• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція Опорного закладу «Засульський ліцей Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області" за адресою вул. Молодіжна, 81-А, с.Засулля, Лубенський район, Полтавська область"

У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостейтакож відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода)між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації: -- Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), ратифікованою Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.

Торги відмінено

123 957 982.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 619 789.91 UAH
Номер: f56ccb13ad3b4aa4b0a7e9abd7f80134
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-05-000106
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 05.05.2025 17:42 - 27.05.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.05.2025 № 47-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 05.05.2025 № 47-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2025-02-27-004196-a, 27.02.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 408-99-53, o.i.salo@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови №1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; внесення змін до тендерної документації; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни процедури закупівлі UA-2025-02-27-004196-a та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Опорного закладу «Засульський ліцей Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області» (далі − Замовник) UA-P-2025-02-26-008511-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 27.02.2025 № 11; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 27.02.2025 № 11 (нова редакція від 18.03.2025); перелік змін до тендерної документації, затверджений протоколом уповноваженої особи від 18.03.2025 № 12; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» (далі – Товариство, Учасник); протокол уповноваженої особи від 31.03.2025 № 13; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 08.05.2025 та 13.05.2025 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови №1178 під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення: - абзацу 1 пункту 43 Особливостей в частині не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; - абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей в частині невідхилення Учасника процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Так, згідно з пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 3 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу про надання учасниками в складі тендерної пропозиції документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у тендерній документації. При цьому, Замовником у Технічному завданні до тендерної документації по об’єкту: Реконструкція Опорного закладу «Засульський ліцей Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області» за адресою: вул. Молодіжна, 81-А, с. Засулля, Лубенського району, Полтавської області» (файл Технічне-завдання.pdf) передбачено, що учасник повинен підтвердити наявність, зокрема, функціонуючої системи енергетичного менеджменту згідно ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT). В підтвердження наявності у нього функціонуючої системи учасник має надати в складі тендерної пропозиції відповідні сертифікати, видані акредитованими органами сертифікації. Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» встановлено невідповідність наданого Сертифікату відповідності системи енергетичного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», зареєстрованого в Реєстрі Системи сертифікації «УКРЕКСПЕРТИЗА» 10.03.2025 №UA.EMS.107.069.02-25 вимогам тендерної документації Замовника, в частині її технічної специфікації. Відповідно до вимог частини першої статті 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» акредитація здійснюється національним органом України з акредитації. Національним органом України з акредитації є НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ (далі - НААУ), на що вказує пункт 1 Положення про НААУ, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2017 № 161. Нормами абзацу 3 статті 12 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» акредитовані органи з оцінки відповідності повинні посилатися на акредитацію тільки стосовно тих робіт, на здійснення яких їх було акредитовано. Згідно з нормами частини четвертої статті 11 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» у разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації. Національний знак акредитації (далі - Знак) засвідчує, що організація, яка використовує цей Знак, акредитована НААУ. Акредитованому органу з оцінки відповідності дозволяється використовувати Знак на протоколах чи сертифікатах, які він видає у межах своєї галузі акредитації. Акредитований орган з оцінки відповідності може використовувати Знак з метою реклами виключно тих робіт, на які він був акредитований, що підтверджується Правилами застосування національного знака акредитації, затвердженими наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 21.11.2002 № 339. З огляду на вищевказані норми законодавства та вимоги тендерної документації Замовника, учасники в складі своїх тендерних пропозицій зобов’язані підтвердити наявність функціонуючої системи енергетичного менеджменту згідно ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) шляхом надання сертифікату, виданого акредитованим органом сертифікації. В той час, як наданий Сертифікат відповідності системи енергетичного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», зареєстрованого в Реєстрі Системи сертифікації «УКРЕКСПЕРТИЗА» 10.03.2025 № UA.EMS.107.069.02-25, виданий ТОВ «ВЕС «УКРЕКСПЕРТИЗА», який не акредитовано Національним органом України з акредитації на оцінку відповідності ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT). Так, вищезгаданий Сертифікат не містить Національного знаку акредитації, а інформація, оприлюднена на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України, а саме в розділі «Реєстр акредитованих органів з оцінки відповідності» станом на 12.05.2025 свідчить, що сфера акредитації органу з сертифікації ТОВ «ВЕС «УКРЕКСПЕРТИЗА», не містить виду робіт за ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT). Вказане свідчить, що орган з сертифікації ТОВ «ВЕС «УКРЕКСПЕРТИЗА», яким виданий Сертифікат відповідності системи енергетичного менеджменту, не акредитовано стосовно виду робіт за ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT). Таким чином, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» не надано Сертифікат відповідності системи енергетичного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT), який би був виданий акредитованим органом сертифікації. Вказане суперечить пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Додатку 3 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації «Технічне завдання до тендерної документації по об’єкту: Реконструкція Опорного закладу «Засульський ліцей Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області» за адресою: вул. Молодіжна, 81-А, с. Засулля, Лубенського району, Полтавської області» та не відповідає умовам технічного завдання тендерної документації Замовника. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику, у відповідь на який Замовником 08.05.2025 надано відповідь, яка не спростовує задокументованого порушення. Зокрема, у своїй відповіді Замовник зазначив, що: «У відповідь на запитання повідомляємо про те, що у складі тендерної пропозиції, яку подав учасник існує архівний документ під назвою «ISO.rar», який містить в собі всі необхідні сертифікати функціонуючої системи енергетичного менеджменту, екологічного управління, управління якістю». Слід вказати, що надані замовником пояснення відносно наявності сертифікатів функціонуючої системи енергетичного менеджменту не відповідають дійсності, адже, як зазначалось вище, в складі тендерної пропозиції учасника не надано Сертифікат відповідності системи енергетичного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT), який би був виданий акредитованим органом сертифікації, як це передбачено вимогами тендерної документації Замовника (пункт 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»). Окрім цього, Замовником в тендерній документації (пункт 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») визначені дії Замовника в разі неподання Учасником відповідних сертифікатів у складі своєї тендерної пропозиції. Так, з урахуванням відповіді Замовника від 13.05.2025 на запит органу державного фінансового контролю, в разі неподання Учасником відповідних сертифікатів у складі своєї тендерної пропозиції, така тендерна пропозиція буде відхилена, відповідно до Особливостей. Отже, Замовник всупереч вищевказаній вимозі тендерної документації та в порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, в частині технічного завдання, натомість, визначив ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» переможцем процедури закупівлі. Моніторингом встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема передбаченим в пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», в частині відповідності розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (зі змінами та доповненнями) (далі – Настанова). Вищевказана вимога пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» свідчить, про те, що тендерна пропозиція (договірна ціна) повинна відповідати чинному законодавству в сфері будівництва, яке регламентує, зокрема, застосування матеріальних ресурсів (їх номенклатури, нормативних витрат) та технологій виконання робіт, передбачених відповідними Кошторисними нормами України. В той час, аналізом відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» встановлено, що тендерна пропозиція учасника складена з порушенням вимог Кошторисних норм України, зокрема, Настанови, в частині включення матеріальних ресурсів, не передбачених чинними нормативними документами в сфері будівництва, їх понаднормативної кількості та таких що змінюють технологію виконання робіт, чим порушено пункти 2.1, 2.2 Кошторисних норм України на будівельні роботи Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи «Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31.12.2021 № 374 (далі – Кошторисні норми) та пункти 2.1 – 2.4, 5.1, 5.12 Настанови. Так, зокрема, Технічним завданням, що є складовою тендерної документації, у пункті 74 передбачено виконання робіт «Утеплення покриттів плитами з пінопласту полістирольного в один шар» у кількості 632,4 м2. Так, групою 18 Кошторисних норм України Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи Збірник 12 «Покрівлі», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31.12.2021 № 374 (далі – РЕКНб Збірник 12) передбачено для виконання цих робіт використання бітумів нафтових покрівельних, марка БНК-45/180 в кількості 0,025 т; гасу для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2 в кількості 0,058 т; мастики бітумної покрівельної гарячої в кількості 0,0201 т; плит теплоізоляційні за проєктом в кількості 103 м2. Крім цього, вказаними нормами встановлено наступний технологічний процес: пiдготовлення основи, грунтування основи, укладання плит на бiтумнiй мастицi, приготування ґрунтовки. Натомість, для виконання вищевказаного виду робіт з утеплення учасником пунктами 116-117 розділу 7. Покриття Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 передбачено використання клею Souda bound EASY Gun Winter в кількості 632,4 кг та дюбеля зі стальним сердешником Сeresit CT 335 KI-120N в кількості 3794 штук (файл Кошториси (частина 2).rar). Застосовані матеріальні ресурси ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» передбачають кріплення утеплювача за допомогою клею та додаткове кріплення пінополістирольних плит дюбелями, що повністю змінює технологічний процес виконання робіт, встановлений Кошторисними нормами України. З урахуванням всього вищевикладеного, тендерна пропозиція ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» суперечить вимогам тендерної документації, а саме технічному завданню, а отже, за вказаних обставин, замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію вказаного учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, що не забезпечено Замовником. Крім цього, моніторингом даного питання встановлено порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей в частині не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Опрацюванням документів тендерної пропозиції Учасника встановлено відсутність дозволів/декларацій на виконання окремих робіт підвищеної небезпеки, передбачених в технічному завданні до тендерної документації, та наявність яких передбачена законодавством, що свідчить про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» вимогам тендерної документації та є невідповідністю, що може бути усунена учасником в порядку, визначеному пунктом 43 Особливостей. Тендерною документацією, а саме підпунктом 10 пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, зокрема, надання копій дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом, необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Так, згідно з нормами абзацу 1 пункту 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (далі – Порядок № 1107) виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 року № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8. Умовами Технічного завдання до тендерної документації передбачено виконання робіт по прокладенню водопроводу та каналізації, напірній каналізації та реконструкції розводки системи опалення (порядкові номери найменування робіт та витрат №№ 230, 237, 241, 242, 559, 595, 601 Технічного завдання тендерної документації), які здійснюється на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці – монтаж, демонтаж, експлуатація, ремонт і переміщення насосних і землесосних установок, драг і земснарядів відповідно до пункту 10 групи Б Додатку 2 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки Порядку № 1107. Отже, наявність в учасника ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» відповідних дозволів та/або декларацій є обов’язковою згідно з умовами тендерної документації та вищевказаних вимог законодавства України для виконання робіт, закупівля яких передбачена в рамках процедури закупівлі UA-2025-02-27-004196-a. Учасником ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» в складі тендерної пропозиції надано, зокрема: - Дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки (Дозвіл від 13.09.2019 № 547.19.53 та Дозвіл від 13.09.2019 № 546.19.53); - Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (зареєстровані в журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці 16.09.2019 за № 1400, 11.10.2019 за № 1436, 03.12.2020 № 2361 та 26.06.2024 № ДК6672/ПНС/1-24). Однак, учасником в складі тендерної пропозиції не надано декларації, якою останньому надано право на виконання робіт з підвищеної небезпеки, а саме монтаж, демонтаж, експлуатація, ремонт і переміщення насосних і землесосних установок, драг і земснарядів, передбачених Замовником в технічному завданні, що свідчить про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» умовам тендерної документації. Відповідно до вимог абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Таким чином, за відсутності декларації, якою Учаснику надано право на виконання робіт з підвищеної небезпеки, а саме монтаж, демонтаж, експлуатація, ремонт і переміщення насосних і землесосних установок, драг і земснарядів, передбачених Замовником в технічному завданні, Замовник на порушення вимог абзацу 1 пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» невідповідностей. Моніторингом також установлено, що Замовником в підпункті 9 розділу 3 пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлені вимоги до банківської гарантії, в якій, зокрема, повинна міститися інформація щодо тендерної документації: «дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі». Учасник ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» в складі тендерної пропозиції надав електронну банківську гарантію від 21.03.2025 № 46183 (далі – Гарантія №46183), в якій зазначена інформація щодо тендерної документації: «ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями, відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями)) на закупівлю робіт за предметом закупівлі: Реконструкція Опорного закладу «Засульський ліцей Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області" за адресою вул. Молодіжна, 81-А, с.Засулля, Лубенський район, Полтавська область(код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) (визначається із зазначенням кода Єдиного закупівельного словника відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі (затверджений наказом Мінекономіки 15.04.2020 № 708)) ЗАТВЕРДЖЕНО Протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 27.02.2025 року№11 Уповноважена особа Тетяна ВОЛКОВА». При цьому, в пункті 3 Гарантії № 46183 міститься посилання на назву предмета закупівлі та на дату рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, яка не стосується процедури закупівлі UA-2025-02-27-004196-a, а саме: «За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі – вимога) в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (нова редакція 1) ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями, відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями)) на закупівлю робіт по об’єкту: Реконструкція та впровадження енергозберігаючих та енергоефективних технологій і Пирятинському ліцеї, що знаходиться за адресою вул. Визволення, 2а в м. Пирятин, Полтавської області (код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) ЗАТВЕРДЖЕНО Протокол прийняття рішення уповноваженою особою № 45/К від 14.03.2025 року №11 Уповноважена особа М.В.Котелевська». Таким чином, за наявності невідповідностей в Гарантії №46183, Замовник на порушення вимог абзацу 1 пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» невідповідностей. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Замовником 08.05.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує задокументованого порушення. Зокрема, у своїй відповіді Замовник зазначив: «Щодо даного питання надаємо пояснення у вигляді окремого документу (додається)». Так, Замовником завантажено лист Акціонерного товариства «Комерційний банк «Глобус» від 06.05.2025 № 1-1515 (файл «пояснення банку.pdf»), в якому зазначено: «У зв’язку з допущенням технічної помилки, просимо вважати вірним пункт 3 Гарантії в наступній редакції…». Надані Замовником пояснення та долучений лист Акціонерного товариства «Комерційний банк «Глобус» від 06.05.2025 № 1-1515 не спростовують невідповідності в пункті 3 наданої в складі тендерної пропозиції Гарантії № 46183, в частині посилання на назву предмета закупівлі та на дату рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, яка не стосується процедури закупівлі UA-2025-02-27-004196-a.
Період усунення порушень: 15.05.2025 19:22 - 30.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 15.05.2025 19:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На підставі протоколу уповноваженої особи від 19.05.2025 року № 23 вирішено: 1. Відмінити відкриті торги за предметом закупівлі «Реконструкція Опорного закладу «Засульський ліцей Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області» за адресою вул. Молодіжна, 81-А, с.Засулля, Лубенського району, Полтавської області» ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: № UA-2025-02-27-004196-a на підставі підпункту 2 пункту 47 Особливостей. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель інформації пропідстави прийняття рішення про відміну відкритих торгівзгідно з пунктом 47 Особливостей.
Дата публікації звіту: 19.05.2025 09:11

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
Дата публікації: 30.05.2025 09:47

Запити/Пояснення