-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція каналізаційних очисних споруд КП «Луцькводоканал» за адресою: Волинська область, Луцький район, Луцька територіальна громада, Комплекс будівель та споруд №1» І черга» (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Завершена
40 110 239.22
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 200 551.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 200 551.20 UAH
Номер:
baebf25e273945a48be3a92050ab90fc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-01-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.04.2025 00:00
Період моніторингу:
01.04.2025 17:37 - 23.04.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.04.2025 НАКАЗ№ 13-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 01.04.2025 №13-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2025-02-28-009882-a 28.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік КП «Луцькводоканал» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 28.02.2025 №9 (далі – тендерна документація); тендерна пропозиція єдиного учасника переможця ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"; протокол від 19.03.2025 №15; повідомлення про намір укласти договір від 19.03.2025; договір про закупівлю товару від 25.03.2025 №185 на суму 39 605 584,64 гривень; пояснення надані від 07.04.2025 через електронну систему закупівель, на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 02.04.2025.
Період усунення порушень:
18.04.2025 10:09 - 24.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
18.04.2025 10:09
Запити/Пояснення
Номер:
ae28db1aba8247d8b675d24c25bf435e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.04.2025 11:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція каналізаційних очисних споруд КП «Луцькводоканал» за адресою: Волинська область, Луцький район, Луцька територіальна громада, Комплекс будівель та споруд №1» І черга» (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-28-009882-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі і визначено його технічні та якісні характеристики?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
27af951f54084b41bbbd86f3a95f93df
Назва:
відповідь на звернення
Дата опублікування:
07.04.2025 16:57
Опис:
НАЧАЛЬНИКУ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Анатолію Омельчуку
43005, м. Луцьк, пр-т. Грушевського, 3а
ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ
02 квітня 2025 року КП «Луцькводоканал» було отримано запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про надання пояснень в межах проведення моніторингу по закупівлі: «Реконструкція каналізаційних очисних споруд КП «Луцькводоканал» за адресою: Волинська область, Луцький район, Луцька територіальна громада, Комплекс будівель та споруд №1» І черга» (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-28-009882-a.
У відповідь на зазначений запит КП «Луцькводоканал» повідомляє наступне:
Комунальне підприємство «Луцькводоканал» надає послуги з водопостачання та водовідведення населенню м. Луцьк та приміських сіл.
Відповідно до пункту 3 частини 4 статті 9 Закону України «Про критичну інфраструктуру» водопостачання та водовідведення належить до життєво важливих функцій та/або послуг, порушення яких призводить до негативних наслідків для національної безпеки України.
В зв’язку з цим, в КП «Луцькводоканал» наявна необхідність у забезпеченні безперебійної, безперервної, стійкої та надійної роботи об’єкта критичної інфраструктури КП «Луцькводоканал» за будь-яких умов.
В березні 2024р. під час здійснення обстеження стратегічно важливих об’єктів для КП «Луцькводоканал» та м. Луцьк вцілому, було встановлено, що каналізаційні очисні споруди КП «Луцькводоканал» по вул. Селищна, 90, м. Луцьк (Волинська область, Луцький район, Луцька територіальна громада, Комплекс будівель та споруд №1, будинок 1)», через свою зношеність, та потребують повної реконструкції, оскільки вихід з ладу очисних споруд загрожує небезпечними наслідками для населення міста Луцьк та може призвести до зупинення водовідведення та водопостачання міста.
З метою виконання вищезазначених робіт, підприємством було розроблено техніко-економічного обґрунтування та виготовлено проектно-кошторисну документацію на виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція каналізаційних очисних споруд КП «Луцькводоканал» по вул. Селищна, 90, м. Луцьк (Волинська область, Луцький район, Луцька територіальна громада, Комплекс будівель та споруд №1, будинок 1), І черга»». Також в порядку передбаченому нормами чинного законодавства, було проведено експертизу проектно-кошторисної документації на виконання вищезазначених робіт.
28.02.2025 р., з метою впровадження вищезазначеного проекту, у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та з врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – Особливості), уповноваженою особою КП «Луцькводоканал» було прийнято рішення провести закупівлю робіт: «Реконструкція каналізаційних очисних споруд КП «Луцькводоканал» за адресою: Волинська область, Луцький район, Луцька територіальна громада, Комплекс будівель та споруд №1» І черга» (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція» по процедурі відкриті торги з особливостями з очікуваною вартістю предмета закупівлі 40 110 239,22 грн. та затверджено тендерну документацію по даній закупівлі. Оголошення про проведення даної закупівлі та тендерну документацію було розміщено в електронній системі «Prozorro» у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
При розробці тендерної документація по даній закупівлі, (в тому числі встановлені якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначенні очікуваної вартості по даній закупівлі) уповноважена особа керувалися вимогами встановленими ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Примірною тендерною документацією затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 680 від 13.04.2016 р. «Про затвердження примірної тендерної документації», Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 275 від 18.02.2020р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», оскільки це єдині нормативно-правові акти, в яких зазначено, яку інформацію повинна містити тендерна документація.
Таким чином, технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівель (перелік робіт які необхідно виконати, та перелік необхідних матеріалів) в тендерній документації на закупівлю робіт по об’єкту: «Реконструкція каналізаційних очисних споруд КП «Луцькводоканал» за адресою: Волинська область, Луцький район, Луцька територіальна громада, Комплекс будівель та споруд №1» І черга» (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція», були встановлені згідно даних, зазначених в проектно-кошторисній документації. Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена згідно даних зазначених в проектно-кошторисній документації та підтверджених експертним звітом за робочим проектом «Реконструкція каналізаційних очисних споруд КП «Луцькводоканал» за адресою: Волинська область, Луцький район, Луцька територіальна громада, Комплекс будівель та споруд №1» І черга».
Уповноважена особа А.Ф. Мосійчук