-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Заміна ліфтів акушерсько-гінекологічного корпусу КНП "Тячівська РЛ" м. Тячів, вул. Нересенська, 48, Тячівського району Закарпатської області. Реконструкція (ДК 021:2015 45454000-4 – Реконструкція)
Завершена
6 095 961.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 60 959.62 UAH
мін. крок: 1% або 60 959.62 UAH
Номер:
edeb992af77a4e20a6063fd9ef5095a5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-03-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.04.2025 00:00
Період моніторингу:
03.04.2025 13:57 - 25.04.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.04.2025 № 12-З
Сіверськодонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 03.04.2025 № 12-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2025-03-03-001109-a 03.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 84 Постанови № 668, пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФІД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця-порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо приведення плану фінансування (графік фінансування робіт Додаток 2 до договору) у відповідність до вимог пункту 84 Постанови № 668, недопущення установлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Комунального некомерційного підприємства «Тячівська районна лікарня» Тячівської міської ради Закарпатської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 03.03.2025 № б/н, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ФІД» (далі – ТОВ «ФІД»), вимогу про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.03.2025 № б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 26.03.2025 № б/н, договір про закупівлю від 09.04.2025 № 87 на суму 5 944 944,00 грн з ПДВ (далі – Договір), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 07.04.2025, 16.04.2025, 23.04.2025.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Абзацом першим пункту 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова КМУ № 668). Відповідно до пункту 84 Постанови № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. За результатами моніторингу установлено, що у плані фінансування (графік фінансування робіт Додаток 2 до договору) не зазначено найменування всіх видів (етапів, комплексів) робіт за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) за об’єктом будівництва. Отже, Замовником укладено Договір з порушенням норм, встановлених пунктом 84 Постанови КМУ № 668, чим не дотримано вимоги пункту 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
24.04.2025 12:49 - 09.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
24.04.2025 12:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником здійснено заходи щодо приведення плану фінансування (графік фінансування робіт Додаток 2 до договору) у відповідність до вимог пункту 84 Постанови № 668, про що укладено Додаткову угоду № 1 (доведено фінансування з місцевого бюджету). Документи додаються.
Дата публікації звіту:
30.04.2025 15:47
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Замовником здійснено заходи щодо приведення плану фінансування (графік фінансування робіт Додаток 2 до договору) у відповідність до вимог пункту 84 Постанови № 668, шляхом укладення Додаткової угоди №1 від 30.04.2025.
Дата публікації:
30.04.2025 17:39
Запити/Пояснення
Номер:
f17cf62c67e64f449814762cecc2c32f
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
04.04.2025 12:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури Заміна ліфтів акушерсько-гінекологічного корпусу КНП "Тячівська РЛ" м. Тячів, вул. Нересенська, 48, Тячівського району Закарпатської області. Реконструкція (ДК 021:2015 45454000-4 – Реконструкція), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-03-03-001109-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Номер:
c643dc4cd8174c5c9c8bf089f8fa4bcb
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
07.04.2025 13:01
Опис:
1.Очікувана вартість визначена на основі робіт і витрат, передбачених зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єктам будівництва (згідно затвердженої ПКД), і складає 6 095 961,60 грн з ПДВ. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі затвердженої ПКД експертним звітом № Т152-ОБ від 18 лютого 2025р.
2. http://тячів-рл1.укр/index.php/informatsiia/220-informatsiya-pro-pochatok-zakupivli-zamina-liftiv-akushersko-ginekologichnogo-korpusu-knp-tyachivska-rl-m-tyachiv-vul-neresenska-48-tyachivskogo-rajonu-zakarpatskoji-oblasti-rekonstruktsiya-na-2025-rik
3. Закупівля не проводиться на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Закупівля робіт здійснюється за рахунок власних коштів та коштів місцевого бюджету.
Номер:
84b48ea471ca4b6a9bb5f1db57678555
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
11.04.2025 14:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури Заміна ліфтів акушерсько-гінекологічного корпусу КНП "Тячівська РЛ" м. Тячів, вул. Нересенська, 48, Тячівського району Закарпатської області. Реконструкція (ДК 021:2015 45454000-4 – Реконструкція), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-03-03-001109-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) на наступне питання:
1. Замовником у Додатку 4 до ТД, встановлений перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. В пункті 1 Додатку 4 вимагався документ «Тендерна пропозиція», який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 1 до тендерної документації.
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФІД» до ТД, тоді як учасник у складі документів не надав тендерної пропозиції, котра вимагалась Замовником?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Номер:
aeb6b62bfb9940e8bc42618628c28320
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
16.04.2025 13:26
Опис:
У складі пропозиції учасника міститься файл Електронна пропозиція, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації (Додаток 1 до Тендерної документації).
В розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника міститься Опис та приклади формальних несуттєвих помилок. Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції:«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Зокрема, невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
Номер:
5b5583873425479cb0a8eddfedffed79
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
18.04.2025 11:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури Заміна ліфтів акушерсько-гінекологічного корпусу КНП «Тячівська РЛ» м. Тячів, вул. Нересенська, 48, Тячівського району Закарпатської області. Реконструкція (ДК 021:2015 45454000-4 – Реконструкція), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-03-03-001109-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) на наступне питання:
1. Чому, у плані фінансування (додаток до договору) не зазначено найменування всіх видів (етапів, комплексів) робіт за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) за об’єктом будівництва, згідно вимог пункту 84 Постанови № 668?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Номер:
3aa3fedae15d498eb86d0dbe660d88a6
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
23.04.2025 16:16
Опис:
Сторони є вільними в укладенні договору підряду, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України "Про архітектурну діяльність", інших актів законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості (пункт 4 Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. № 668). Фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором (пункт 83 Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. № 668). План фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо (пункт 84 Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. № 668).
Станом на дату укладення Договору підряду, Сторони дійшли згоди, з причин відсутності виділених коштів з місцевого бюджету, укласти Графік фінансування Додаток 2 до Договору на 2025 рік, без визначення джерел та напрямів фінансування (видів витрат) тощо. Керуючись умовами п.п. 10.3 та 10.4 Договору підряду, Замовником буде внесено зміни (доповнення) в Додаток 2 до Договору, шляхом укладення відповідної Додаткової угоди для уточнення інформації по фінансуванню з урахуванням наявних коштів.