в 1 прим.
2. Додатки до «Інформаційної довідки …» на 39 арк. в 1 прим.
Назва:Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:13.05.2025 10:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:17.05.2025 00:00
Автор:ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
41168670
Контактна особа:
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 93) 691-49-02 o.v.zaitseva@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-03-010368-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
132437
Номер:2360e37662224b5090d61b46204c3e12
Назва:Відповідь Замовника на Запит про надання пояснення
Дата опублікування:14.05.2025 14:13
Автор:ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
×
Код ЄДРПОУ:
20915546
Контактна особа:
Захарченко Андрій Вікторович 380513641164 a_zakharchenko@sunpp.atom.gov.ua http://www.sunpp.mk.ua
Адреса:
Україна
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:1. Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів (дотримання норм пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710): https://old.energoatom.com.ua/e-procurement-paes.html
Додаток:
«Обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик…» (оприлюднено на веб-сайті АТ «НАЕК «Енергоатом») на 1 арк. в 1 прим.