-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплекс послуг з вирощування та збирання насіння соняшнику на земельних ділянках Замовника площею 1540,0 га (ДК 021:2015 – 77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції)
Завершена
35 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 350 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 350 000.00 UAH
Номер:
211b63a191a54a0580a178492827380d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-02-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.04.2025 00:00
Період моніторингу:
02.04.2025 10:52 - 24.04.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
01.04.2025 № 101
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2025-02-28-007525-a 28.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції СФО «РОССОЛАН», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Білоцерківського національного аграрного університету на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи БНАУ від 28 лютого 2025 року № 28.02/5, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію селянського фермерського об'єднання «РОССОЛАН» (далі – СФО «РОССОЛАН»), протокольне рішення уповноваженої особи від 11 березня 2025 року № 11.03/1, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 11 березня 2025, договір про закупівлю послуг, пов’язаних з виробництвом сільськогосподарської продукції (комплекс послуг з вирощування та збирання насіння соняшнику) на земельних ділянках замовника від 20 березня 2025 року № 20/03 на суму 30 450 000,00 гривень з ПДВ, пояснення та документи від 07 квітня 2025 року та від 08 квітня 2025 року, надані Замовником на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
16.04.2025 12:45 - 22.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.04.2025 12:45
Запити/Пояснення
Номер:
9433cfec4adf4f12b9cd8299b9e6ecba
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.04.2025 12:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі комплексу послуг з вирощування та збирання насіння соняшнику на земельних ділянках Замовника площею 1540,0 га (ДК 021:2015 – 77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-28-007525-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
129a1880198244b7a8c856fc08989ba3
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
07.04.2025 15:17
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України, опублікованого в електронній системі закупівель 04.04.2025 р. у межах проведення моніторингу закупівлі комплексу послуг з вирощування та збирання насіння соняшнику на земельних ділянках Замовника площею 1540,0 га (ДК 021:2015 – 77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-28-007525-a) щодо надання пояснень Білоцерківський національний аграрний університет повідомляє наступне:
1. Щодо надання інформації та відповідних документів, на підставі яких нами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
зазначаємо: обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено Замовником згідно Наказу № 275 від 18.02.2020 МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження примірної методики визначення
очікуваної вартості предмета закупівлі». Враховувалася інформація про ціни на товари та послуги, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, зокрема, на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції (надавачів послуг). Здійснювалося дослідження на основі метода порівняння цін, який базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару та аналізі реальних угод купівлі-продажу відповідного товару за минулі роки згідно потреб Замовника як навчального закладу.
Отож, основними джерелами інформації для визначення ціни одиниці товару використовувались:
1. Прайс-листи виробників та постачальників відповідної продукції (виконавців послуг), які є у вільному доступі у мережі Інтернет.
2.Спеціалізовані торгівельні майданчики –інтернет ресурси.
3. Дані власних угод і публічна інформація з ProZorro.
З метою ефективного планування діяльності галузі рослинництва та раціонального використання матеріальних ресурсів на земельних ділянках університету розташованих в межах Андріївської сільської ради, Олександрійського району, Кіровоградської області наказом від 10.02.2025 року №13/О було створено комісію, якою розроблено технологічні карти та календарні плани по вирощуванню озимої пшениці та соняшнику. Затверджено план роботи галузі рослинництва на земельних ділянках університету розташованих в межах Андріївської сільської ради, Олександрійського району, Кіровоградської області на 2025 рік.
Відповідно, технічниі та якісні характеристики предмета закупівлі: комплексу послуг з вирощування та збирання насіння соняшнику на земельних ділянках Замовника площею 1540,0 га (ДК 021:2015 – 77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції) були розроблені науковцями Білоцерківського НАУ.
Додатки:
1. Сканована копія наказу від 10.02.2025 року №13/О (на одному аркуші);
2. Сканована копія плану роботи галузі рослинництва на земельних ділянках університету розташованих в межах Андріївської сільської ради,Олександрійського району, Кіровоградської області на 2025 рік(на п'ятнадцяти аркушах).
2. Щодо щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо, що:
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості оприлюднені на сайті університету за посиланням:
https://btsau.edu.ua/sites/default/files/news/pdf/zvit_buhalteria/obgruntuvanua/kompleks%20poslug%20z%20virohhuvannja%20ta%20zbirannja%20nasinnja%20sonjashniku%20na%20zemel%27nikh%20diljankakh%20zamovnika%20plohheju%201540%2C0%20ga%2028.02.2025.pdf
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі університету у розрізі років з 2022 року по 2025 рік розміщені за посиланням: https://btsau.com.ua/Obgruntuvannya-
Номер:
ab17f90a629c4102a756615c92279f16
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.04.2025 12:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі комплексу послуг з вирощування та збирання насіння соняшнику на земельних ділянках Замовника площею 1540,0 га (ДК 021:2015 – 77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-28-007525-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4cb49f129b464fe38418ec7b084f2a87
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
07.04.2025 15:21
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України, опублікованого в електронній системі закупівель 04.04.2025 р. у межах проведення моніторингу закупівлі комплексу послуг з вирощування та збирання насіння соняшнику на земельних ділянках Замовника площею 1540,0 га (ДК 021:2015 – 77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-28-007525-a) щодо надання пояснень Білоцерківський національний аграрний університет повідомляє наступне:
1. Щодо надання інформації та відповідних документів, на підставі яких нами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
зазначаємо: обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено Замовником згідно Наказу № 275 від 18.02.2020 МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження примірної методики визначення
очікуваної вартості предмета закупівлі». Враховувалася інформація про ціни на товари та послуги, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, зокрема, на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції (надавачів послуг). Здійснювалося дослідження на основі метода порівняння цін, який базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару та аналізі реальних угод купівлі-продажу відповідного товару за минулі роки згідно потреб Замовника як навчального закладу.
Отож, основними джерелами інформації для визначення ціни одиниці товару використовувались:
1. Прайс-листи виробників та постачальників відповідної продукції (виконавців послуг), які є у вільному доступі у мережі Інтернет.
2.Спеціалізовані торгівельні майданчики –інтернет ресурси.
3. Дані власних угод і публічна інформація з ProZorro.
З метою ефективного планування діяльності галузі рослинництва та раціонального використання матеріальних ресурсів на земельних ділянках університету розташованих в межах Андріївської сільської ради, Олександрійського району, Кіровоградської області наказом від 10.02.2025 року №13/О було створено комісію, якою розроблено технологічні карти та календарні плани по вирощуванню озимої пшениці та соняшнику. Затверджено план роботи галузі рослинництва на земельних ділянках університету розташованих в межах Андріївської сільської ради, Олександрійського району, Кіровоградської області на 2025 рік.
Відповідно, технічниі та якісні характеристики предмета закупівлі: комплексу послуг з вирощування та збирання насіння соняшнику на земельних ділянках Замовника площею 1540,0 га (ДК 021:2015 – 77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції) були розроблені науковцями Білоцерківського НАУ.
Додатки:
1. Сканована копія наказу від 10.02.2025 року №13/О (на одному аркуші);
2. Сканована копія плану роботи галузі рослинництва на земельних ділянках університету розташованих в межах Андріївської сільської ради,Олександрійського району, Кіровоградської області на 2025 рік(на п'ятнадцяти аркушах).
2. Щодо щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо, що:
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості оприлюднені на сайті університету за посиланням:
https://btsau.edu.ua/sites/default/files/news/pdf/zvit_buhalteria/obgruntuvanua/kompleks%20poslug%20z%20virohhuvannja%20ta%20zbirannja%20nasinnja%20sonjashniku%20na%20zemel%27nikh%20diljankakh%20zamovnika%20plohheju%201540%2C0%20ga%2028.02.2025.pdf
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі університету у розрізі років з 2022 року по 2025 рік розміщені за посиланням: https://btsau.com.ua/Obgruntuvannya-
Номер:
b39d5120bec44849852ea2098fb3ba83
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.04.2025 14:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі комплексу послуг з вирощування та збирання насіння соняшнику на земельних ділянках Замовника площею 1540,0 га (ДК 021:2015 – 77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-28-007525-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Пояснення стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі селянського фермерського об'єднання «РОССОЛАН» (далі – Учасник) вимогам, визначеним підпунктом 1.1.2 пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, щодо надання у складі тендерної пропозиції документів на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном, враховуючи, що в пункті 21 довідки «Про наявність технічних можливостей, обладнання та матеріально-технічної бази» від 03 березня 2025 року №1-1/3-25 (файл «Додаток 1-1_до_ТД_МТБ.pdf») та довідки від 02 квітня 2025 року № 32 (файл «Видаткова Бензовоз.pdf») власником Цистерни-С (реєстраційний номер АЕ5197ВА, марка ГАЗ35201) зазначений Учасник, а згідно зі свідоцтвом про реєстрацію цього ж транспортного засобу власник - ТзОВ «Легма» (файл «Тех паспорт Бензовоз.pdf», сторінка 4).
2. Надати пояснення щодо розбіжностей в документах, наданих Учасником на вимогу підпункту 1.2.2 пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: у витягу зі штатного розпису (файл «Витяг з штатного розкладу.pdf») зазначено лише про наявність посади «ТРАКТОРИСТА-МАШИНІСТА с/г виробництва», а в наказах про прийняття на роботу працівників Фесенко С.М. (файл «Наказ трудова Фесенко.pdf»), Лисенко М.М. (файл «Наказ трудова Лисенко М.pdf»), Михайленко В.В.(файл «Наказ трудова Михайленко.pdf») їх посади - «ТРАКТОРИСТ».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3c0ce6591c834d14b3348079f352f637
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
08.04.2025 16:39
Опис:
Білоцерківський національний аграрний університет (надалі Замовник) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі комплексу послуг з вирощування та збирання насіння соняшнику на земельних ділянках Замовника площею 1540,0 га (ДК 021:2015 – 77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-28-007525-a) надає наступні пояснення та документи щодо наступних питань:
1. Пояснення стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі селянського фермерського об'єднання «РОССОЛАН» (далі – Учасник) вимогам, визначеним підпунктом 1.1.2 пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, щодо надання у складі тендерної пропозиції документів на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном, враховуючи, що в пункті 21 довідки «Про наявність технічних можливостей, обладнання та матеріально-технічної бази» від 03 березня 2025 року №1-1/3-25 (файл «Додаток 1-1_до_ТД_МТБ.pdf») та довідки від 02 квітня 2025 року № 32 (файл «Видаткова Бензовоз.pdf») власником Цистерни-С (реєстраційний номер АЕ5197ВА, марка ГАЗ35201) зазначений Учасник, а згідно зі свідоцтвом про реєстрацію цього ж транспортного засобу власник - ТзОВ «Легма» (файл «Тех паспорт Бензовоз.pdf», сторінка 4).
Відповідно до підпункту 1.1.2 пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.
Так Учасником була надана Довідка, відповідно до якої у його власності, окрім ГАЗ35201, Цистерна-С , АЕ5197ВА перебуває:
Найменування техніки (обладнання):
Трактор колісний, JOHN DEERE 8R 370, 35389BA
Плуг ПНБ 3-35
Сівалка причіпна, пневматична, точного висіву з центральним приводом, Vaderstad Tempo L TPL 16
Трактор колісний, JOHN DEERE 6195M , 25412BA
Глибокорозпушувач 7лап, модель ALPEGO, KE7-300 3м
Трактор колісний 6110В, 26580ВА
Борона роторна навісна, БНР-9
Розкидач мінеральних добрив РМД-1000 «УРОЖАЙ»
Трактор колісний, БЕЛАРУС-1221.2, 24124ВА
Розкидач мінеральних добрив РМД-1000 «УРОЖАЙ»
Стріла гідравлична тракторна ГСТ-1000 «Діапазон»
Трактор колісний, JOHN DEERE 6195M, 25411BA
Сільськогосподарський культиватор CASE IH, модель Tiger-Mate 255, 25,5 футів
Оприскувач самохідний, JOHN DEERE M4040, 33382ВА
Навантажувач телескопічний, Faresin 07.35 CLASSIC LS 75, 35388ВА
Тягач сідельний, MAN TGX18.480, BA1999ВТ
Напівпричіп самоскид ВАРЗ НПС-325, ВА4173ХF
Вантажний спеціалізований сідловий тягач, МАN TGX 18.480, BA6645EI
Напівпричіп спеціалізований -самоскид, НПС 2650, ВА0283XF
Спеціалізований вантажний – спеціалізований самоскид, КАМАЗ 55111, ВА6612СВ
Вантажний – спеціалізований фургон, MAN TGL 8.180 , ВА1335ЕО
Комбайн зернозбиральний, CLAAS TUCANO 570-Tier, 24173ВА
OptiSun-1270,рядна жниварка для збирання соняшнику
Автомобіль, Renault Duster SR/RHD4/AB6BE00U0000, ВА1199СВ
Автомобіль Opel Zafira Life, V/E/EHZ7-N2F23P, BA1119CI
Право власності на перелічену техніку матеріально-технічну базу) підтверджено Учасником відповідною довідкою та правовстановлюючими документами, щодо яких ні у Замовника, ні у Державного фінансового органу контролю не винило запитань/зауважень.
Перелічений обсяг матеріально-технічної бази Учасника навіть без врахування ГАЗ35201, Цистерна-С, АЕ5197ВА (що не є сільськогосподарською технікою або агрегатом, обов’язковим для надання згадуваних послуг та може, проте не обов’язково, використовуватись лише як допоміжна одиниця техніки для організації агрономічних операцій) належним чином підтверджує його спроможність надати послуги, що є предметом закупівлі та підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до підпункту 1.1.2. пункту 1.1. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності /володіння/користування тощо відповідним майном. Тобто, Додаток 1 Тендерної документації не передбачав виключного переліку документів на підтвердження права власності відповідним майном. Так, Учасником у складі тендерної документації була надана Балансова довідка (файл «Видаткова Бензовоз.pdf»), яка і була врахована Замовником та аналізуючи всю матеріально-технічну базу СФО «РОССОЛАН» в комплексі, Замовник дійшов висновку про його відповідність кваліфікаційним критеріям в цій частині.
2. Надати пояснення щодо розбіжностей в документах, наданих Учасником на вимогу підпункту 1.2.2 пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: у витягу зі штатного розпису (файл «Витяг з штатного розкладу.pdf») зазначено лише про наявність посади «ТРАКТОРИСТА-МАШИНІСТА с/г виробництва», а в наказах про прийняття на роботу працівників Фесенко С.М. (файл «Наказ трудова Фесенко.pdf»), Лисенко М.М. (файл «Наказ трудова Лисенко М.pdf»), Михайленко В.В.(файл «Наказ трудова Михайленко.pdf») їх посади - «ТРАКТОРИСТ».
Підпунктом 1.2.2. пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що до довідки Учасником додається документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
Тобто, підпунктом 1.2.2. пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації визначено орієнтовний перелік документів якими учасник має підтвердити можливість використання праці працівників зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід . В орієнтовному переліку є штатний розпис, або копія трудової книжки, або інший документ.
СФО «РОССОЛАН» у складі тендерної пропозиції на підтвердження можливості використання праці працівників зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надано витяг з штатного розпису від 25.02.2025 року та копії наказів про прийняття на роботу кожного працівника на дату зарахування такого працівника.
Зокрема, Михайленка Віктора Вікторовича зараховано на постійну роботу на посаду тракториста 16.03.2015 року, згідно наказу від 15.03.2015 року №6, Фесенка Сергія Михайловича зараховано на посаду тракториста 22.03.2016 року, згідно наказу від 22.03.2016 року №13, Лисенка Миколу Миколайовича зараховано на посаду тракториста 12.04.2016 року, згідно наказу від 11.04.2016 року №15. Вищезазначені працівники були прийняті наказами з посадовим окладом згідно штатного розпису, який діяв на момент зарахування осіб на посаду тракториста.
Отже, СФО «РОССОЛАН» надавши у складі тендерної пропозиції накази про прийняття на роботу- документ на кожного працівника (у документі зазначено прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником, підтвердило відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», зокрема, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На нашу думку, розбіжність у документах витягу зі штатного розпису (файл «Витяг з штатного розкладу.pdf») зазначено лише про наявність посади «ТРАКТОРИСТА-МАШИНІСТА с/г виробництва», а в наказах про прийняття на роботу працівників Фесенко С.М. (файл «Наказ трудова Фесенко.pdf»), Лисенко М.М. (файл «Наказ трудова Лисенко М.pdf»), Михайленко В.В.(файл «Наказ трудова Михайленко.pdf») їх посади - «ТРАКТОРИСТ» виникла через різні дати документів. Цілком можливо, що за 9-10 років відбувались зміни у штатному розписі СФО «РОССОЛАН».
Посади тракторист та тракторист машиніст сільськогосподарського виробництва є спорідненими і обидві підходять за кваліфікаційними критеріями для виконання агротехнічних заходів визначених у Додатку 2 до тендерної документації. Обидві посади відповідали визначенням професій, передбачених Класифікатором посад, та є належним підтвердженням наявності в Учасника кваліфікованого персоналу, необхідного та достатнього для надання послуг, які є предметом закупівлі.
Отже, надані документи СФО «РОССОЛАН» у складі тендерної пропозиції у сукупності підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам, визначеним тендерною документацією.