-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Роботи по об'єкту: «Реконструкція тепломагістралі ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» на ділянці від ТК-221 до ТК-221/9, з відгалуженням ТК-221/6-1, по вул. 6 Слобідська в м. Миколаєві (І черга)»
Завершена
23 363 672.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 116 818.36 UAH
мін. крок: 0.5% або 116 818.36 UAH
Номер:
77aebd150bc64306ba83b6b8f5b752dc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-16-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.06.2025 00:00
Період моніторингу:
16.06.2025 16:12 - 08.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.06.2025 № 65-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 16.06.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 16.06.2025 № 65-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2025-02-27-006741-a 27.02.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Під час моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону, статті 323 Господарського кодексу України та пункту 84 Загальних умов.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, своєчасності наданні відповідей на звернення щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ ««СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО», ТОВ «МУНІЦИПАЛЬНА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА», ТОВ «НВП БМК», ТОВ «Прогрес-92» та ПП «ЕФФЕКТ», виконання рішень Комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом приведення умов договору від 04.06.2025 № 394, укладеного з ПП «ЕФФЕКТ», у відповідність до вимог пункту 84 Загальних умов шляхом внесення змін.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення виявлених порушень, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів, далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; своєчасності надання відповідей на звернення щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Приватного акціонерного товариства «Миколаївська теплоелектроцентраль» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 27.02.2025 № 32, зі змінами, затвердженими протоколом уповноваженої особи від 13.03.2025 № 43; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» (далі – ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО»), товариства з обмеженою відповідальністю «МУНІЦИПАЛЬНА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА» (далі – ТОВ «МУНІЦИПАЛЬНА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА»), товариства з обмеженою відповідальністю «НВП БМК» (далі – ТОВ «НВП БМК»), товариства з обмеженою відповідальністю «Прогрес-92» (далі – ТОВ «Прогрес-92»), приватного підприємства «ЕФФЕКТ» (далі – ПП «ЕФФЕКТ»); повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до ТОВ «Прогрес-92» та ПП «ЕФФЕКТ»; рішення Комісії АМКУ від 06.05.2025 № 7242-р/пк-пз та № 7228-р/пк-пз; ПОВІДОМЛЕННЯ продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції ПП «ЕФФЕКТ»; протокольні рішення (протоколи) уповноваженої особи від 07.04.2025 № 57, від 09.04.2025 № 63 та № 64, від 21.04.2025 № 78, від 15.05.2025 № 108 та від 23.05.2025 № 126; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір від 04.06.2025 № 394 (далі – Договір про закупівлю); звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Відповідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих Особливостей.
Частиною першою статті 41 Закону також визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону.
Відповідно до пункту 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови) фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду.
При цьому, відповідно до пункту 84 Загальних умов план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік – за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
Проте, Замовник на порушення вимог пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону, статті 323 Господарського кодексу України та пункту 84 Загальних умов, уклав Договір про закупівлю, в якому відсутній план фінансування з зазначенням найменування всіх видів (етапів, комплексів) робіт за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) на поточний рік.
Період усунення порушень:
27.06.2025 14:01 - 12.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
27.06.2025 14:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник на виконання висновку Державної аудіторської служби України за результатом проведенного моніторінгу за UA-M-2025-06-16-000024 від 16.06.2025 оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію щодо усунення виявлених порушень шляхом опублікування в електронній системі закупівель Додаткової угоди №1 до договору від 04.06.2025 № 394 із додатком №7 до договору «ПЛАН ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА (ВИКОНАННЯ РОБІТ) НА ПОТОЧНИЙ 2025 РІК», (додається). З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, Замовник зобов’язується вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому, повідомляє, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть». На виконання абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону необхідно оприлюднити інформацію та документи щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку.
Дата публікації звіту:
27.06.2025 14:59
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
27.06.2025 16:18
Запити/Пояснення
Номер:
e2dd6865df794778bd2df18994b71f72
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
17.06.2025 09:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-27-006741-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, експертні звіти тощо, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
3780e7fceeae43bfa211262a91dc8d89
Назва:
Роботи по об'єкту: «Реконструкція тепломагістралі ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» на ділянці від ТК-221 до ТК-221/9, з відгалуженням ТК-221/6-1, по вул. 6 Слобідська в м. Миколаєві (І черга)»
Дата опублікування:
19.06.2025 10:29
Опис:
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Держаудитслужба України та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі, посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2025-02-27-006741-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: UA-M-2025-06-16-000024 від 16.06.2025.
17.06.2025 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі такого змісту:
Запит про надання пояснень, інформації, документів:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-27-006741-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, експертні звіти тощо, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю:
1. Інформація та документи, на підставі яких було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначено його очікувану вартість.
1.1. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та попередній аналіз ринку
З метою забезпечення обґрунтованості та прозорості закупівельної процедури, Замовником здійснено попередній аналіз ринку та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема наказу Міністерства економіки України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі – Методика).
Очікувану вартість закупівлі визначено шляхом застосування методу порівняння ринкових цін відповідно до розділу III, пункту 1 Методики. З цією метою Замовником направлено письмові запити до потенційних учасників ринку щодо надання актуальних цінових пропозицій. У відповідь було отримано комерційні пропозиції від наступних суб’єктів господарювання:
- ТОВ «КОМПАНІЯ ІНВЕСТБУД» – комерційна пропозиція від 21.01.2025 №4 на суму 27 835 851,98 грн. з ПДВ;
- ПП «ІНТЕРБУД-МОНТАЖ МК» – пропозиція від 22.01.2025 №01/2025 на суму 27 960 366,25 грн. з ПДВ;
- ТОВ «ПРОГРЕС-92» – пропозиція від 21.01.2025 №18 на суму 27 669 833,00 грн з ПДВ;
- ПП «СТРОЙ АРТ ПІВДЕНЬ» – пропозиція від 22.01.2025 №02-25 на суму 27 877 356,72 грн. з ПДВ;
- ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНІКА» – пропозиція на суму 29 000 000,00 грн. з ПДВ.
Остаточний розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником здійснено на підставі проектно-кошторисної документації №30-07/24, а також результатів моніторингу ринкових цін на основні будівельні матеріали, вироби та товари. Розрахунок проведено з урахуванням технічних рішень, передбачених проектною документацією, а також вимог тендерної документації.
До листа додаються наступні документи:
1. Робочий проєкт ТОМ 1;
2. Робочий проєкт ТОМ 2;
3. Робочий проєкт ТОМ 3;
4. Робочий проєкт ТОМ 4;
5. Робочий проєкт ТОМ 5;
6. Робочий проєкт ТОМ 6.
З метою підвищення ефективності витрачання коштів, Замовником здійснено моніторинг цін на основні матеріали та товари у відкритих джерелах (інтернет-ресурсах): https://www.ptz.in.ua/wp/, https://energoresurs.com/, https://www.etna-industry.com/, https://armashop.ua/, https://slemz.com.ua/, https://tst-group.com.ua/ua, https://epicentrk.ua/, https://uti.ua/, https://midaenergy.com.ua, https://energobud.kiev.ua, https://trubu.com.ua, rgm-group.com.ua, kievstroy.org., vozli.com.ua, http://germetik-universal.com/. За результатами моніторингу встановлено потенційну можливість зниження вартості реалізації проєкту до 23 363 672,00 грн. з ПДВ. Відповідно, очікувана вартість предмета закупівлі визначена у розмірі 23 363 672,00 грн. з ПДВ. При цьому початкова розрахункова сума, відповідно до проєкту, становила 29 015 921,00 грн. з ПДВ.
З урахуванням вищезазначених комерційних пропозицій, а також зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, який є складовою частиною проектної документації PD01:6335-8001-7660-8965 (30-07/24), Замовником сформовано очікувану вартість предмета закупівлі з урахуванням економічної доцільності та ринкової ситуації.
До відповіді також додаються:
1. Комерційні пропозиції постачальників;
2. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі;
3. Зведений кошторисний розрахунок.
1.2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі визначалось відповідно до затвердженої заявки відділу експлуатації і ремонтів №108 від 24.02.2025, технічного завдання, обґрунтування підстави закупівлі, протоколу засідання технічної ради №20/06.24 від 25.06.2024 та актами пошкодження труб теплових мереж (додаються).
2. Інформація щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів.
Відповідно до Статуту ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» є юридичною особою приватного права. Метою діяльності ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» є одержання прибутку на основі здійснення виробничої, комерційної, посередницької та іншої діяльності, в порядку та за умов, визначених чинним законодавством України і цим Статутом. ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» здійснює закупівлі за власні кошти отримані від господарчої діяльності (оскільки не є бюджетною установою) та немає бюджетних коштів.
Відповідно до ст. 22. Господарського кодексу України держава здійснює управління державним сектором економіки відповідно до засад внутрішньої і зовнішньої політики. Суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів. Повноваження суб'єктів управління у державному секторі економіки - Кабінету Міністрів України, міністерств, інших органів влади та організацій щодо суб'єктів господарювання визначаються законом. Зазначені суб’єкти управління у державному секторі економіки можуть приймати рішення, необхідні для підготовки до реалізації та здійснення державно-приватного партнерства (концесії), які є обов’язковими до виконання підприємствами, установами, організаціями, що перебувають у сфері їх управління. Держава реалізує право державної власності у державному секторі економіки через систему організаційно-господарських повноважень відповідних органів управління щодо суб'єктів господарювання, що належать до цього сектора і здійснюють свою діяльність на основі права господарського відання або права оперативного управління. Правовий статус окремого суб'єкта господарювання у державному секторі економіки визначається уповноваженими органами управління відповідно до вимог цього Кодексу та інших законів. Відносини органів управління з названими суб'єктами господарювання у випадках, передбачених законом, можуть здійснюватися на договірних засадах. Держава застосовує до суб'єктів господарювання у державному секторі економіки усі засоби державного регулювання господарської діяльності, передбачені цим Кодексом, враховуючи особливості правового статусу даних суб'єктів.
Відповідно до Постанови КМУ №710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» головний розпорядник бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечує:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно з Бюджетним кодексом України:
- головні розпорядники бюджетних коштів - бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень;
- розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, довгострокових зобов’язань у рамках державно-приватного партнерства, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету;
- одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Відповідно до ст.22 Бюджетного кодексу України головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно:
1) за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, - установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Служба безпеки України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників;
2) за бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим, - уповноважені юридичні особи (бюджетні установи), що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим, а також міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників;
3) за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, - місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників.
Враховуючі вищезазначене ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» не являється розпорядником бюджетних коштів.
На підставі вищевикладеного, ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» не підпадає під дію Постанови КМУ №710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки).
В свою чергу, ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ», згідно витягу з наказу Міністерства енергетики України від 16.12.2022 №4-ДСК віднесено до об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури.
Постановою НКРЕКП №349 від 26.03.2022 встановлено, що під час дії воєнного стану в Україні та до останнього дня місяця, наступного за місяцем припинення або скасування воєнного стану:
на веб-сайтах ліцензіатів та/або учасників оптового енергетичного ринку повинен бути закритий доступ до інформації, яка в умовах воєнного стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом, у тому числі щодо об’єктів критичної інфраструктури, зокрема щодо:
- місцезнаходження, стану та режимів роботи енергетичного обладнання виробників електричної та теплової енергії, системи передачі та розподілу електричної енергії, газотранспортної системи, газорозподільної системи, газосховищ, транспортування нафти, нафтопродуктів магістральним трубопроводом, системи централізованого теплопостачання, водопостачання та водовідведення;
- величини коефіцієнтів завантаження трансформаторних підстанцій основної мережі, для трансформаторних підстанцій - кількість трансформаторів, їх тип та номінальна потужність, для ліній електропередачі - рівень напруги, протяжність лінії, нумерація опор, переріз провідників тощо, для газосховищ
- інформація про буферний об’єм газу, вільної потужності закачування, газотранспортної, газорозподільної системи, системи транспортування нафти, нафтопродуктів магістральним трубопроводом, системи централізованого теплопостачання, водопостачання та водовідведення - діаметр, протяжність трубопроводу, інформація щодо споруд на них (ГРС, ГРП, ЦТП тощо);
- іншої наявної на вебсайтах інформації про енергетичне обладнання виробників електричної та теплової енергії, системи передачі та розподілу електричної енергії, газотранспортної системи, газорозподільної системи, газосховищ, системи транспортування нафти, нафтопродуктів магістральним трубопроводом, системи централізованого теплопостачання, водопостачання та водовідведення, включаючи всю наявну проектну документацію щодо таких мереж та трубопроводів;
- обсягів видобутку, споживання, зберігання, відвантаження ресурсів, в тому числі вугілля та вуглеводнів;
- відомостей про місця запланованих ремонтних і відновлювальних робіт та процесу проведення таких робіт у реальному часі;
- кількості та якості поставленого, наявного обладнання та технічної спроможності підприємства;
- іншої інформації, в тому числі чутливої інформації щодо захисту критичної інфраструктури, яка може ідентифікувати об’єкти критичної інфраструктури або створювати уявлення про потенціал об’єкта в енергосистемі України.
Виходячи з вище зазначеного, ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» не здійснюється опублікування обґрунтування технічних та якісних характеристик вищезазначеного предмета закупівлі на власному веб-сайті.
Номер:
0001bcbe76074eda9abce1453dd0b50c
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
20.06.2025 16:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-27-006741-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 1 Додатку 2 «Технічне завдання (технічна специфікація)» до тендерної документації «всі роботи повинні бути виконані за проектом 30-07/24».
В електронних полях, передбачених для документів тендерної документації, розміщено файл «Робочий проєкт ТОМ 5.pdf», який містить «Проект організації будівництва 30-07/24-ПОБ «Реконструкція тепломагістралі ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» на ділянці від ТК221 до ТК221/9 по вул. 6-а Слобідська з відгалуженням до ТК221/6-1в м. Миколаєві» (далі – «Робочий проєкт Том 5»).
«Робочий проєкт Том 5» містить Відомість потреби в будівельних конструкціях, виробах, матеріалах і устаткуванні (стор. 24-25) (далі – Відомість потреби), в якій зазначено 107 найменувань матеріальних ресурсів.
Водночас в електронних полях, передбачених для документів тендерної документації, розміщено файл «КД_ПВР_6 Слобідська 1 черга_до проекту.xls», який містить Підсумкову відомість ресурсів, в якій зазначено 87 найменувань матеріальних ресурсів.
Крім того, інформація щодо обсягів окремих матеріальних ресурсів в Підсумкові відомості ресурсів відрізняється від обсягів, зазначених у Відомості потреби.
Наприклад, бітуми нафтові будівельні марки БН-70/30 у Відомості потреби зазначено у кількості 1454,4 кг (рядок 2), а у Підсумковій відомості ресурсів – у кількості 0,272 т (рядок 5).
Враховуючи вищенаведене, пропоную пояснити причини розбіжності в кількості номенклатурних позицій та кількості матеріальних ресурсів, зазначених в Відомості потреби та Підсумковій відомості ресурсів.
2. З огляду на те, що в тексті тендерної документації не міститься жодного посилання на файл «КД_ПВР_6 Слобідська 1 черга_до проекту.xls», пропоную пояснити, з якою метою разом з документами тендерної документації вами розміщено файл «КД_ПВР_6 Слобідська 1 черга_до проекту.xls»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
a5dd76309a9345edbd08f1eb43fe6b9d
Назва:
Роботи по об'єкту: «Реконструкція тепломагістралі ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» на ділянці від ТК-221 до ТК-221/9, з відгалуженням ТК-221/6-1, по вул. 6 Слобідська в м. Миколаєві (І черга)»
Дата опублікування:
25.06.2025 10:18
Опис:
Виходячи зі змісту запиту, надаємо наступну інформацію та пояснення.
Відповідно до змісту звернення, предметом запиту є надання пояснень, інформації або документів, що стосуються змісту, призначення та застосування окремих складових проектно-кошторисної документації у межах підготовки тендерної пропозиції. З огляду на це, повідомляємо наступне:
1. Файли проекту (ТОМ 1,2,4,5,6, «КД_ПВР_6 Слобідська 1 черга_до проекту.xls» - підсумкова відомість ресурсів) виступають як основа для обчислення обсягів та технології виконання робіт. На підставі запиту АМКУ Замовником було направлено лист до Проектувальника, автора проекту, щодо надання роз’яснень з питань призначення окремих складових ПКД. При цьому було отримано роз’яснення, що ТОМ 5 не є базою для складання кошторисного розрахунку для визначення вартості окремих черг будівництва і містить орієнтовні терміни та методи робіт, потреба в ресурсах та техніках, але в ньому не наводиться розрахунок кошторисної вартості. ПОБ (ТОМ-5, шифр 30-07/24-ПОБ) може бути використаний для розробки Проекту виконання робіт (ПВР). Звертаємо Вашу увагу, що «Робочий проєкт Том 5» містить Відомість потреби в будівельних конструкціях, виробах, матеріалах і устаткуванні (стор. 24-25), в якій зазначено 107 найменувань матеріальних ресурсів, які необхідні для реалізації всіх черг будівництва, а для кожної черги потреби в будівельних конструкціях, виробах, матеріалах і устаткуванні індивідуальні.
2. Підсумкова відомість ресурсів («КД_ПВР_6 Слобідська 1 черга_до проекту.xls») є витягом з затвердженого кошторисного розрахунку, що є частиною проекту згідно з ТОМ 3. З метою забезпечення рівних прав при визначенні вартості робіт за предметом закупівлі було надано Підсумкову відомість ресурсів у частині обсягів будівельних матеріалів, виробів та комплектів без зазначення їх цін (стор. 23 – 34 ТОМ 3). Відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», з урахуванням змін та доповнень, учасники повинні самостійно підготувати кошторисну документацію на основі своїх розрахунків, ринкових даних, з урахуванням наявності у учасника обладнання, технічних засобів та спецтехніки, оскільки в інвесторському кошторисі закладено орієнтовний обсяг та склад машин і механізмів та очікуваної вартості закупівлі. При цьому, звертаємо увагу, що Замовник виклав підсумкову відомість ресурсів без зазначення цін та робочий проєкт, які дають учасникам рівні умови для визначення вартості робіт та матеріалів. Файл Підсумкової відомості ресурсів, який був розміщений Замовником на електронному майданчику, містить необхідний перелік матеріальних ресурсів для прорахунку, але ціни мають бути визначені самостійно учасниками відповідно до ринкових умов та актуальних ставок. На основі порядку складання кошторисної документації учасники мають самостійно здійснювати всі розрахунки щодо вартості робіт, матеріалів та інших ресурсів, керуючись фактичними даними про ринок та своїми розрахунками. Замовник надає лише вихідні дані, а остаточне визначення вартості здійснюється учасниками.
Таким чином файл «КД_ПВР_6 Слобідська 1 черга_до проекту.xls», розміщений на електронному майданчику, надається як витяг із затвердженого кошторисного розрахунку та використовується виключно з метою забезпечення прозорості процедури закупівлі і рівних умов для всіх учасників при формуванні власної кошторисної документації. Остаточне визначення вартості робіт, матеріалів, механізмів та інших ресурсів покладається на учасників процедури закупівлі відповідно до чинного законодавства, ринкових умов та власних технічних можливостей.