• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Плита типу OSB 10*1250*2500 мм, сталь листова металева 200*200*8 мм.

Завершена

480 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 800.00 UAH
Номер: 886d25338daf49a39d4e190781f9c608
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-08-000126
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.05.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 08.05.2025 14:24 - 30.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.05.2025 №38-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 08.05.2025 №38-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2025-03-03-005492-a 03.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, t.v.synyshyn@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275 встановлено порушення вимог пункту 7 Додатку 2 «Інформація, яка включається до оголошення про закупівлю» Особливостей № 1275. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відхилення пропозицій ТОВ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП" та ТОВ "ВІДРОДЖЕННЯ-ХАРКІВБУД", розгляду пропозиції ФОП Фільченко Олександр Борисович, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) виявленого порушення при складанні оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 22 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про спрощену закупівлю, наявність підстав для проведення спрощеної закупівлі, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (зі змінами) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), зміни до Оголошення, реєстр отриманих пропозицій, пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП" (далі – ТОВ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП"), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІДРОДЖЕННЯ-ХАРКІВБУД" (далі – ТОВ "ВІДРОДЖЕННЯ-ХАРКІВБУД") та Фізичної особи-підприємця Фільченко Олександр Борисович (далі – ФОП Фільченко Олександр Борисович), протокол розкриття пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.03.2025 №74/С, від 20.03.2025 № 77/С та від 21.03.2025 №84/С, вимогу про усунення порушення № UA-2025-03-03-005492-a.a1, вимогу про усунення невідповідностей до 21 березня 2025, повідомлення про намір укласти договір від 21.03.2025 року, договір купівлі-продажу № 220/КЕС від 03.04.2025 року, відповіді Замовника на пояснення від 14.05.2025 року та від 19.05.2025 року. За результатами моніторингу спрощеної закупівлі встановлено, що у пункті 14 Оголошення Замовник зазначив: «Закупівля здійснюється на підставі пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями)». При цьому, на порушення вимог пункту 7 Додатку 2 «Інформація, яка включається до оголошення про закупівлю» Особливостей № 1275 до Оголошення Замовником не включено інформацію про посаду та електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб державного замовника, уповноважених здійснювати зв’язок щодо оприлюдненого оголошення.
Період усунення порушень: 22.05.2025 11:50 - 06.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 22.05.2025 11:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про вжиті заходи щодо усунення порушень. 03 березня 2025 року військовою частиною 3005 (Замовник) оголошено спрощену процедуру закупівлі товару Плита типу OSB 10*1250*2500 мм, сталь листова металева 200*200*8 мм. згідно коду ДК 021:2015 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами з очікуваною вартістю 480 000 грн. 00 коп. з ПДВ (ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-03-005492-a ). 08 травня 2025 року розпочато моніторинг закупівлі Західним офісом Держаудитслужби (UA-M-2025-05-08-000126). 22 травня 2025 року Західним офісом Держаудитслужби оприлюднено висновок за результатами здійсненого моніторингу. Згідно висновку, орган ДАСУ зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) виявленого порушення при складанні оголошення про проведення спрощеної закупівлі (встановлено порушення вимог пункту 7 Додатку 2 «Інформація, яка включається до оголошення про закупівлю» Особливостей № 1275). Замовником повторно переглянуто Оголошення, що міститься за посиланням https://docs.google.com/spreadsheets/d/1SpRphx63UfhItfIjcnL53v8dLYNvXyJ3VLLznKaJ-Kg/edit?gid=1644246025#gid=1644246025 (рядок 61731) (на виконання вимог Додатку 2 до Особливостей №1275) та виявлено, що Замовником вказана вся інформація, що визначена пунктом 7 Додатку 2 до Особливостей №1275. З урахуванням висновку органу ДАСУ, необхідності виконання зобов'язання визначеному в ньому, на виконання положень Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повідомляє наступне. Проведено роз’яснювальну роботу з відповідальними особами військової частини щодо обов’язкового дотримання вимог пункту 7 Додатку 2 до Особливостей №1275 під час підготовки оголошень про проведення спрощених закупівель, недопущення порушень в подальшому. Організовано тематичне навчання для уповноваженої особи та інших задіяних осіб з питань правильного оформлення та оприлюднення оголошень у електронній системі закупівель відповідно до вимог чинного законодавства. Запроваджено додатковий контрольний механізм перевірки оголошень про закупівлі перед їх оприлюдненням.
Дата публікації звіту: 26.05.2025 16:44

Запити/Пояснення