-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015-33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Костюм медичний, халат медичний)
Завершена
930 120.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 650.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 650.60 UAH
Номер:
98510a48919044c6bac6926c7cf5d0ee
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-17-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.03.2025 00:00
Період моніторингу:
17.03.2025 15:41 - 08.04.2025 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.03.2025 № 25-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 17.03.2025 №25-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
11. UA-2025-02-28-006374-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги" Запорізької міської ради.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «25» березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності обрання процедури закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю відповідно умов тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» Запорізької міської ради на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію, яка затверджена уповноваженою особою (протокол від 28.02.2025 № 181), тендерну пропозицію фізичної особи підприємця Мельнікова Антона Петровича, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.03.2025 № 195, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 10.03.2025, договір про закупівлю товарів від 19.03.2025 № 31/10 та відповідь Замовника від 19.03.2025 на запит від 17.03.2025.
Період усунення порушень:
25.03.2025 17:40 - 29.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
25.03.2025 17:40
Запити/Пояснення
Номер:
47ff4b39090b4b45a24310e2ded6a262
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
17.03.2025 17:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: ДК 021:2015-33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Костюм медичний, халат медичний) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-28-006374-a), яка проводиться КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Відповідно до пункту 11-1 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), у разі коли замовники, які є закладами охорони здоров’я або структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій, здійснюють закупівлі лікарських засобів, які в установленому законом порядку зареєстровані в Україні, та медичних виробів за переліком згідно з додатком 1, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Так, предмет даної закупівлі містить медичні вироби, а саме халат медичний та костюм медичний (медичний одяг для оглядів, операцій та відвідувань), який віднесений до Переліку згідно додатку 1 Особливостей.
У разі коли закупівля з використанням електронного каталогу шляхом запиту пропозицій постачальників не відбулася, замовник здійснює закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, не збільшуючи при цьому очікувану вартість закупівлі, або повторно шляхом запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням цих особливостей.
Отже, прошу надати пояснення з обов’язковим наданням підтвердних документів чи здійснювалась закупівля медичних виробів халату та костюму медичного з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
67038b2303704f22bf609f1574ce31a0
Назва:
Про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі ДК 021:2015-33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Костюм медичний, халат медичний)та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформацію, документи).
Дата опублікування:
19.03.2025 15:04
Опис:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту:
Відповідно до пункту 11-1 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), у разі коли замовники, які є закладами охорони здоров’я або структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій, здійснюють закупівлі лікарських засобів, які в установленому законом порядку зареєстровані в Україні, та медичних виробів за переліком згідно з додатком 1, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Відповідно до переліку згідно додатку 1 Особливостей медичні вироби, які обов’язково закуповуються замовниками з використанням електронного каталогу є у тому числі: Засоби індивідуального захисту, тобто засоби медичного призначення одноразового використання для проведення оперативних втручань, тощо, а саме:
Рукавички медичні
Маски медичні
Шапочки медичні
Халат медичний
Марля медична
Бахіли
Респіратори
Медичний одяг для оглядів, операцій та відвідувань
Засоби індивідуального захисту(далі – ЗІЗ) - означає всі засоби, які призначені для використання працівником з метою індивідуального захисту від одного або більше ризиків, які могли б становити загрозу безпеці та здоров’ю на роботі, а також будь-які пристосування, аксесуари чи змінні компоненти, призначені для цієї мети.
Термін ЗІЗ не застосовується до спеціального робочого одягу та уніформи, які не призначені для забезпечення безпеки і захисту здоров’я працівника.
Всі ЗІЗ мають відповідати вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту щодо безпеки та Державним стандартам України щодо їхнього виготовлення та випробування, якщо це зазначено в нормативно-правових актах.
Вибір ЗІЗ має ґрунтуватися на характері взаємодії з пацієнтом та/або вірогідному шляху інфікування:
• відповідати ступеню існуючих ризиків для життя та здоров’я працівників та не призводити до будь-якого збільшення рівня цього ризику;
• відповідати існуючим на робочому місці умовам;
• підходити користувачеві після необхідного регулювання.
Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради планувала та проводила закупівлю ДК 021:2015 - 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Костюм медичний, халат медичний) відповідно до потреби та для забезпечення спеціальним робочим одягом персоналу лікарні з текстилю одного кольору, відповідно до специфіки роботи медичного персоналу (для здійснення якісного виконання функціональних обов’язків, для забезпечення естетичного, привабливого зовнішнього вигляду медичних працівників), довготривалого використання за індивідуальними замірами розмірів працівників замовника. Засоби індивідуального захисту у разі потреби одягаються медичними працівниками додатково на робочий одяг.
Відповідно до вищевикладеного костюм медичний, халат медичний, що є предметом закупівлі не є Засобами індивідуального захисту.
Також повідомляємо, що закупівля підприємством запланована та проведена відповідно до КЕКВ 2210«Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» (придбання та виготовлення незалежно від вартості, зокрема, спецодягу, усіх видів обмундирування, захисного одягу, захисного та спеціального взуття тощо здійснюється за КЕКВ 2210) відповідно до Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 р. № 333 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 21.06.2012 р. № 754), зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 27.03.2012 р. за № 456/20769.
Відтак, запланована та проведена закупівля не підпадає під закупівлі, які обов’язково закуповуються замовниками з використанням електронного каталогу відповідно до пункту 11-1 Особливостей.
В зв’язку з тим, що сума закупівлі перевищує 100000 гривень, Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради планувала та проводила закупівлю ДК 021:2015-33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Костюм медичний, халат медичний)відповідно до пункту 10 Особливостей, шляхом застосування відкритих торгів.