-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Плита типу OSB 10*1250*2500 мм, сталь листова металева 200*200*8 мм.
Завершена
480 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 800.00 UAH
Номер:
886d25338daf49a39d4e190781f9c608
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-08-000126
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2025 00:00
Період моніторингу:
08.05.2025 14:24 - 30.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2025 №38-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 08.05.2025 №38-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2025-03-03-005492-a 03.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275 встановлено порушення вимог пункту 7 Додатку 2 «Інформація, яка включається до оголошення про закупівлю» Особливостей № 1275.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відхилення пропозицій ТОВ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП" та ТОВ "ВІДРОДЖЕННЯ-ХАРКІВБУД", розгляду пропозиції ФОП Фільченко Олександр Борисович, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) виявленого порушення при складанні оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 22 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про спрощену закупівлю, наявність підстав для проведення спрощеної закупівлі, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (зі змінами) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), зміни до Оголошення, реєстр отриманих пропозицій, пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП" (далі – ТОВ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП"), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІДРОДЖЕННЯ-ХАРКІВБУД" (далі – ТОВ "ВІДРОДЖЕННЯ-ХАРКІВБУД") та Фізичної особи-підприємця Фільченко Олександр Борисович (далі – ФОП Фільченко Олександр Борисович), протокол розкриття пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.03.2025 №74/С, від 20.03.2025 № 77/С та від 21.03.2025 №84/С, вимогу про усунення порушення № UA-2025-03-03-005492-a.a1, вимогу про усунення невідповідностей до 21 березня 2025, повідомлення про намір укласти договір від 21.03.2025 року, договір купівлі-продажу № 220/КЕС від 03.04.2025 року, відповіді Замовника на пояснення від 14.05.2025 року та від 19.05.2025 року.
За результатами моніторингу спрощеної закупівлі встановлено, що у пункті 14 Оголошення Замовник зазначив: «Закупівля здійснюється на підставі пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями)».
При цьому, на порушення вимог пункту 7 Додатку 2 «Інформація, яка включається до оголошення про закупівлю» Особливостей № 1275 до Оголошення Замовником не включено інформацію про посаду та електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб державного замовника, уповноважених здійснювати зв’язок щодо оприлюдненого оголошення.
Період усунення порушень:
22.05.2025 11:50 - 06.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.05.2025 11:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про вжиті заходи щодо усунення порушень.
03 березня 2025 року військовою частиною 3005 (Замовник) оголошено спрощену процедуру закупівлі товару Плита типу OSB 10*1250*2500 мм, сталь листова металева 200*200*8 мм. згідно коду ДК 021:2015 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами з очікуваною вартістю 480 000 грн. 00 коп. з ПДВ (ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-03-005492-a ).
08 травня 2025 року розпочато моніторинг закупівлі Західним офісом Держаудитслужби (UA-M-2025-05-08-000126).
22 травня 2025 року Західним офісом Держаудитслужби оприлюднено висновок за результатами здійсненого моніторингу. Згідно висновку, орган ДАСУ зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) виявленого порушення при складанні оголошення про проведення спрощеної закупівлі (встановлено порушення вимог пункту 7 Додатку 2 «Інформація, яка включається до оголошення про закупівлю» Особливостей № 1275).
Замовником повторно переглянуто Оголошення, що міститься за посиланням https://docs.google.com/spreadsheets/d/1SpRphx63UfhItfIjcnL53v8dLYNvXyJ3VLLznKaJ-Kg/edit?gid=1644246025#gid=1644246025 (рядок 61731) (на виконання вимог Додатку 2 до Особливостей №1275) та виявлено, що Замовником вказана вся інформація, що визначена пунктом 7 Додатку 2 до Особливостей №1275.
З урахуванням висновку органу ДАСУ, необхідності виконання зобов'язання визначеному в ньому, на виконання положень Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повідомляє наступне.
Проведено роз’яснювальну роботу з відповідальними особами військової частини щодо обов’язкового дотримання вимог пункту 7 Додатку 2 до Особливостей №1275 під час підготовки оголошень про проведення спрощених закупівель, недопущення порушень в подальшому. Організовано тематичне навчання для уповноваженої особи та інших задіяних осіб з питань правильного оформлення та оприлюднення оголошень у електронній системі закупівель відповідно до вимог чинного законодавства. Запроваджено додатковий контрольний механізм перевірки оголошень про закупівлі перед їх оприлюдненням.
Дата публікації звіту:
26.05.2025 16:44
Запити/Пояснення
Номер:
a0195e4907f74ed7a25d2d59fd006b3e
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
09.05.2025 13:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі предмету «Плита типу OSB 10*1250*2500 мм, сталь листова металева 200*200*8 мм.» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-03-005492-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
80a267b0f6f34573a5dc45df7c1e22ed
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
14.05.2025 10:34
Опис:
03 березня 2025 року військовою частиною 3005 (Замовник) оголошено спрощену процедуру закупівлі товару Плита типу OSB 10*1250*2500 мм, сталь листова металева 200*200*8 мм. згідно коду ДК 021:2015 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами з очікуваною вартістю 480 000 грн. 00 коп. з Пдв (ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-03-005492-a ).
08 травня 2025 року розпочато моніторинг закупівлі Західним офісом Держаудитслужби (UA-M-2025-05-08-000126). 09 травня 2025 року в електронній системі закупівель надійшов запит Замовнику щодо отримання пояснень яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
На виконання вказаної вимоги та положень Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повідомляє наступне.
Відповідно до ч.1 статті 30 Закону України «Про оборонні закупівлі» особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених цієї статтею. Відповідно до п.4 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» № 1275 від 11.11.2022 р. (зі змінами), державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів, робіт і послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у період дії правового режиму воєнного стану відповідно до цих особливостей.
Бюджетне призначення на здійснення закупівлі обгрунтоване відповідним рішенням головного розпорядника бюджетних коштів на 2025 рік згідно коду економічної класифікації видатків 2210.
В ході підготовки закупівлі товарів, робіт та послуг, визначення очікуваної вартості, Замовник керується наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У випадку визначення очікуваної вартості закупівлі товару, Замовником обрано метод розрахунку очікуваної вартості товарів шляхом порівняння ринкових цін (п.1 розділу ІІІ Методики). Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Було застосовано спосіб здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
Так, Замовником було отримано цінові пропозиції від трьох потенційних постачальників:
1) ФОП Пономаренко Наталія Іванівна (плита типу OSB 10*1250*2500 мм 670,00 грн. /шт (в кількості 750 штуки); сталь листова металева 200*200*8 мм 55250,00 грн./т (в кількості 0,008 т). Відповідно пропозиція з очікуваною вартість 502 942 грн 00 без ПДВ).
2) ФОП Шахов Анатолій Сергійович (плита типу OSB 10*1250*2500 мм 700,00 грн. /шт (в кількості 750 штуки); сталь листова металева 200*200*8 мм 58136,00 грн./т (в кількості 0,008 т). Відповідно пропозиція з очікуваною вартість 531 465 грн 09 без ПДВ).
3) ФОП Фільченко Олександр Борисович (плита типу OSB 10*1250*2500 мм 630,00 грн. /шт (в кількості 750 штуки); сталь листова металева 200*200*8 мм 52375,50 грн./т (в кількості 0,008 т). Відповідно пропозиція з очікуваною вартість 472 919 грн 00 без ПДВ).
В подальшому інформація про отримані ціни від потенційних постачальників використовувалася в ході розрахунку очікуваної вартості закупівлі товару за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де:
Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації. Здійснивши вказані розрахунки, Замовник дійшов висновків про наступну очікувану вартість - плита типу OSB 10*1250*2500 мм - 666,00 грн /шт; сталь листова металева 200*200*8 мм - 55 253, 83 грн/т.
Номер:
87907703541343aab4f84464598b3a69
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
15.05.2025 15:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі предмету «Плита типу OSB 10*1250*2500 мм, сталь листова металева 200*200*8 мм.» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-03-005492-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
У Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі на підтвердження відповідності пропонованого товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі Замовник вимагає від учасника завантажити в електронну систему закупівель документ, виданий на ім’я Учасника торгів, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару з урахуванням обсягу (кількості поставки), (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), не пізніше кінцевого строку подання пропозицій.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасників, що фізичною особою-підприємцем Фільченко Олександр Борисович надано у складі тендерної пропозицї Біржову довідку про кон’юнктуру ринку, видану Товарною біржою « УРТБ» з інформацією про кон'юнктуру ринку товару та рівень товарних цін на товари, зокрема, на Плита типу OSB 10*1250*2500 MM (вага 17 кг), в той час як предметом закупівлі згідно технічних характеристик товару є Плита типу OSB 10*1250*2500 MM (вага 20 кг)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
94055276e98643e987b0591849f32b07
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
19.05.2025 14:52
Опис:
На виконання вказаної вимоги та положень Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повідомляє наступне.
Згідно вимог Додатку 1 до Оголошення Замовником вимагається надання від Учасника наступної інформації про товар: товар має бути новим (таким, що не перебував у використанні), не мати пошкоджень.
№ з/п Найменування товару Од. виміру Кількість Характеристики
1 Плита типу OSB 10*1250*2500 мм шт 750 Тип вологостійкий
Вид OSB-3
Призначення для стін, для підлоги
Сфера застосування для внутрішніх робіт, для зовнішніх робіт
Ширина 125 см
Довжина 250 см
Товщина 10 мм
Площа 3,125 кв.м
Вага 20 кг
В складі пропозиції Учасника ФОП Фільченко О.Б. (далі – Учасник) наявний документ «15_ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ дод 1.pdf», згідно якого Учасник підтверджує можливість та намір поставки товару безпосередньо визначеним Замовником технічним вимогам, зокрема (Плита типу OSB 10*1250*2500 мм, вага 20 кг). Ідентичне ж підтвердження товару визначеним вимогам відображене в наданих Учасником документах, зокрема, «_22_ Декларація походження плита осб.pdf» (Плита типу OSB 10*1250*2500 мм, вага 20 кг), «25_ Доки якості.pdf» (Плита типу OSB 10*1250*2500 мм, вага 20 кг).
Згідно вимог Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником на підтвердження відповідності пропонованого товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі вимагається від учасника завантажити в електронну систему закупівель документ, виданий на ім’я Учасника торгів, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару з урахуванням обсягу (кількості поставки), (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), не пізніше кінцевого строку подання пропозицій.
На виконання вказаної вимоги, в складі пропозиції Учасником наданий документ «_26_ Біржа ціна товару.pdf» (довідка компетентного органу про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), а саме біржова довідка про кон’юнктуру ринку ТОВАРНОЇ БІРЖІ «УРТБ» від 11 березня 2025 року видана ФОП Фільченко Олександру Борисовичу. Згідно аналізу змісту вказаної довідки вбачається, що в ній відображена запитувана Замовником інформація: запропонована Учасником ціна (вартість) товару з урахуванням обсягу (кількості поставки), (або ціни/діапазону, що заявлена в межах ринкових цін). Так, відповідно, в довідці визначений необхідний обсяг товару «плита типу OSB 10*1250*25 00 мм» (кількість поставки – 750 штуки) та діапазон цін на товар (від 480,00 грн. до 800,00 грн). Згідно цінової пропозиції Учасника ціна за одиницю товару складає 630 грн.00 коп (_6_ ПРОПОЗИЦІЯ ФОП Фільченко Плита ОСБ.pdf).
Аналізуючи надану учасником біржову довідку, Замовник бере до уваги лише ті твердження, визначені в документі, що були безпосередньо предметом його вимоги. Замовником не визначалась вимога щодо деталізації технічних характеристик товару, що стає предметом дослідження компетентного органу при визначенні кон’юнктури ринку. Компетентним органом з визначення кон’юнктури ринку зазначається, що ціни було визначено методом проведення аналізу товарних цін на аналогічні об'єкти на дату, що зазначена у Довідці, за даними Інтернет та торгових точок на території України, з урахуванням накладних витрат.
На підставі викладеного, біржовою довідкою про кон’юнктуру ринку ТОВАРНОЇ БІРЖІ «УРТБ» від 11 березня 2025 року Учасником підтверджено запропоновану ним ціну (вартість) товару з урахуванням обсягу (кількості поставки), зокрема, плити типу OSB 10*1250*25 00 мм відповідно до вимог Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.