• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку ОСББ «Кричевського-39» по вул. Кричевського, 39 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

89 388 386.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 446 941.93 UAH
Номер: 2434c18beb0b4755840ba412883f2ae6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-02-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.04.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 02.04.2025 20:18 - 24.04.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.04.2025 № 98 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 02.04.2025 № 003100-18/4143-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 02.04.2025 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 02.04.2025 № 98 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 3 UA-2025-02-28-001642-a 28.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 177-65-52, r.v.mazalova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини першої статті 41 Закону. За результатами відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції Переможця процедури закупівлі ПАТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД – 1» встановлено порушення вимог пункту 18, абзацу 4 пункту 49 та підпункту 2 пункту 21 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції ПАТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД – 1»; своєчасності укладання договору про закупівлю; дотримання вимог Постанови № 710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує привести договір від 02.04.2025 №348/23-АВР у відповідність до тендерної пропозиції ПАТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД – 1», а у разі неможливості, здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 02.04.2025 №348/23-АВР, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції ПАТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД – 1»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТУ З БЛАГОУСТРОЮ, ВІДБУДОВИ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджено Piшeнням упoвнoвaжeнoї ocoби (протокол від 28.02.2025 №84), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 18.03.2025, Договір від 02.04.2025 №348/23-АВР, пояснення Замовника від 10.04.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Згідно з статтею 41 Закону, Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Так, Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено договір від 02.04.2025 №348/23-АВР та всі додатки до нього, зокрема Додаток 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси». Проте, в зазначеному Додатку 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до договору від 02.04.2025 №348/23-АВР в позиціях 244, 246, 268, 269, 270 не зазначено вартість транспортування. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.04.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації щодо надання пояснення, стосовно вищезазначеного. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 10.04.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «Витрати з транспортування матеріальних ресурсів розраховуються на підставі їх нормативної кількості, відстані перевезень та чинних тарифів. Заготівельно-складські витрати розраховуються виходячи з відповідних статей цих витрат та обсягів матеріальних ресурсів, які зберігаються на складах та застосовуються безпосередньо на об’єкті будівництва, потужності організації та обсягів робіт по цьому об’єкту будівництва або за домовленістю сторін за відсотковими показниками, що обумовлюється договором. У разі якщо учасник не несе витрати з транспортування матеріальних ресурсів та заготівельно-складські витрати, вони можуть бути виключені.». На запит щодо вищезазначеного питання Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, яке не спростовує факту недотримання вимог законодавства. Отже, Замовником в документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, а саме в Додатку 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до договору від 02.04.2025 №348/23-АВР на порушення частини першої статті 41 Закону не зазначена інформація щодо вартості транспортування щодо кожної номенклатурної позиції. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції Переможця процедури закупівлі ПАТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД – 1» встановлено наступне. Згідно з пунктом 3.6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, Учасник повинен виконати роботи у місці, вказаному Замовником та у відповідності до вимог технічного завдання (Додаток № 1 до цієї тендерної документації) щодо закупівлі робіт по об’єкту: «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку ОСББ «Кричевського-39» по вул. Кричевського, 39 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)». Згідно з пунктом 1 Додатку 5 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: технічне завдання (Додаток № 1 до цієї тендерної документації). Поряд з цим, умовами Додатку 5 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника визначено, що вимоги щодо подання та оформлення зазначених документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, визначено умовами Тендерної документації у відповідних розділах. В складі тендерної пропозиції Учасником ПАТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД – 1» надано підписану Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: Технічне завдання від 10.03.2025 №01/230 (файл «1.Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.pdf»), яка за своїм змістом відповідає вимогам Додатку 1 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації Замовника. Тобто, найменування, кількість та технічні характеристики матеріалів для виконання робіт, які включені в Технічне завдання від 10.03.2025 №01/230 Учасника ПАТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД – 1» повністю відповідають найменуванню, кількості та технічним характеристикам матеріалів, які зазначені в Додатку 1 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації Замовника. Проте, в Додатку 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до договору від 02.04.2025 №348/23-АВР включені матеріали для виконання робіт з технічними характеристиками та кількістю, які не відповідають технічним характеристикам та кількості матеріалів включених в Додатку 1 до тендерної документації Замовника та в Технічному завданні, яке надано в складі тендерної пропозиції Учасник ПАТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД – 1». Так, наприклад: в Додатку 1 до тендерної документації Замовника та в Технічному завданні, яке надано в складі тендерної пропозиції Учасника ПАТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД – 1» включено Ремонтна суміш «Siltek В-25» (сухий бетон), проте в Додатку 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до договору від 02.04.2025 №348/23-АВР включені матеріали: Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В10 [М150], крупність заповнювача більше 20 до 40 мм, Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В15 [М200], крупність заповнювача 10 мм і менше, Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В25 [М350], крупність заповнювача 10 мм і менше, Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В25 [М350], крупність заповнювача більше 10 до 20 мм, Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В25 [М350], крупність заповнювача більше 20 до 40 мм, Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В7,5 [М100], крупність заповнювача 10 мм і менше; в Додатку 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до договору від 02.04.2025 №348/23-АВР включені матеріали: Цегла керамічна одинарна повнотіла, розміри 250х120х65 мм, марка М100, Цегла силікатна одинарна повнотіла, розміри 250х120х65 мм, марка М150, проте в Додатку 1 до тендерної документації Замовника та в Технічному завданні, яке надано в складі тендерної пропозиції Учасника ПАТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД – 1» зазначені матеріали не передбачено. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східного офісу Держаудитслужби від 08.04.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищезазначеного. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 10.04.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «…За результатом проведеного аналізу встановлена наявність та відповідність всіх матеріальних ресурсів для виконання робіт. Певні матеріальні ресурси можуть включатися до декількох видів робіт, тому мають узагальнений об’єм використання. Враховуючи, що Замовником також встановлено на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес вважати, що міститься вираз «або еквівалент». Стосовно наведеного прикладу: «в Додатку 1 до тендерної документації Замовника включено Ремонтна суміш «Siltek В-25» (сухий бетон), проте в Додатку 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до договору від 02.04.2025 №348/23-АВР включені матеріали: Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В10 [М150], крупність заповнювача більше 20 до 40 мм, Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В15 [М200], крупність заповнювача 10 мм і менше, Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В25 [М350], крупність заповнювача 10 мм і менше, Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В25 [М350], крупність заповнювача більше 10 до 20 мм, Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В25 [М350], крупність заповнювача більше 20 до 40 мм, Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В7,5 [М100], крупність заповнювача 10 мм і менше» зазначаємо, що Ремонтна суміш «Siltek В-25» (сухий бетон) включена і в Додатку 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до договору від 02.04.2025 №348/23-АВР, а саме в КР-9-2 Забивання отворів та гнізд у бетонних стінах, площа забиття 0,2 м2! КБ7-19-1 Заповнення вертикальних швів стінових панелей (ремонтна суміш Siltek). Щодо включення в Додатку 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до договору від 02.04.2025 №348/23-АВР включені матеріали: Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В10 [М150], крупність заповнювача більше 20 до 40 мм, Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В15 [М200], крупність заповнювача 10 мм і менше, Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В25 [М350], крупність заповнювача 10 мм і менше, Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В25 [М350], крупність заповнювача більше 10 до 20 мм, Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В25 [М350], крупність заповнювача більше 20 до 40 мм, Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В7,5 [М100], крупність заповнювача 10 мм і менше включені на підставі та відповідно до розробленої та затвердженої проєктної документації по обʼєкту. Стосовно наведеного прикладу: «в Додатку 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до договору від 02.04.2025 №348/23-АВР включені матеріали: Цегла керамічна одинарна повнотіла, розміри 250х120х65 мм, марка М100, Цегла силікатна одинарна повнотіла, розміри 250х120х65 мм, марка М150, проте в Додатку 1 до тендерної документації Замовника зазначені матеріали не передбачено» повідомляємо, що зазначені матеріали включені на підставі та відповідно до розробленої та затвердженої проєктної документації по обʼєкту. Підсумовуючи викладене, зазначаємо, що технічне завдання щодо предмета закупівлі: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирний житловий будинок ОСББ «Кричевського-39» по вул. Кричевського, 39 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація) (Додаток №1 до тендерної документації) складено на підставі розробленої та затвердженої проектної документації на будівництво за робочим проектом: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирний житловий будинок ОСББ «Кричевського-39» по вул. Кричевського, 39 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація). Всі матеріальні ресурси, передбачені робочим проектом: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирний житловий будинок ОСББ «Кричевського-39» по вул. Кричевського, 39 в м. Харків є врахованими у складі технічного завдання щодо предмета закупівлі: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирний житловий будинок ОСББ «Кричевського-39» по вул. Кричевського, 39 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація) (Додаток №1 до тендерної документації), а саме: або у складі робіт, або вилучені за відповідну розцінку та застосовані за проектом. В свою чергу, інформація про ціни на матеріальні ресурси (Додаток №3 до Договору 02.04.2025 №348/23-АВР) є підсумковою відомістю та відображає всі матеріальні ресурси (як стандартні, так і вилучені/змінені), які передбачені проектною документацією та технічним завданням.». Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт укладення договору від 02.04.2025 №348/23-АВР з Переможцем ПАТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД – 1», умови якого не відповідають змісту тендерної пропозиції Переможця та умовам тендерної документації (Додаток 1 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації Замовника), оскільки в Додатку 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до договору від 02.04.2025 №348/23-АВР включені матеріали для виконання робіт з технічними характеристиками та кількістю, які не відповідають технічним характеристикам та кількості матеріалів визначених в Додатку 1 до тендерної документації Замовника та в Технічному завданні, яке надано в складі тендерної пропозиції Учасник ПАТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД – 1». Відповідно до абзацу 4 пункту 49 Особливостей, зокрема, визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, саме відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Поряд з тим, згідно з пунктом 18 Особливостей, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Проте, Замовником укладено договір про закупівлю від 02.04.2025 №348/23-АВР з Переможцем ПАТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД – 1», умови якого не відповідають змісту тендерної пропозиції Переможця та умовам тендерної документації (Додаток 1 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації Замовника), внаслідок включення в Додаток 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до договору від 02.04.2025 №348/23-АВР матеріали для виконання робіт з технічними характеристиками та кількістю, які не відповідають технічним характеристикам та кількості матеріалів визначених в Додатку 1 до тендерної документації Замовника та в Технічному завданні, яке надано в складі тендерної пропозиції Учасник ПАТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД – 1», чим не дотримано вимоги пункту 18 та абзацу четвертого пункту 49 Особливостей. З урахуванням вищенаведеного, на порушення пункту 18 та абзацу четвертого пункту 49 Особливостей Замовник уклав з переможцем процедури закупівлі ПАТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД – 1» Договір від 02.04.2025 №348/23-АВР не у відповідності до вимог тендерної документації та змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. В той же час, відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей, Договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 Особливостей.
Період усунення порушень: 23.04.2025 21:56 - 08.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 23.04.2025 21:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про вжиття заходів щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 02 квітня 2025 року Північно-східним офісом Держаудитслужби (надалі за текстом – Держаудитслужба) розпочато моніторинг закупівлі за предметом закупівлі: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку ОСББ «Кричевського-39» по вул. Кричевського, 39 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація). У передбачені чинним законодавством строки, Замовником було надано пояснення на запит Держаудитслужби на надання пояснення. 23.04.2025 року за результатами моніторингу Держаудитслужбою складено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-28-001642-a. На виконання вимоги щодо здійснення заходів з усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, Замовником укладено додаткову угоду від 29.04.2025 № 1 та розміщено її, у відповідності до вимог чинного законодавства в електронній системі закупівель. Замовником здійснюються заходи направлені на недопущення будь-яких порушень чинного законодавства при проведенні закупівель, в тому числі під час складання тендерної документації, укладення договору. З огляду на вищевикладене, Замовником повністю та у визначений Висновком спосіб та термін виконано зобов’язання Держаудитслужби та оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію, що свідчить про вжиття відповідних заходів.
Дата публікації звіту: 29.04.2025 15:03

Запити/Пояснення