-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: м. Одеса, узвіз Маринеско, 14 (коригування)
Завершена
30 239 876.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 151 199.38 UAH
мін. крок: 0.5% або 151 199.38 UAH
Номер:
3190432634874dd588b6f5d2e547de0a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-07-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.04.2025 00:00
Період моніторингу:
07.04.2025 15:24 - 29.04.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.04.2025 Одеса № 72
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 02.04.2025 № 003100-18/4143-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 07.04.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 07.04.2025 № 72
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
7 UA-2025-02-28-010371-a 28.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 11 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту міського господарства Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.02.2025 № 2, перелік змін до ТД, оприлюднений в електронній системі закупівель 11.03.2025, ТД зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.03.2025 № 2/1 тендерну пропозицію учасника приватного акціонерного товариства «Ремонтно-будівельна дільниця «ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ» (далі – ПАТ «РБД «ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ПАТ «РБД «ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ПАТ «РБД «ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ» виявлених Замовником невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 27.03.2025 № 2, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 27.03.2025, пояснення та документи Замовника, отримані 10.04.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
11.04.2025 14:23 - 17.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.04.2025 14:23
Запити/Пояснення
Номер:
bd3d016d22ac420d96556ba32739a7b2
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.04.2025 17:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
eea06926931842bd9708918ada027a27
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
10.04.2025 16:19
Опис:
Відповідь замовника на пояснення
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь:
1.Департаменту міського господарства Одеської міської ради у 2024-2025р.р. передбачені видатки на проведення капітальних ремонтів в рамках затверджених:
- Паспорту бюджетної програми Інформація розміщена на офіційному веб-сайті Одеської міської ради за посиланням https://omr.gov.ua/;
- Рішенням Одеської міської ради № 1789-VIII від 21.02.2024 «Про внесення змін до рішення Одеської міської ради від 29 листопада 2023 року № 1618-VІІІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2024 рік» по об’єкту: «Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: м. Одеса, узвіз Маринеско, 14 (коригування)» затверджена загальна сума витрат – 8 093 000,00 грн. на 2024 рік.
- Рішенням Одеської міської ради № 2800-VIII від 05.02.2025 «Про внесення змін до рішення Одеської міської ради від 04 грудня 2024 року № 2578-VІІІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2025 рік» по об’єкту: «Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: м. Одеса, узвіз Маринеско, 14 (коригування)» затверджена загальна сума витрат – 3 000 000,00 грн. на 2025 рік.
Згідно ч. 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. Згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» проектна документація на будівництво об’єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.
Для виконання робіт згідно об’єкту капітального ремонту генеральним проектувальником розроблено проектну документацію на будівництво, яка згідно вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт, в тому числі обсяги робіт.
Проведена експертиза щодо розгляду кошторисної частини проектної документації (коригування). Отримано позитивний експертний звіт № 16-0597/01-23 від 09 жовтня 2023 (реєстраційний номер EX01:9690-7922-4323-4576). Відповідно до Експертного звіту загальна кошторисна вартість будівництва (ЗКР) склала – 34 586 730,00 грн. з ПДВ. Сканкопія експертного звіту додається.
У складі кошторисної частини проектної документації за робочим проектом містяться локальні кошториси на будівельні роботи №№ 02-01-01, 02-02-01 які відповідно визначають перелік та обсяги робіт по об’єкту. Перелік робіт та обсяги робіт зазначені у тендерній документації Додатку № 2 «Про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». При визначенні технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (найменування та обсяги робіт, витрат, тощо), що передбачені тендерною документацією, для складення технічної специфікації та на виконання КНУ використано дані згідно наявних у складі інвесторської кошторисної документації підсумкової відомості ресурсів та локального кошторису на будівельні роботи щодо обсягів робіт та витрат згідно об’єкту капітального ремонту.
На підставі локального кошторису № 02-01-01 була визначена Загальна кошторисна вартість будівництва (ЗКР) у розмірі – 8 900 328,00 грн. з ПДВ.
Для визначення загальної очікуваної вартості закупівлі по об’єкту з капітального ремонту житлового будинку, враховано суму коштів за виключенням витрат :
- утримання служби замовника (витрати на технічний нагляд у тому числі в розмірі 1,5%) - 2,5%, що складає 158 947,00 грн без ПДВ / 190 736,40 грн з ПДВ;
- вартість проектних робіт, що складає – 78 428,00 грн без ПДВ / 94 113,60 грн з ПДВ;
- вартість експертизи проектної документації, що склала – 11 038,00 грн без ПДВ / 13 245,60 грн з ПДВ;
- кошти на здійснення авторського нагляду, що складає – 105 467,00 грн без ПДВ / 126 560,40 грн з ПДВ;
- кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва, що складають – 161 082,00 грн без ПДВ / 193 298,40 грн з ПДВ;
- виконані проектні роботи та експертиза (довідка №01-57/706 від 15.09.2023р.) – 299 881,00 грн.
Таким чином, загальна очікувана вартість предмета закупівлі склала – 7 982 492,60 грн з ПДВ.
У 2024 році виконано частину будівельних робіт, відповідно до проектної документації - локальний кошторис № 02-01-01.
Враховуючи виконані будівельні роботи у 2024 році загальна кошторисна вартість будівництва (ЗКР) становить – 32 214 775,00 грн. з ПДВ.
Для визначення загальної очікуваної вартості закупівлі по об’єкту з капітального ремонту житлового будинку, враховано суму коштів за виключенням витрат :
- утримання служби замовника (витрати на технічний нагляд у тому числі в розмірі 1,5%) - 2,5%, що складає 602 942,00 грн без ПДВ / 723 530,40 грн з ПДВ;
- вартість проектних робіт, що складає – 78 428,00 грн без ПДВ / 94 113,60 грн з ПДВ;
- вартість експертизи проектної документації, що склала – 11 038,00 грн без ПДВ / 13 245,60 грн з ПДВ;
- кошти на здійснення авторського нагляду, що складає – 105 467,00 грн без ПДВ / 126 560,40 грн з ПДВ;
- кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва, що складають – 597 973,00 грн без ПДВ / 717 567,60 грн з ПДВ;
- виконані проектні роботи та експертиза (довідка №01-57/706 від 15.09.2023р.)– 299 881,00 грн.
Таким чином, загальна очікувана вартість предмета закупівлі складає - 30 239 876,40 грн з ПДВ.
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами) Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті Одеської міської ради (скріншот сторінки додається) за посиланням: https://omr.gov.ua/ua/city/departments/listdep/byudjet/publichnie-zakupki/