• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 44220000-8 - Столярні вироби ( алюмінієві конструкції з монтажем)

До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.

Торги не відбулися

290 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 453.00 UAH
Номер: d9c91e0aebe347afb8826b311aac05e3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-24-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.03.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 24.03.2025 11:26 - 15.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.03.2025 № 26-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 24.03.2025 №26-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2025-02-27-013769-a від 27.02.2025 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 471-63-96, h.l.voitsekhivska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Максимяк В.Є., встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання пояснення (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення у подальшому порушень вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону, підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Чортківська центральна міська лікарня» Чортківської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 27.02.2025 №б/н та тендерну документацію зі змінами від 03.03.2025 №б/н, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Максимяк Володимир Євгенович (далі – ФОП Максимяк В. Є.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.03.2025 №б/н, повідомлення про намір укласти договір від 11.03.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозицій від 26.03.2025 №б/н, пояснення Замовника від 26.03.2025 отримане через електронну систему закупівель. Аналізом відповідності оголошення про проведення відкритих торгів встановлено, що в порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону, оголошення не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Аналізом тендерної пропозиції ФОП Максимяк В. Є. на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне. Згідно пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовником зазначено, що учасник в складі тендерної пропозиції « На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). ДК 021:2015 – 44220000-8 - Столярні вироби ( алюмінієві конструкції з монтажем) (предмет закупівлі може мати і іншу назву, головне щоб він містив суть виготовлення і монтаж алюмінієвих конструкці (дверей)) не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці». Моніторингом встановлено, що учасником - ФОП Максимяк В. Є. у складі тендерної пропозиції не подано копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору/ів, зазначених в наданій Учасником довідці. Виходячи з вищенаведеного на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 пропозицію ФОП Максимяк В. Є. не відхилено як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. В додатку 4 до тендерної документації Замовником зазначено, що «… з метою дотримання вимог Закону та Особливостей переможець в строк чотирьох днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає замовнику документи та інформацію, необхідні для укладення договору про закупівлю, а саме: - у разі якщо інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри будуть зупинені або, обмежать свою роботу, то інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, на виконання пункту 47 Особливостей надається переможцем торгів (підпункт 3 пункт 47 Особливостей); - повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі (підпункт 5, 12 пункт 47 Особливостей). Документ повинен бути виданий/ сформований/ отриманий в поточному році». Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено Замовником 11.03.2025, а вищевказані документи переможцем торгів ФОП Максимяк В.Є. оприлюднено 17.03.2025 (на шостий день), які видані у 2023 році. Отже, документи: ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» та Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення не відповідають умовам тендерної документації оскільки сформовані 10.10.2023, а не у поточному році. Виходячи з наведеного вище, Замовником відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178 станом на 24.03.2025 не відхилено пропозицію ФОП Максимяк В.Є. у зв’язку із тим, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5 та 12 пункту 47 цих Особливостей. У зв’язку із чим, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області 24.03.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення (інформації, документів). На що Замовником, скасовано попереднє прийняте рішення від 11.03.2025 №б/н про визнання ФОП Максимяк В.Є. переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про відхилення вказаної тендерної пропозиції (протокол від 26.03.2025 №б/н). Окрім цього, Замовник 26.03.2025 надав пояснення, зазначивши: «... Стосовно вказаного у запиті запитання, звертаємо увагу, що визначення інформації, що необхідно надати є надто узагальненим та не дозволяє належним чином надати пояснення. Зокрема документи тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі було вивчено візуальним шляхом, із застосуванням загальноприйнятих методів досліджень, в тому числі дедукції, аналізу, порівняння та інших, на факт відповідності наданої в таких документах інформації умовам тендерної документації. Необхідно звернути увагу, що документи переможця процедури закупівлі в процесі здійснення закупівлі перевіряються окремо під розгляду тендерної пропозиції, та, як вище зазначалося у зв’язку з ненаданням у визначені законодавством строки таких документів, тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі було відхилено».
Період усунення порушень: 27.03.2025 17:40 - 11.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 27.03.2025 17:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Західний офіс Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язав здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Отже, на виконання зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-02-27-013769-a від 27.03.2025 повідомляємо наступне. З Уповноваженою особою було проведено роз’яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів з недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель, в частині дотримання при проведенні закупівлі пункту 8 частини другої статті 21 Закону, підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. На даний час Уповноважена особа зобовʼязана пройти економічні навчання на у онлайн курсі з організації проведення Публічніих закупівель в Україні під час воєнного стану.
Дата публікації звіту: 31.03.2025 18:56

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 03.04.2025 10:57

Запити/Пояснення