• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

закупівля 2-х (двох) легкових спеціалізованих автомобілів за кодом ДК 021:2015: «34110000-1 «Легкові автомобілі» (для виконання службових (спеціальних) завдань особовим складом).

Торги відмінено

2 620 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 100.00 UAH
Номер: 5c072aa6d4ea4bc6acee90a6ddec5ca4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-17-000121
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.03.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 17.03.2025 17:15 - 08.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.03.2025 № 22-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 17.03.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 17.03.2025 № 22-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 2 UA-2025-03-03-006949-a 03.03.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 691-49-02, o.v.zaitseva@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлене порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлене порушення пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни торгів встановлено порушення підпункту 2 пункту 50 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «М МОТОРС» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення встановлених порушень шляхом відміни процедури закупівель та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; наявності підстав для відміни торгів. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Миколаївського зонального відділу військової служби правопорядку (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 03.03.2024 № 7; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «М МОТОРС» (далі – ТОВ «М МОТОРС»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.03.2025 № 5; повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Під час моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 03.03.2024 № 7 (далі – тендерна документація), не відповідає вимогам Закону та Особливостей. Так, 03.03.2025 Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель тендерну документацію з додатками. Зокрема, Замовник оприлюднив: - додаток № 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника»; - додаток № 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відсутності підстав для відхилення учасника (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури)/учасника-переможця відповідно до вимог, визначених пунктом 47 Особливостей»; - додаток № 3 «Технічна специфікація»; - додаток № 4 «Відомості про учасника»; - додаток № 5 «Проєкт договір про закупівлю товарів». Натомість, на порушення вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація не містить окремого додатку до тендерної документації з переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Також за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що 04.03.2025 до тендерної документації вносились зміни. Проте, на порушення вимог пункту 54 Особливостей Замовник разом із змінами до тендерної документації не оприлюднив в електронній системі закупівель в окремому документі перелік змін, що вносились до тендерної документації. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення закондавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 20.03.2025 14:47 - 04.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 20.03.2025 14:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Під час моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 03.03.2024 № 7 (далі – тендерна документація), не відповідає вимогам Закону та Особливостей. Так, 03.03.2025 Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель тендерну документацію з додатками. Зокрема, Замовник оприлюднив: - додаток № 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника»; - додаток № 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відсутності підстав для відхилення учасника (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури)/учасника-переможця відповідно до вимог, визначених пунктом 47 Особливостей»; - додаток № 3 «Технічна специфікація»; - додаток № 4 «Відомості про учасника»; - додаток № 5 «Проєкт договір про закупівлю товарів». Натомість, на порушення вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація не містить окремого додатку до тендерної документації з переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Також за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що 04.03.2025 до тендерної документації вносились зміни. Проте, на порушення вимог пункту 54 Особливостей Замовник разом із змінами до тендерної документації не оприлюднив в електронній системі закупівель в окремому документі перелік змін, що вносились до тендерної документації. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення закондавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Дата публікації звіту: 21.03.2025 11:49

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 31.03.2025 10:00

Запити/Пояснення