• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 2

Знаряддя згідно коду ДК 021:2015 44510000-8

Завершена

982 318.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 216.60 UAH
Номер: 6fc9708f5f694d3ab9891e3f5ebafcf7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-03-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.04.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 03.04.2025 14:25 - 25.04.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.04.2025 № 29-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1.Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3.Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 03.04.2025 № 29-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 2 UA-2025-03-03-005805-a 03.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Бондар Л.О. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-73-60, l.o.bondar@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Самойленко М.А. (Лот 1) встановлено порушення вимог підпункту 1 пункту 45 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЗАХІДПІДШИПНИК" (Лот 1) встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій (Лот 2), своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення (Лот 2), відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця (Лот 2), своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення таких порушень в подальшому. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік КП «Хмельницьке комунальне підприємство «Електротранс» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.03.2025 б/н (зі змінами), вимоги про усунення порушення від 19.03.2025, від 20.03.2025 за номерами ID: UA-2025-03-03-005805-a.a1, UA-2025-03-03-005805-a.b2 та UA-2025-03-03-005805-a.a3, відповідь Замовника від 20.03.2025, Лот 1: реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 17.03.2025, тендерні пропозиції учасників: ФОП Самойленко М.А., інформацію щодо аномально низької ціни тендерної пропозиції учасника ФОП Самойленко М.А., обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції учасника ФОП Самойленко М.А., протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Самойленко М.А. від 19.03.2025 б/н, Товариство з обмеженою відповідальністю "ЗАХІДПІДШИПНИК"( далі – ТОВ - "ЗАХІДПІДШИПНИК"), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.03.2025 б/н, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення пропозиції від 03.04.2025 б/н, інформація про відміну торгів; Лот 2: реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 17.03.2025, тендерну пропозицію ТОВ "ЗАХІДПІДШИПНИК", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.03.2025 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 19.03.2025, договір від 28.03.2025 № 208 (далі – Договір), пояснення та документи від 04.04.2025 та від 14.04.2025, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 14 Особливостей закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Пунктом 2 частини другої статті 4 Закону визначено, що у річному плані закупівель повинна міститися інформація щодо назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації, оприлюднених в електронній системі закупівель, Замовник здійснює закупівлю з поділом на лоти, а саме: Лот № 1 Інструменти; Лот № 2 Ручні знаряддя праці. Проте, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що у річному плані закупівель за номером ID: UA-P-2025-03-03-007618-a відсутня інформація щодо назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лота, чим не дотримано вимоги пункту 2 частини другої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей. Крім того, відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до абзацу першого частини чотирнадцятої статті 29 Закону учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Відповідно до абзацу другого частини чотирнадцятої статті 29 Закону замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. Відповідно до пункту 3 частини першої статті 1 Закону аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Моніторингом встановлено, що учасником ФОП Самойленко М.А. (Лот 1) надано обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції (файл - довідка про ціну від 17.03.2025), в якому зазначено: «ФОП Самойленко Маргарита Аркадіївна код (ІПН 2516705605), повідомляє вас про наступне: я як учасник процедури закупівлі не являюсь платником ПДВ 20%, також на протязі своєї роботи налагодила тісні зв’язки з виробниками та дилерами запропонованого мною товару які роблять для мене як для оптового покупця максимальні знижки, за рахунок чого я можу робити більш привабливу ціну на товар при участі в закупівлях на різних майданчиках. Також ФОП не має орендованих офісних та складських приміщень, а має все в приватному володінні, що також впливає на ціну товару. Доводячи всі ці обґрунтування наша ціна має вважатись абсолютно нормальною.». Відповідно до підпункту 1 пункту 45 Особливостей замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою. Водночас, згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель учасником процедури закупівлі ФОП Самойленко М.А. надано обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою. Враховуючи вищевикладене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог підпункту 1 пункту 45 Особливостей Замовник відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Самойленко М.А. Окрім того, відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Згідно абзацу восьмого пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. При цьому відповідно до абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Відповідно до вимог, встановлених Замовником у підпункті 5.6 пункту 5 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей згідно з Додатком 5 до тендерної документації. У Додатку 5 до тендерної документації встановлено перелік документів, які надаються переможцем, а саме: - Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі (якщо учасником є юридична особа) або фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі (не більше місячної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій).Надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача. - 2. Повний Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі (не більше місячної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій) (для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців). - 3. Повний Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі (не більше місячної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій) (для юридичних осіб). Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "ЗАХІДПІДШИПНИК" оприлюднене в електронній системі закупівель 19.03.2025. Водночас, згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель переможець процедури закупівлі ТОВ "ЗАХІДПІДШИПНИК" не надав у визначені Особливостями строки та у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ "ЗАХІДПІДШИПНИК" (Лот 1), оскільки переможець процедури закупівлі не надав у спосіб та строк, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. В ході моніторингу процедури закупівлі Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію про відміну торгів (Лот 1).
Період усунення порушень: 24.04.2025 15:55 - 09.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 24.04.2025 15:55

Запити/Пояснення