-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Лабораторні реактиви
Завершена
2 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 280.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 280.00 UAH
Номер:
a940541bcd0047cea3ed118eae1e395d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-13-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.05.2025 00:00
Період моніторингу:
13.05.2025 14:46 - 04.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2025 Одеса № 95
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.05.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.05.2025 № 95
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
10 UA-2025-02-28-001176-a 28.02.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 4 пункту 54 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможців процедури закупівлі, внесення змін до умов договорів відповідно до вимог законодавства, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 28 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможців процедури закупівлі, внесення змін до умов договорів відповідно до вимог законодавства, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Київський міський центр нефрології та діалізу» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.02.2025, реєстр отриманих пропозицій, протоколи розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі за Лотом № 1: товариства з обмеженою відповідальністю «ПАРТНЕРИ МЕД» (далі – ТОВ «ПАРТНЕРИ МЕД») та фізичної особи – підприємця Стороженко Ярослава Ігоровича (далі – ФОП Стороженко Я.І.); за Лотом № 2: ТОВ «ПАРТНЕРИ МЕД», ФОП Стороженко Я.І. та товариства з обмеженою відповідальністю «ЮВІС»; за лотом № 3: товариства з обмеженою відповідальністю «ХЛР»; за лотом № 4: фізичної особи – підприємця Міняйла Сергія Петровича, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками ТОВ «ПАРТНЕРИ МЕД» та ФОП Стороженко Я.І., у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасниками ТОВ «ПАРТНЕРИ МЕД» та ФОП Стороженко Я.І. невідповідностей, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 12.03.2025, від 14.03.2025, від 19.03.2025, від 21.03.2025, від 26.03.2025, повідомлення про намір укласти договори, оприлюднені в електронній системі закупівель 21.03.2025 (Лот № 2) та 12.03.2025 (Лот № 3), договір про закупівлю товарів від 28.03.2025 № 989/25 (далі – Договір № 989/25) (Лот № 2) та договір про закупівлю товарів від 19.03.2025 № 61 (далі – Договір № 61 (Лот № 3), повідомлення про внесення змін до Договору № 989/25, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.04.2025, додаткова угода від 31.03.2025 № 1 до Договору № 989/25, повідомлення про внесення змін до Договору № 61, оприлюднене в електронній системі закупівель 05.05.2025, додаткова угода від 05.05.2025 № 1 до Договору № 61, пояснення та документи, надані Замовником 21.05.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено.
Відповідно до абзацу 3 пункту 54 Особливостей замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме – в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 20.05.2025 з питання щодо внесення змін до тендерної документації Замовником 21.05.2025 надано протокол внесення змін до тендерної документації, в якому зазначено про внесення змін до тендерної документації в частині поділу Лоту № 1 на два різних у зв’язку з тим, що реагенти відносяться до різних аналізаторів.
Проте Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель зміни до тендерної документації про проведення відкритих торгів у новій редакції, а також не оприлюднено в окремому документі перелік змін, що вносяться, чим порушено вимоги абзацу 4 пункту 54 Особливостей.
Період усунення порушень:
28.05.2025 16:27 - 12.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.05.2025 16:27
Запити/Пояснення
Номер:
da5a1647054349e1a5e22cc1d4df785a
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
20.05.2025 17:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до інформації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель, Замовником 05.03.2025 оприлюднено тендерну документацію в частині вимог щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відповідно до Лоту № 1.
Які зміни були внесені у тендерну документацію, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 28.02.2025?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f9ac4edc8b9c49cda7995a84880606d4
Назва:
Обгрунтування
Дата опублікування:
21.05.2025 14:08
Опис:
Очікувана вартість закупівлі формувалась відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Розрахунок очікуваної вартості послуг здійснювався на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
Джерелом фінансування закупівлі є кошти отримані КНП "Київська міська клінічна лікарня №2" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від Національної служби здоров'я України по договорам про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи наявну потребу і була запланована та проведена закупівля послуг.
Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України КНП " Київська міська клінічна лікарня №2" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) являється саме одержувачем бюджетних коштів.
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що КНП " Київська міська клінічна лікарня №2" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів та беручи до уваги вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», КНП "" Київська міська клінічна лікарня №2" не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі.