-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт адмінбудинку ГУНП у Волинській області за адресою м. Рожище Волинської області (зовнішні роботи)
Торги відмінено
6 238 412.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 62 384.12 UAH
мін. крок: 1% або 62 384.12 UAH
Номер:
826c64f7b8de4152a9be83dd0259b1bb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-02-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.04.2025 00:00
Період моніторингу:
02.04.2025 21:16 - 24.04.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.04.2025
№ 38-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.04.2025 № 38-з
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2025-02-27-007305-a_Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ПП «РОУДІЗ» установлено порушення вимог пунктів 41 та 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущено порушення норм пунктів 41 та 43 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Головного управління Національної поліції у Волинській області (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 27.02.2025 № 85, тендерна пропозиція учасника ПП «РОУДІЗ», повідомлення з вимогою про усунення невідповідності від 31.03.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.04.2025 № 144, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 02.04.2025, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 04.04.2025.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено, що тендерна пропозиція учасника ПП «РОУДІЗ» не відповідає умовам тендерної документації.
Так, відповідно до підпункту 11 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника, а саме: «сканований оригінал ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, діючого дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням (Додаток 2 до тендерної документації), якщо отримання такого дозволу, декларації або ліцензії передбачено законодавством».
На підтвердження вищевказаних вимог, у складі тендерної пропозиції ПП «РОУДІЗ» надано скан-копії декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованих в територіальному органі Держпраці, якими підтверджується відповідність матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких видів робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме:
- Ремонтні, монтажні, будівельні та інші роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, крім робіт верхолазних та скелелазних, що виконуються на висоті 5 м і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу та робіт, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників;
- Переміщення і навантаження блоків природного каменю в транспортні засоби;
- Роботи в зонах дії електростатичного поля;
- Роботи в зонах дії іонізуючого випромінювання полів;
- Роботи в зонах дії електромагнітного поля;
- Верхолазні роботи;
- Промисловий альпінізм;
- Зварювальні роботи;
- Газополум’яні роботи;
- Наплавочні роботи;
- Паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я;
- Обстеження димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів;
- Ремонт димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів;
- Чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів;
- Обслуговування верстатів з обробки деревини і металів;
- Спорудження крижаних і поромних переправ, доріг, бродів;
- Обслуговування крижаних і поромних переправ, доріг, бродів;
- Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій;
- Роботи в шурфах, траншеях, котлованах;
- Лісосічні роботи, трелювання лісу;
- Зберігання балонів із стисненим, зрідженим, вибухонебезпечним газом;
- Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів.
Моніторингом встановлено, що відповідно до пунктів 76 та 77 технічного завдання Додатку 2 до тендерної документації, предметом закупівлі є виконання робіт із застосуванням гідроізоляції стін, фундаментів бокових бітумною ґрунтовкою Cerezit CP 41.
В той же час, відповідно до вимог пункту 21 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року № 1107 (далі - Порядок № 1107), роботи підвищеної небезпеки, що зазначені у пункті 22 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки групи Б Додатку № 2 цього Порядку, а саме: «Виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів», здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ПП «РОУДІЗ» відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання вищевказаних робіт підвищеної небезпеки, чим не дотримано вимоги підпункту 11 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації.
Разом з тим, пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Разом з тим, відповідно до пункту 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
В свою чергу, не надання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання вищевказаних робіт підвищеної небезпеки, є невідповідностями, які підлягали усуненню у відповідності до пункту 43 Особливостей.
Однак, Замовником не виявлено вищевказану невідповідність та як наслідок, не включено її до повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, чим порушено пункт 43 Особливостей.
Отже, не надання у складі тендерної пропозиції учасником ПП «РОУДІЗ» декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки (застосування мастик на бітумній основі), є невідповідностями, які підлягали усуненню у відповідності до пункту 43 Особливостей.
Слід зазначити, що Замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ПП «РОУДІЗ» у тендерній пропозиції до 01.04.2025 року.
Однак, Замовником не виявлено вищевказану невідповідність та як наслідок, не включено її до повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, чим порушено пункт 43 Особливостей.
Період усунення порушень:
24.04.2025 17:31 - 09.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
24.04.2025 17:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Про надання пояснення на висновок.
На виконання частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), згідно якої Замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку повинен оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, повідомляємо. Головним управлінням Національної поліції у Волинській області розглянуто Висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області за результатами моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-02-27-007305-a на нараді (економічному навчанні) серед уповноважених осіб замовника ГУНП у Волинській області, наголошено про неухильність дотримання вимог Закону та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178.
Дата публікації звіту:
29.04.2025 12:18
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто, шляхом притягнення уповноваженої особи до матеріальної відповідальності та відмінено відкриті торги з особливостями.
Дата публікації:
05.05.2025 11:38
Запити/Пояснення
Номер:
efe01c44152a4e65afd02036ccd8a16a
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
03.04.2025 16:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт адмінбудинку ГУНП у Волинській області за адресою м. Рожище Волинської області (зовнішні роботи)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-27-007305-a), відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надайте пояснення та долучіть відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК).
2. Надайте документальне підтвердження, яким чином та на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
68e8f4795e584046b7765376fd52eb7c
Назва:
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2025-04-02-000070 (UA-2025-02-27-007305-a)
Дата опублікування:
04.04.2025 17:42
Опис:
На Ваш запит від 02.04.2025 надаємо наступні пояснення:
1. Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету за КЕКВ – 3132, відповідно КПКВК 1007020, копія розрахунку, який підтверджує показники видатків бюджету на 2025 рік додається.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведений на основі затвердженого зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації (додається).
3. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на веб-сайті Головного управління національної поліції у Волинській області (розділ «Державні закупівлі» - «Обґрунтування технічних характеристик та очікуваної вартості закупівель») за посиланням: https://vl.npu.gov.ua/diialnist/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannia-tekhnichnykh-kharakterystyk-ta-ochikuvanoi-vartosti-zakupivel/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-remont_2
Додаток: 1. Розрахунок, який підтверджує показники видатків бюджету на 2025 рік.
2. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва від 26 лютого 2025 року.
3. Експертна оцінка щодо розгляду кошторисної частини від 24.02.2025 року № 30/03-0029/01-25