• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Роботи по об'єкту: «Реконструкція тепломагістралі ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» на ділянці від ТК-221 до ТК-221/9, з відгалуженням ТК-221/6-1, по вул. 6 Слобідська в м. Миколаєві (І черга)»

Завершена

23 363 672.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 116 818.36 UAH
Номер: 77aebd150bc64306ba83b6b8f5b752dc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-16-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.06.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 16.06.2025 16:12 - 08.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 16.06.2025 № 65-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 16.06.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 16.06.2025 № 65-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 1 UA-2025-02-27-006741-a 27.02.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 09) 532-59-00, s.v.cherednychenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Під час моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону, статті 323 Господарського кодексу України та пункту 84 Загальних умов. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, своєчасності наданні відповідей на звернення щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ ««СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО», ТОВ «МУНІЦИПАЛЬНА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА», ТОВ «НВП БМК», ТОВ «Прогрес-92» та ПП «ЕФФЕКТ», виконання рішень Комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом приведення умов договору від 04.06.2025 № 394, укладеного з ПП «ЕФФЕКТ», у відповідність до вимог пункту 84 Загальних умов шляхом внесення змін. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення виявлених порушень, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів, далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; своєчасності надання відповідей на звернення щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Приватного акціонерного товариства «Миколаївська теплоелектроцентраль» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 27.02.2025 № 32, зі змінами, затвердженими протоколом уповноваженої особи від 13.03.2025 № 43; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» (далі – ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО»), товариства з обмеженою відповідальністю «МУНІЦИПАЛЬНА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА» (далі – ТОВ «МУНІЦИПАЛЬНА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА»), товариства з обмеженою відповідальністю «НВП БМК» (далі – ТОВ «НВП БМК»), товариства з обмеженою відповідальністю «Прогрес-92» (далі – ТОВ «Прогрес-92»), приватного підприємства «ЕФФЕКТ» (далі – ПП «ЕФФЕКТ»); повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до ТОВ «Прогрес-92» та ПП «ЕФФЕКТ»; рішення Комісії АМКУ від 06.05.2025 № 7242-р/пк-пз та № 7228-р/пк-пз; ПОВІДОМЛЕННЯ продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції ПП «ЕФФЕКТ»; протокольні рішення (протоколи) уповноваженої особи від 07.04.2025 № 57, від 09.04.2025 № 63 та № 64, від 21.04.2025 № 78, від 15.05.2025 № 108 та від 23.05.2025 № 126; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір від 04.06.2025 № 394 (далі – Договір про закупівлю); звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Відповідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих Особливостей. Частиною першою статті 41 Закону також визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Відповідно до пункту 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови) фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. При цьому, відповідно до пункту 84 Загальних умов план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік – за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Проте, Замовник на порушення вимог пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону, статті 323 Господарського кодексу України та пункту 84 Загальних умов, уклав Договір про закупівлю, в якому відсутній план фінансування з зазначенням найменування всіх видів (етапів, комплексів) робіт за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) на поточний рік.
Період усунення порушень: 27.06.2025 14:01 - 12.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 27.06.2025 14:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник на виконання висновку Державної аудіторської служби України за результатом проведенного моніторінгу за UA-M-2025-06-16-000024 від 16.06.2025 оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію щодо усунення виявлених порушень шляхом опублікування в електронній системі закупівель Додаткової угоди №1 до договору від 04.06.2025 № 394 із додатком №7 до договору «ПЛАН ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА (ВИКОНАННЯ РОБІТ) НА ПОТОЧНИЙ 2025 РІК», (додається). З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, Замовник зобов’язується вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому, повідомляє, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть». На виконання абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону необхідно оприлюднити інформацію та документи щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку.
Дата публікації звіту: 27.06.2025 14:59

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 27.06.2025 16:18

Запити/Пояснення