-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
"Виконання будівельних робіт по об’єкту: "Нове будівництво будівлі лікувально-діагностичного корпусу, військове містечко № 210, місто Ірпінь, Бучанський район, Київська область" (ДК 021. 2015:45216200-06 - Будівництво будівель і споруд військового призначення)
Торги відмінено
748 570 081.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 742 850.41 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 742 850.41 UAH
Номер:
df2749e68e3d458f953898e47c6d92d8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-02-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.04.2025 00:00
Період моніторингу:
02.04.2025 11:21 - 24.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
01.04.2025 № 101
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2025-03-03-002141-a 03.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення установлено порушення вимог пункту 15 статті 14 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275, розгляду пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на виконання вимог законодавства щодо підписання та оприлюднення договору про закупівлю (пункт 15 статті 14, стаття 10 Закону) та недопущення встановленого порушення у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі затверджене протокольним рішенням уповноваженої особи Міністерства оборони України (Головного управління капітальних вкладень) (далі – Замовник), реєстр отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій, пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ»), протокол від 19.03.2025 № 19/2025, повідомлення про намір укласти договір від 18.03.2025, пояснення Замовника надані 09.04.2025 та 15.04.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Відповідно до вимог пункту 15 статті 14 Закону визначено, що замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів.
В електронній системі закупівель Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір 18.03.2025, станом на момент здійснення моніторингу (18.04.2025) договір не оприлюднено.
Держаудитслужба звернулась через електронну систему закупівель до Замовника щодо причин не укладання договору у визначений Законом строк.
Замовник 15.04.2025 надав пояснення, що: «..Забороняється подавати на підпис проєкти договорів та додатків до них без погодження та проведення попереднього моніторингу з посадовими (службовими) особами, зазначеними в розділі 2 цієї Інструкції.
Також, статтею 181 Господарського Кодексу України передбачено загальний порядок укладання господарських договорів:1. Господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами та скріпленого печатками. Допускається укладення господарських договорів у спрощений спосіб, тобто шляхом обміну листами, факсограмами, телеграмами, телефонограмами тощо, а також шляхом підтвердження прийняття до виконання замовлень, якщо законом не встановлено спеціальні вимоги до форми та порядку укладення даного виду договорів. 2. Проект договору може бути запропонований будь-якою з сторін. У разі якщо проект договору викладено як єдиний документ, він надається другій стороні у двох примірниках. 3. Сторона, яка одержала проект договору, у разі згоди з його умовами оформляє договір відповідно до вимог частини першої цієї статті і повертає один примірник договору другій стороні або надсилає відповідь на лист, факсограму тощо у двадцятиденний строк після одержання договору.
Статтею 640 ЦК України визначено, що договір є укладеним з моменту одержання особою, яка направила пропозицію укласти договір, відповіді про прийняття цієї пропозиції.
Частиною 1 ст. 642 ЦК України передбачено, що відповідь особи, якій адресована пропозиція укласти договір, про її прийняття (акцепт) повинна бути повною і безумовною.
Слід зазначити, що примірник договору від ТОВ “Будівельна фірма “ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ”, усі основні умови якого були визначені тендерною документацією та узгоджені сторонами, до Міністерства оборони України надійшов.».
Отже, Замовником не дотримано вимоги пункту 15 статті 14 Закону, в частині дотримання строків для укладання договору.
Відповідно пункту 10 частини першої статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Період усунення порушень:
21.04.2025 16:10 - 06.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
21.04.2025 16:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок Державної аудиторської служби України від 21.04.2025 року інформуємо наступне.
Відповідно до наказу Державної казначейської служби України від 29.04.2013 № 68 (зі змінами) “Про затвердження Методичних рекомендацій щодо переліку підтвердних документів для реєстрації бюджетних зобов’язань та проведення платежів”, а саме пункту “Реконструкція та реставрація” Переліку, в колонці “Документи, які надаються на стадії реєстрації бюджетних зобов’язань та бюджетних фінансових зобов’язань”, в незалежності від подальшого порядку розрахунків за договором, одним з підтвердних документів вимагається – титул об’єкта). Титул об’єкта знаходиться на погодженні у структурних підрозділів Міністерства оборони України.
Після затвердження Титулу, буде присвоєний реєстраційний номер договору про закупівлю, а сам договір з ТОВ “Будівельна фірма “ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ” буде оприлюдено в електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту:
28.04.2025 19:11
Запити/Пояснення
Номер:
f72176fe08724bbaa7994c676295cf5b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.04.2025 16:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Нове будівництво будівлі лікувально-діагностичного корпусу, військове містечко № 210, місто Ірпінь, Бучанський район, Київська область» (ДК 021. 2015:45216200-06 - Будівництво будівель і споруд військового призначення) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-03-002141-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів та відповідні документи (експертні звіти, договірну ціну з розрахунками, пояснювальну записку тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях (з приховуванням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку), та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
8240959188eb4ab38e1c8a3f97c8590c
Назва:
На виконання запиту Державної аудиторської служби України на надання пояснення.
Дата опублікування:
09.04.2025 19:02
Опис:
На виконання запиту Державної аудиторської служби України на надання пояснення:
Інформуємо, що очікувана вартість предмета закупівлі по об’єкту: “Нове будівництво будівлі лікувально-діагностичного комплексу, військове містечко № 210, місто Ірпінь, Бучанський район, Київська областьˮ була визначена у відповідності до експертного звіту № 564/КЕ/2024 від 30 липня 2024 року, отриманого за результатом проведення експертизи проєкту будівництва організацією, що розробляла проєкт - ТВО “Будівельна Індустрія Кантріінвестбуд”.
Загальна кошторисна вартість будівництва становить 769 302,879 тис. грн. відповідно до Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва вищезазначеного об’єкту (наказ МОУ від 02.01.2025 № 2/нм).
Очікувана вартість предмету закупівлі, яка була зазначена в Оголошені про проведення спрощеної закупівлі UA – 2025-03-03-002141-а 748 570,081 тис. грн.. Сума вартості предмету закупівлі (748 570,081 тис. грн.) сформована відповідно до вищевказаного Зведеного кошторисного розрахунку та включає:
глави 1-9 (560 154,714 тис. грн.);
глава 10 пункти 13-17 (3 020,496 тис. грн.);
кошторисний прибуток (6 378,246 тис. грн.);
кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (1 838,648 тис. грн.);
кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва (16 895,256 тис грн.);
кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами (52 738,796 тис. грн.);
податок на додану вартість (107 543,924 тис. грн.).
Необхідно зазначити, що до глав 1-9 Зведеного кошторисного розрахунку входить 10 об’єктних кошторисів, які в свою чергу розділені на локальні кошториси, при цьому в локальних кошторисах вартість більшості будівельних матеріалів включена до складу робіт і не виділена окремо.
Разом з цим, зі свого боку підтверджуємо готовність надання будь-якої додаткової інформації, яка буде необхідна для здійснення моніторингу ДАСУ та пов’язана з проведенням закупівлі та реалізацією проекту в цілому.
Номер:
7ede36d6a64e47159afa3fe14d85adf5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.04.2025 16:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Нове будівництво будівлі лікувально-діагностичного корпусу, військове містечко № 210, місто Ірпінь, Бучанський район, Київська область» (ДК 021. 2015:45216200-06 - Будівництво будівель і споруд військового призначення) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-03-002141-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Відповідно до вимог частини 15 статті 14 Закону Замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів.
З яких причин Замовником не укладено договір з ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» у визначений Законом строк?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях (з приховуванням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку), та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
9eee172f86054078b343c15d8b4a0b96
Назва:
На виконання запиту Державної аудиторської служби України від 10.04.2025 року.
Дата опублікування:
15.04.2025 17:58
Опис:
На виконання запиту Державної аудиторської служби України від 10.04.2025 року інформуємо наступне.
Процедура підготовки, погодження, укладення, реєстрації, обліку та зберігання договорів, угод, державних контрактів, що укладаються від імені Міністерства оборони України, а також порядок контролю за виконанням таких договорів регламентуються Інструкцією з підготовки, погодження, укладення, реєстрації, обліку, зберігання та контролю за виконання договорів, що укладаються від імені Міністерства оборони України, затвердженою наказом Міністерства оборони України № 500 від 29 грудня 2020 року.
У відповідності до вимог зазначеної Інструкції, підготовка проєктів договорів здійснюється відповідно до вимог, установлених Цивільним кодексом України, з урахуванням особливостей, передбачених Господарським кодексом України, Бюджетним кодексом України, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів, відповідно до типових договорів, з урахуванням примірних договорів.
Підготовлений у структурному підрозділі проєкт договору та всі додатки до нього обов'язково погоджуються (візуються) керівниками фінансово-економічної та юридичної служб структурного підрозділу (за наявності).
Проєкт договору подається до Департаменту внутрішнього аудиту Міністерства оборони України для здійснення моніторингу оцінки ризиків та надання консультацій (за потреби).
Проєкт договору, умовами якого передбачено витрачання бюджетних коштів, разом з усіма додатками подається для погодження до Департаменту фінансів Міністерства оборони України у частині дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи і послуги та наявності бюджетних асигнувань.
Проєкт договору, умовами якого передбачається надходження коштів до бюджету, разом з усіма додатками подається для погодження до Департаменту фінансів Міністерства оборони України у частині дотримання порядку проведення розрахунків за договором, перевірки банківських реквізитів.
Проєкт договору із додатками надсилається для погодження в межах компетенції до Директорату економічного аналізу і планування Міністерства оборони України, а також до Департаменту з питань запобігання та виявлення корупції Міністерства оборони України разом з Декларацією про відсутність конфлікту інтересів у всіх посадових (службових) осіб, причетних до укладання договору за формою згідно з додатком.
В умовах воєнного стану під час погодження проєкту договору Директоратом економічного аналізу і планування Міністерства оборони України та Департаментом з питань запобігання та виявлення корупції Міністерства оборони України здійснюється перевірка інформації про потенційного контрагента, з яким планується укладення договору (далі - контрагент), відповідно до розділу 2-1 цієї Інструкції.
Проєкти договорів разом із додатками та матеріалами погодження невідкладно подаються керівником структурного підрозділу для проведення юридичної експертизи до Департаменту юридичного забезпечення Міністерства оборони України, де вони перевіряються на відповідність чинному законодавству України.
Договори, стороною в яких виступає Міністерство оборони України, укладаються в письмовій формі. Залежно від кількості сторін договору визначається кількість оригіналів примірників договору.
Після отримання погоджень, зазначених у розділі 2 цієї Інструкції, проєкт договору з додатками подається розробником у встановленому порядку на підпис особі, що має повноваження на його підписання від імені Міністерства оборони України.
Забороняється подавати на підпис проєкти договорів та додатків до них без погодження та проведення попереднього моніторингу з посадовими (службовими) особами, зазначеними в розділі 2 цієї Інструкції.
Також, статтею 181 Господарського Кодексу України передбачено загальний порядок укладання господарських договорів:
1. Господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами та скріпленого печатками. Допускається укладення господарських договорів у спрощений спосіб, тобто шляхом обміну листами, факсограмами, телеграмами, телефонограмами тощо, а також шляхом підтвердження прийняття до виконання замовлень, якщо законом не встановлено спеціальні вимоги до форми та порядку укладення даного виду договорів.
2. Проект договору може бути запропонований будь-якою з сторін. У разі якщо проект договору викладено як єдиний документ, він надається другій стороні у двох примірниках.
3. Сторона, яка одержала проект договору, у разі згоди з його умовами оформляє договір відповідно до вимог частини першої цієї статті і повертає один примірник договору другій стороні або надсилає відповідь на лист, факсограму тощо у двадцятиденний строк після одержання договору.
Статтею 640 ЦК України визначено, що договір є укладеним з моменту одержання особою, яка направила пропозицію укласти договір, відповіді про прийняття цієї пропозиції.
Частиною 1 ст. 642 ЦК України передбачено, що відповідь особи, якій адресована пропозиція укласти договір, про її прийняття (акцепт) повинна бути повною і безумовною.
Слід зазначити, що примірник договору від ТОВ “Будівельна фірма “ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ”, усі основні умови якого були визначені тендерною документацією та узгоджені сторонами, до Міністерства оборони України надійшов.