-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Томограф комп’ютерний на 128 зрізів (ДК 021:2015 – 33110000-4 – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (ДК 021:2015 – 33115000-9 Томографічне обладнання) НК 024:2023 37618 – Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла)
Завершена
39 000 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 195 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 195 000.00 UAH
Номер:
2d55956920304bf1ad47d4f4423bc522
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-02-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.04.2025 00:00
Період моніторингу:
02.04.2025 11:16 - 24.04.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
01.04.2025 № 101
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2025-03-03-001037-a 03.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу:16 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 03 березня 2025 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»), повідомлення про намір укласти договір від 13 березня 2025 року, договір від 21 березня 2025 року № 173 на суму 38 990 000,00 гривень без ПДВ, пояснення на запит Держаудитслужби, отримані 08 квітня 2025 року через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
16.04.2025 12:37 - 22.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.04.2025 12:37
Запити/Пояснення
Номер:
ccd8bdeb8b7741d9a964bbae57020654
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.04.2025 12:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Томограф комп’ютерний на 128 зрізів (ДК 021:2015 – 33110000-4 – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (ДК 021:2015 – 33115000-9 Томографічне обладнання) НК 024:2023 37618 – Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-03-001037-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
6eb5965d2e394f05a2d8fdc76c517822
Назва:
Інформація на запит
Дата опублікування:
08.04.2025 14:49
Опис:
У відповідь на запит в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі повідомляємо наступне:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинного законодавства та потреб Замовника.
Обґрунтування розміру бюджетних призначень не надається, оскільки закупівлю здійснено за кошти отримані від господарської діяльності підприємства, що за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням (призначенням), відповідно використання цих коштів не регулюється бюджетним законодавством.
Закупівля здійснюється для проведення діагностики захворювань пацієнтам, зокрема, пацієнтам, які зазнали поранення, контузії чи інші ушкодження здоров’я, внаслідок збройної агресії російської федерації, з метою надання їм високоякісної медичної допомоги.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами. Розрахунки здійснювались з масиву цінових даних отриманих з комерційних пропозицій а також з урахуванням відкритих даних що містяться у мережі інтернет (https://prozorro.gov.ua/uk). Замовником отримано комерційні пропозиції від ТОВ «ПікселМед», ТОВ «Кінд Інтерслух Київ», ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ Україна» (додаються).