-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Засувки в асортименті (42131230-7)
Завершена
980 832.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 808.32 UAH
мін. крок: 1% або 9 808.32 UAH
Номер:
a5c049f225c94501a628e20583f1052b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-23-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.04.2025 00:00
Період моніторингу:
23.04.2025 16:36 - 15.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.04.2025 Одеса № 83
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 23.04.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 23.04.2025 № 83
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
7 UA-2025-02-28-006081-a 28.02.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» встановлено порушення вимог пункту 43, абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей та частини першої статті 5 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «М-ЛИТ» встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 14 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Акціонерне товариство «Одеська ТЕЦ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.02.2025 № 28/02-02, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» (далі – ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП»), фізичної особи-підприємця «Поган Іван Миколайович» та товариства з обмеженою відповідальністю «М-ЛИТ» (далі – ТОВ «М-ЛИТ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» та ТОВ «М-ЛИТ» у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасниками ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» та ТОВ «М-ЛИТ» виявлених Замовником невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 13.03.2025 № 13/03-02, від 17.03.2025 3 17/03-01 та від 20.03.2025 № 20/03-01, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 20.03.2025, договір про закупівлю від 02.04.2025 № 132, пояснення та документи Замовника, отримані 02.05.2025 та 09.05.2025 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» встановлено.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Пунктом 43 Особливостей та пунктом 3 розділу 5 тендерної документації визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
У пункті 1 Розділу 3 ТД Замовником зазначено, що перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в Додатку 1 доТД.
У пункті 23 Розділу 3 Додатка 1 до ТД Замовником зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати діючий сертифікат відповідності на систему управління якістю, що відповідає вимогам ISO 9001.
Аналогічна вимога викладена Замовником у пункті 6 Додатка 2 до ТД.
Проте учасником ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» у складі тендерної пропозиції не надано діючий сертифікат відповідності на систему управління якістю, що відповідає вимогам ISO 9001, чим не дотримано вимоги пункту 23 Розділу 3 Додатка 1 та пункту 6 Додатка 2 до ТД.
Протокольним рішенням уповноваженої особи від 13.03.2025 № 13/03-02 (далі – Протокол) Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації у зв’язку з тим, що зазначений учасник у складі тендерної пропозиції не надав діючий сертифікат відповідності на систему управління якістю, що відповідає вимогам ISO 9001.
Пунктом 43 Особливостей, зокрема встановлено, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
На запит Південного офісу Держаудитслужби щодо не застосування пункту 43 Особливостей в частині розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Замовник пояснив: «не надання учасником вказаного документу для підтвердження технічних, якісних характеристик предмету закупівлі призводить до змін предмета закупівлі та є підставою для відхилення згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей».
Виявлені Замовником невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» вимогам ТД, які відповідно до Протоколу були підставою для відхилення його пропозиції, не призводять до зміни предмета закупівлі.
Відсутність діючого сертифікату відповідності на систему управління якістю, що відповідає вимогам ISO 9001 не впливає на предмет закупівлі (засувки в асортименті).
Таким чином, на порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та не надав можливість учаснику ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» їх усунути.
Отже, тендерну пропозицію учасника ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» Замовник відхилив на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, з урахуванням пункту 43 Особливостей.
Також оскільки Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП», остаточна цінова пропозиція якого є меншою на 155 832,00 грн, ніж пропозиція наступного учасника процедури закупівлі ТОВ «М-ЛИТ», якого визначено переможцем процедури закупівлі, то Замовником не дотримано принципи здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 5 Закону, зокрема: максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «М-ЛИТ» встановлено.
Відповідно до пункту 6 Розділу 3 ТД технічна специфікація, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, наведені в Додатку 2 до ТД.
У пункті 19 Розділу 3 Додатка 1 до ТД Замовником зазначено, що підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до ТД, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1.
У пункті 1 Додатка 2 до ТД Замовником визначено обсяг та технічні вимоги до предмета закупівлі (засувки в асортименті).
Також у пункті 6 Додатка 2 до ТД зазначено документи, які має подати учасник на підтвердження технічних вимог предмету закупівлі, зокрема: оригінал або копію, завірену печаткою (у разі використання печатки) та підписом Учасника, паспорту товару, дійсного на дату розкриття пропозиції.
Учасником ТОВ «М-ЛИТ» у складі тендерної пропозиції на підтвердження технічним вимогам предмета закупівлі надано технічну специфікацію від 05.03.2025 № 82-13/60 та паспорт на засувки паралельні дводискові PN10.
Проте запропонований учасником ТОВ «М-ЛИТ» товар за своїми технічними характеристиками не відповідає вимогам пункту 1 Додатка 2 до ТД, а саме:
засувка паралельна дводискова з висувним шпинделем фланцева DN50 РN10 (30ч6бр) з фланцями і кріпленням: ширина, В – 166 мм проти 140 мм;
засувка паралельна дводискова з висувним шпинделем фланцева DN100 PN10 (30ч6бр) з фланцями і кріпленням: висота (Н1/Н) – 514/630 мм проти не більше 513,5/630 мм;
засувка паралельна дводискова з висувним шпинделем фланцева DN125 РN10 (30ч6бр) з фланцями і кріпленням: висота (Н1/Н) – 529/646 мм проти не більше 513,5/630 мм;
засувка паралельна дводискова з висувним шпинделем фланцева DN150 РN10 (30ч6бр) з фланцями і кріпленням: ширина, В – 305 мм проти 302 мм.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 06.05.2025 про обґрунтування рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «М-ЛИТ» вимогам пункту 1 Додатка 2 до ТД Замовник 09.05.2025 надав пояснення, в якому зазначено, що Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «М-ЛИТ» не було помічено, що за однією із технічних характеристик (висота (Н1/Н) або ширина, В), запропонований учасником товар не відповідає вимогам замовника, що привело до допущення ненавмисної помилки.
Надане Замовником пояснення не обґрунтовує рішення Замовника та не спростовує факту виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ «М-ЛИТ» вимогам ТД.
Отже, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «М-ЛИТ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Період усунення порушень:
14.05.2025 11:12 - 29.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.05.2025 11:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ОДЕСЬКА ТЕЦ» на виконання вимоги про усунення порушень у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу, проведеного Державною аудиторською службою України Південним офісом Держаудитслужби (наказ від 23.04.2025 № 83) по закупівлі засувок в асортименті за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 42130000-9 Арматура трубопровідна:крани, вентилі, клапани та подібні пристрої за процедурою відкриті торги (з особливостями) (ідентифікатор: № UA-2025-02-28-006081-а) було достроково розірвно дію Договору № 132 від 02.04.2025 укладеного з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «М-ЛИТ» (копія Додаткової угоди №1 від 21.05.2025 додається).
Таким чином, АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ОДЕСЬКА ТЕЦ» усунено виявлені порушення.
Дата публікації звіту:
21.05.2025 14:15
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
21.05.2025 16:53
Запити/Пояснення
Номер:
37c15e811e814f96a4da78f57167deba
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
29.04.2025 17:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), та нерозміщення відповідно до пункту 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані зазначеним учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в частині ненадання учасником у складі тендерної пропозиції відповідно до пункту 23 Розділу 3 Додатка 1 до тендерної документації (далі – ТД) діючого сертифікату відповідності на систему управління якістю, що відповідає вимогам ISO 9001, тоді як зазначена невідповідність може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки зазначений сертифікат не містить інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції та виправлення зазначеної невідповідності не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «М-ЛИТ» вимогам пункту 1 Додатка 2 «Технічні вимоги» до ТД, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження технічним вимогам предмета закупівлі надано технічну специфікацію та паспорт на засувки паралельні дводискові PN10, згідно з якими запропонований учасником товар за своїми технічними характеристиками не відповідає вимогам замовника, а саме:
засувка паралельна дводискова з висувним шпинделем фланцева DN50 РN10 (30ч6бр) з фланцями і кріпленням: ширина, В – 166 мм проти 140 мм;
засувка паралельна дводискова з висувним шпинделем фланцева DN100 PN10 (30ч6бр) з фланцями і кріпленням: висота (Н1/Н) – 514/630 мм проти не більше 513,5/630 мм;
засувка паралельна дводискова з висувним шпинделем фланцева DN125 РN10 (30ч6бр) з фланцями і кріпленням: висота (Н1/Н) – 529/646 мм проти не більше 513,5/630 мм;
засувка паралельна дводискова з висувним шпинделем фланцева DN150 РN10 (30ч6бр) з фланцями і кріпленням: ширина, В – 305 мм проти 302 мм.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
696917cdf2d24ad78c53180a47ece0cd
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
02.05.2025 15:14
Опис:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Щодо першого питання.
Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснюється ініціатором закупівлі.
Також обґрунтування технічних та якісних характеристик засувок в асортименті додається.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено шляхом направлення запиту пропозицій постачальникам товару, який є предметом закупівлі і після отримання комерційних пропозицій складено конкурентний лист (додається).
Щодо другого питання.
Пунктом 23 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що:
Учасник надає діючий сертифікат відповідності на систему управління якістю, що відповідає вимогам ISO 9001, аналогічна вимога міститься і у пункті 6 Додатку 2 до тендерної документації Технічні вимоги.
ISO 9001 – це система управління якістю, сертифікація за якою гарантує, що підприємство може випускати продукцію на стабільному рівні якості та постійно його підвищувати. Робота за принципами ISO 9001 означає, що компанія контролює якість на виробництві. Це мінімізує ризик отримання продукції невідповідної якості та перетворює роботу з поліпшення якості на фундамент виробничого процесу.
У першу чергу, наявність діючого на підприємстві сертифікату ISO дає впевненість у безпеці продукції, яку купує споживач. Ці загальноприйняті стандарти визначають виробничі характеристики й норми, згідно яких мають виготовлятися товари та надаватися послуги. Саме завдяки стандартизації споживач може бути впевнений у належній якості продукції та послуг.
По-друге, у розробці стандартів беруть участь не лише виробники продукції та постачальники послуг, але й споживчі організації різних країн. Це означає, що продукти та послуги сертифікованих підприємств, відповідають повним урахуванням усіх вимог споживачів.
Якість запірної арматури, яка є предметом закупівлі, повинна бути високою, оскільки низька її якість знижує надійність та економічність роботи тепломеханічного обладнання електростанції, що у свою чергу може привести до вимушеної зупинки та збільшити тривалість ремонту обладнання.
Враховуючи викладене, не надання учасником вказаного документу для підтвердження технічних, якісних характеристик предмету закупівлі призводить до змін предмета закупівлі та є підставою для відхилення згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Номер:
427ec4b38dcf4adea299ce16b3254706
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.05.2025 17:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «М-ЛИТ» вимогам пункту 1 Додатка 2 «Технічні вимоги» до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження технічним вимогам предмета закупівлі надано технічну специфікацію та паспорт на засувки паралельні дводискові PN10, згідно з якими запропонований учасником товар за своїми технічними характеристиками не відповідає вимогам замовника, а саме:
засувка паралельна дводискова з висувним шпинделем фланцева DN50 РN10 (30ч6бр) з фланцями і кріпленням: ширина, В – 166 мм проти 140 мм;
засувка паралельна дводискова з висувним шпинделем фланцева DN100 PN10 (30ч6бр) з фланцями і кріпленням: висота (Н1/Н) – 514/630 мм проти не більше 513,5/630 мм;
засувка паралельна дводискова з висувним шпинделем фланцева DN125 РN10 (30ч6бр) з фланцями і кріпленням: висота (Н1/Н) – 529/646 мм проти не більше 513,5/630 мм;
засувка паралельна дводискова з висувним шпинделем фланцева DN150 РN10 (30ч6бр) з фланцями і кріпленням: ширина, В – 305 мм проти 302 мм.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2f77fad56413423ab1821647067a139e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.05.2025 14:30
Опис:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Уповноваженою особою замовника під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, товариства з обмеженою відповідальністю «М-ЛИТ» та перевірки технічних характеристик запропонованих товарів, а саме: засувки паралельної дводискової з висувним шпинделем фланцевої DN50 РN10 (30ч6бр) з фланцями і кріпленням; засувки паралельної дводискової з висувним шпинделем фланцевої DN100 PN10 (30ч6бр) з фланцями і кріпленням; засувки паралельної дводискової з висувним шпинделем фланцевої DN125 РN10 (30ч6бр) з фланцями і кріпленням; засувки паралельної дводискової з висувним шпинделем фланцевої DN150 РN10 (30ч6бр) з фланцями і кріпленням, на відповідність вимогам пункту 1 Додатка 2 «Технічні вимоги» до тендерної документації не було помічено, що за однією із технічних характеристик (висота (Н1/Н) або ширина, В), запропонований учасником товар не відповідає вимогам замовника, що привело до допущення ненавмисної помилки.
Номер:
29b10c68cec14b248f300427d0dcc9b7
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
09.05.2025 14:25
Опис:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Уповноваженою особою замовника під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, товариства з обмеженою відповідальністю «М-ЛИТ» та перевірки технічних характеристик запропонованих товарів, а саме: засувки паралельної дводискової з висувним шпинделем фланцевої DN50 РN10 (30ч6бр) з фланцями і кріпленням; засувки паралельної дводискової з висувним шпинделем фланцевої DN100 PN10 (30ч6бр) з фланцями і кріпленням; засувки паралельної дводискової з висувним шпинделем фланцевої DN125 РN10 (30ч6бр) з фланцями і кріпленням; засувки паралельної дводискової з висувним шпинделем фланцевої DN150 РN10 (30ч6бр) з фланцями і кріпленням, на відповідність вимогам пункту 1 Додатка 2 «Технічні вимоги» до тендерної документації не було помічено, що за однією із технічних характеристик (висота (Н1/Н) або ширина, В), запропонований учасником товар не відповідає вимогам замовника, що привело до допущення ненавмисної помилки.