• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Перебудування

Завершена

95 779 621.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 478 898.11 UAH
Номер: d30e7535dee0408fa6274293308f0597
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-02-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.04.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 02.04.2025 11:15 - 24.04.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 01.04.2025 № 101 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 27 UA-2025-03-01-000551-a 01.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, v.m.petrovska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275 встановлено порушення пункту 6 статті 14 Закону та абзацу третього частини першої статті 25 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, розгляду пропозиції ТОВ «СК БЛАГОСТРОЙ», своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушення не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Реконструкція *** за адресою: *** (ДК 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, Номенклатурна позиція: 45454000-4 Перебудування), затверджене рішенням уповноваженої особи від 28 лютого 2025 року № 35 (далі – Оголошення) Київського інституту Національної гвардії України (далі – Замовник), реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття пропозицій, пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СК БЛАГОСТРОЙ» (далі – ТОВ «СК БЛАГОСТРОЙ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13 березня 2025 року № 35/1, повідомлення про намір укласти договір від 13 березня 2025 року, договір від 18 березня 2025 року № 91/25-КЕС (далі – Договір) на загальну суму 93 024 498,48 грн з ПДВ, додаткову угоду від 11 квітня 2025 року № 1 до Договору, пояснення Замовника надані 08.04.2025 та 15.04.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. 1.1. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до вимог пункту 11 Оголошення Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Згідно з пунктом 11.1 Оголошення розмір забезпечення пропозиції - 1 (один) відсоток від суми очікуваної вартості: 957 796,21 грн (дев’ятсот п’ятдесят сім тисяч сімсот дев’яносто шість грн. 21 коп). Відповідно до абзацу третього частини першої статті 25 Закону розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до інформації, що міститься з електронній системі закупівель, Замовником визначено вид предмета закупівлі UA-2025-03-01-000551-a – «Послуги» та згідно пункту 4 Оголошення «Кількість товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Реконструкція *** за адресою: *** – 1 послуга. Водночас, згідно з пунктом 2 Оголошення: «Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі: Реконструкція *** за адресою: *** (ДК 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, Номенклатурна позиція: 45454000-4 Перебудування). Також у Додатку 3 Оголошення зазначено: «Інформація про технічні, якісні характеристики (технічне завдання): Реконструкція *** за адресою: ***» та пунктом першим проєкту договору (Додаток 4 до Оголошення) – предметом закупівлі є «Роботи». У межах проведення моніторингу закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Держаудитслужба 10 квітня 2025 року звернулась через електронну систему закупівель до Замовника про надання пояснень щодо визначення Замовником виду предмета закупівлі. На зазначений запит Замовником 15 квітня 2025 року надані наступні пояснення: «…Зазначена помилка була здійснена внаслідок надмірного навантаження на уповноважену особу, відповідальну за організацію та проведення процедур закупівель. На момент формування та оприлюднення інформації в електронній системі закупівель ця особа одночасно забезпечувала виконання великого обсягу функціональних обов'язків, зокрема: підготовку документації, консультаційний супровід, контроль за дотриманням строків проведення процедур, формування звітів. У зв’язку з цим була допущена формальна неточність у частині визначення виду предмета закупівлі….» Враховуючи наведені пояснення та предмет закупівлі «Перебудування» (код ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи), Замовник повинен був визначити розмір забезпечення пропозиції пропозиції у грошовому виразі, який не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі. Отже, на порушення пункту 6 статті 14 Закону та абзацу третього частини першої статті 25 Закону Замовник встановив в Оголошенні вимогу про розмір забезпечення пропозиції - 1 (один) відсоток від суми очікуваної вартості. 1.2. Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей встановлено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. Водночас, відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю, на які розповсюджуються вимоги пункту 10 та 11 частини першої статті 10 Закону, віднесені договори із закупівлі робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Разом з тим, пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматіу строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 20 березня 2025 року оприлюднено Договір, предметом якого є будівельні роботи по об’єкту «Реконструкція *** за адресою: ***» (код ДК згідно ЄЗС 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, Номенклатурна позиція: 45454000-4 Перебудування), у форматі PDF. Під час моніторингу закупівлі Замовником усунуто порушення вимог пункту 10 статті 10 Закону шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель 08 квітня 2025 року Договору та всіх додатків до нього (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі.
Період усунення порушень: 21.04.2025 16:14 - 06.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 21.04.2025 16:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 28.02.2025 начальником *** Штукою Володимиром Сергійовичем та начальником *** Сябруком Ярославом Миколайовичем було організовано спрощену закупівлю робіт по об’єкту: реконструкція будівлі *** за адресою: *** (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-01-000551-a). У подальшому, відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 01 квітня 2025 року № 101 розпочато моніторинг процедури закупівлі на електронному майданчику Zakupivli.Pro (ID моніторингу: UA-M-2025-04-02-000009). За результатами моніторингу вищезазначеної закупівлі, Державною аудиторською службою України було встановлено порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: не оприлюднено договір та додатки до нього у машинозчитувальному форматі та невірно визначений розмір забезпечення тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, керуючись вимогами ст. 45, 48 Дисциплінарного статуту збройних сил України, затвердженого Законом України від 24.03.1999 № 551-XIV «Про Дисциплінарний статут Збройних Сил України» НАКАЗУЮ: 1. За неналежне виконання своїх функціональних обов’язків, що призвело до порушення під час організації закупівлі, яке полягає у невірно визначеному розмірі забезпечення тендерної пропозиції, накласти на начальника *** Штуку Володимира Сергійовича стягнення у вигляді зауваження. 2. За неналежне виконання своїх функціональних обов’язків, що призвело до порушення під час організації закупівлі, яке полягає у не оприлюдненні договору та додатків до нього у машинозчитувальному форматі, накласти на начальника *** Сябрука Ярослава Миколайовича стягнення у вигляді зауваження. 3. З метою вжиття заходів щодо недопущення у майбутньому порушень законодавства у сфері публічних закупівель, начальникові *** та начальникові *** пройти навчання (підвищення кваліфікації) щодо здійснення публічних закупівель. 4. Начальникові *** розмістити витяг з даного наказу в електронній системі закупівель у форматі PDF. 5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника начальника ***. 6. Заступникові начальника *** довести наказ до особового складу Київського інституту Національної гвардії України в частині, що його стосується.
Дата публікації звіту: 29.04.2025 18:32

Запити/Пояснення