-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реактиви за кодом CPV за ДК 021:2015 33690000-3 Лікарські засоби різні (код НК 024-2023 54872 - Антікардіоліпін, антитіла IVD (діагностика in vitro),набір, мультиплекс ний аналіз; 51819 - Treponema pallidum reagin antibody IVD (діагностика in vitro), набір, реакція аглютинації; 51821 - Treponema pallidum reagin antibody IVD (діагностика in vitro), реагент; 59860 - Treponema pallidum, антитіла класу імуноглобулін G (IgG) IVD (діагностика in vitro),набір,імунохемілюмінесцентний аналіз; 58236 - Буферний розчин для промивання IVD (діагностика in vitro), автоматичні/ напівавтоматичні системи; 61163 - Окислювальний реагент для імунохемілюмінесцентног о аналізу IVD (діагностика in vitro); 58793 - Реагент для генерації сигналу під час Імунохемілюмінесцентног о аналізу IVD (діагностика in vitro), набір; 58662 – Агар для Salmonella/Shigella живильне середовище IVD (діагностика in vitro); 41144 - Реагент для мікробіологічного тесту на здатність ферментувати маніт IVD (діагностика in vitro); 38667 - Реагент для мікробіологічного тесту на споживання мальтози IVD (діагностика in vitro); 58556 - Протимікробна добавка до бульйонних живильних середовищ IVD (діагностика in vitro); 61627 - Агар для Enterobacteriaceae, живильне середовище IVD (діагностика in vitro); 62081 - Фенілаланіновий агар, живильне середовище IVD (діагностика in vitro); 62707 - Базовий компонент живильного середовища IVD (діагностика in vitro ); 54762 - Залізо IVD (діагностика in vitro), реагент; 43550 - Фіксувальна рідина для мікроскопії, IVD (діагностика in vitro); 45352 - Диски/стрипи для тестування на чутливість мікроорганізмів до множинних антибіотиків IVD (діагностика in vitro), набір; 42737 - Реагент для мікробіологічного тесту на продукцію коагулази, IVD (діагностика in vitro); 42709 - Набір для фарбування за Грамом, IVD (діагностика in vitro); 51657 - Множинні види бактерій Staphylococcus, визначення ізоляту культури IVD (діагностика in vitro), реагент; 58650 - Поживний бульйон, живильне середовищеIVD (діагностика in vitro); 47869 - Множинні аналіти клінічної хімії IVD (діагностика in vitro), контрольний матеріал; 53027 - Гама-глутамілтрансфераза (ГГТ) IVD (діагностика in vitro), набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 53301 - Глюкоза IVD (діагностика in vitro), набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 52923 – Аланінамінотрансфераза (ALT) IVD (діагностика in vitro), набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 52954-Загальна Аспартатамінотрансфераза (AST) IVD (діагностика in vitro), набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 53251-Креатинін IVD (діагностика in vitro ), набір,спектрофотометричний аналіз; 52928-Загальна лужна фосфатаза (ALP) IVD (діагностика in vitro), набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 53587- Сечовина (Urea) IVD (діагностика in vitro), набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 55875 - Загальний гемоглобін IVD (діагностика in vitro), реагент; 45803 Альбумін IVD (діагностика in vitro), калібратор; 53231 - Загальний білірубін IVD (діагностика in vitro), реагент; 53988 - Загальний білок IVD (діагностика in vitro), калібратор; 53586 - Сечова кислота IVD (діагностика in vitro), реагент; 52879 Хлорид (Cl-) IVD (діагностика in vitro), реагент; 53362 - Загальний холестерин IVD (діагностика in vitro), реагент; 53592 - Множинні білки клінічної хімії IVD (діагностика in vitro), набір, нефелометричний/турбідиметричний аналі; 59074 - Визначення хромогену IVD (діагностика in vitro), набір, спектрофотометричний аналіз; 63234 - C-реактивний білок (CRP) IVD (діагностика in vitro), набір, аглютинація, експрес-аналіз; 55112 - Ревматоїдний чинник IVD (діагностика in vitro), набір, реакція аглютинації; 63271 - Бета-гемолітична численна групастрептококів стрептолізин O, антитіла IVD (діагностика in vitro), набір, аглютинація)
Завершена
325 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 625.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 625.00 UAH
Номер:
586c56ca0f3440edbccd34f85902e06c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-24-000151
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.03.2025 00:00
Період моніторингу:
24.03.2025 16:33 - 15.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.03.2025 № 39-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-26-013156-a, 26.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Катрича Б.Б. та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором від 12.03.2025 № 71/2220 з дотриманням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції станом на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості № 1178); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Черкаський обласний психоневрологічний диспансер Черкаської обласної ради» (далі – Замовник); тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 26.02.2025 б/н; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи від 06.03.2025 б/н; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Катрича Бориса Борисовича (далі – ФОП Катрич Б.Б.); повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем процедури закупівлі ФОП Катричем Б.Б. відповідно до пункту 47 Особливостей та вимог тендерної документації; пояснення Замовника, надане 03.04.2025 в електронній системі закупівель; договір про закупівлю від 12.03.2025 № 71/2220; звіт про результати проведення процедури.
Згідно з пунктом 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Аналізом питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Катрича Б.Б. та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ФОП Катрича Б.Б. не відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до підпункту 3.2 пункту 3 розділу 1 додатку 2 «Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі» до тендерної документації для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника.
Однак, у тендерній пропозиції учасник ФОП Катрич Б.Б. надав гарантійний лист ТОВ «Наука Медицина Ветеринарія», який є повноважним представником «SAS BIO WEST» (Франція), у якому зазначена кількість сироватки ВРХ 1 флакон не відповідає кількості (4 флакони), зазначеній Замовником у пункті 39 додатку 2 до тендерної документації та у пункті 39 наданої учасником Специфікації (файл «7.8. Специфікація. рdf»). У гарантійному листі ТОВ «Медігран», який є уповноваженим представником виробника медичних виробів BioSistems S.A (Іспанія), назва препарату «Біохімічна контрольна сироватка (Human) 1 (5 х 5 мл)» не відповідає назві «Біологічна контрольна сироватка (Human) Biosistems, 5 фл х 5 мл, норма», зазначеній Замовником у пункті 58 додатку 2 до тендерної документації та у пункті 58 наданої учасником Специфікації (файл «7.8. Специфікація. рdf»). У гарантійному листі ТОВ «Сфера сім» назва препарату «Залізо хлорне» не відповідає назві «Залізо хлорне (3)», зазначеній Замовником у пункті 17 додатку 2 до тендерної документації та у пункті 17 наданої учасником Специфікації (файл «7.8. Специфікація. рdf»).
Крім того, на вимогу підпункту 3.2. пункту 3 розділу 1 додатку 2 «Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі» до тендерної документації, наданий ФОП Катричем Б.Б. гарантійний лист ТОВ «Сфера Сім» не містить інформацію щодо можливості поставки запропонованого товару зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника.
Отже, на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ФОП Катрича Б.Б. не відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Натомість, згідно з протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.03.2025 б/н учасника ФОП Катрича Б.Б. визнано переможцем процедури закупівлі та укладено договір про закупівлю від 12.03.2025 № 71/2220.
Період усунення порушень:
11.04.2025 09:57 - 26.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.04.2025 09:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, надалі не допускати таких порушень, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2025-03-24-000151 від 24 березня 2025 року Закупівлі, повідомляємо.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель замовник здійснив заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 12.03.2025 № 71/2220 з ФОП Катрич Борис Борисович, розірвавши договір додатковою угодою від 16 квітня 2025 року.
Дата публікації звіту:
16.04.2025 15:43
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Замовник припинив зобов’язання за договором про закупівлю від 12.03.2025 № 71/2220 шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
24.04.2025 09:36
Запити/Пояснення
Номер:
6f47c5cfc41f469c9fe3c1ee3dbb1049
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.03.2025 16:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33690000-3: Лікарські засоби різні» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-26-013156-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
- чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Катрича Б.Б. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей? Зокрема, на вимогу підпункту 3.2 пункту 3 розділу 1 додатку 2 «Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника. Проте, у гарантійному листі ТОВ «Наука Медицина Ветеринарія», зазначена кількість сироватки ВРХ (1 флакон) не відповідає кількості (4 флакони), визначенsq у пункті 39 додатку 2 до тендерної документації та у наданій учасником Специфікації (файл «7.8. Специфікація. рdf»); назва препарату «Біохімічна контрольна сироватка (Human) 1 (5 х 5 мл)», зазначена у гарантійному листі ТОВ «Медігран», не відповідає назві «Біологічна контрольна сироватка (Human) 1 (5 х 5 мл)», визначеної у пункті 58 додатку 2 до тендерної документації та у наданій учасником Специфікації (файл «7.8. Специфікація. рdf»); назва препарату «Залізо хлорне», зазначеного у гарантійному листі ТОВ «Сфера Сім». не відповідає назві препарату «Залізо хлорне (3)», визначеного у пункті 17 додатку 2 до тендерної документації та у наданій учасником Специфікації (файл «7.8. Специфікація. рdf»).
Крім того, гарантійний лист ТОВ «Сфера Сім» не містить інформацію щодо можливості поставки запропонованого товару у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника, чим не виконано вимогу підпункту 3.2. пункту 3 розділу 1 додатку 2 «Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі» до тендерної документації.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
f8c4f2a599c346c1a2ee6f0a7acac95c
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.04.2025 10:08
Опис:
Уповноваженою особою Замовника розглянуто запит про надання пояснень в межах моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33690000-3: Лікарські засоби різні» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-26-013156-a) т (далі - Закупівля) щодо того
- як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
- чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Катрича Б.Б. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей? Зокрема, на вимогу підпункту 3.2 пункту 3 розділу 1 додатку 2 «Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника. Проте, у гарантійному листі ТОВ «Наука Медицина Ветеринарія», зазначена кількість сироватки ВРХ (1 флакон) не відповідає кількості (4 флакони), визначенsq у пункті 39 додатку 2 до тендерної документації та у наданій учасником Специфікації (файл «7.8. Специфікація. рdf»); назва препарату «Біохімічна контрольна сироватка (Human) 1 (5 х 5 мл)», зазначена у гарантійному листі ТОВ «Медігран», не відповідає назві «Біологічна контрольна сироватка (Human) 1 (5 х 5 мл)», визначеної у пункті 58 додатку 2 до тендерної документації та у наданій учасником Специфікації (файл «7.8. Специфікація. рdf»); назва препарату «Залізо хлорне», зазначеного у гарантійному листі ТОВ «Сфера Сім». не відповідає назві препарату «Залізо хлорне (3)», визначеного у пункті 17 додатку 2 до тендерної документації та у наданій учасником Специфікації (файл «7.8. Специфікація. рdf»).
Крім того, гарантійний лист ТОВ «Сфера Сім» не містить інформацію щодо можливості поставки запропонованого товару у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника, чим не виконано вимогу підпункту 3.2. пункту 3 розділу 1 додатку 2 «Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі» до тендерної документації.
За результатами розгляду надаємо наступні пояснення:
1. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, зокрема очікувану вартість предмета закупівлі визначено методом порівняння ринкових цін методом направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) офіційним представникам та дилерам виробників, постачальникам конкретного товару.
На основі отриманих даних визначена наступна очікувана вартість предмета закупівлі:
Джерело даних: цінова пропозиція Ціна пропозиції (грн з ПДВ) Середнє значення ціни пропозицій (грн з ПДВ) Очікувану вартість предмета закупівлі (грн з ПДВ): закруглено до тис. грн
ФОП Сіденко Л.М. 324 130,23 324573,95 325 000,00
ФОТ Катрич Б.Б. 310 466,25
ФОП Мироненко О.В. 339 125,37
- у Гарантійному листі ТОВ «Наука Медицина Ветеринарія» зазначена кількість сироватки ВРХ (1 флакон) не відповідає кількості (4 флакони), проте у цьому ж листі ТОВ «Наука Медицина Ветеринарія» гарантує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів визначені документацією та пропозицією Учасника.
Кількість підтверджується Учасником у Листі-згоді щодо виконання медико-технічних вимог Вих № 11 Від 03.03.2025р. та у Специфікації Вих № 18 Від 03.03.2025р.
- назва препарату «Біохімічна контрольна сироватка (Human) 1 (5 х 5 мл)», зазначена у гарантійному листі ТОВ «Медігран», не відповідає назві «Біологічна контрольна сироватка (Human) 1 (5 х 5 мл)», визначеної у пункті 58 додатку 2 до тендерної документації та у наданій учасником Специфікації (файл «7.8. Специфікація.pdf»)
Відповідно до технічних характеристик, пункт 58 це - Ліофілізована сироватка людського походження, яка призначена для контролю вимірювань вмісту неорганічних, органічних і ферментативних компонентів, які в загальному знаходяться в межах норми, тобто вказані характеристики Біохімічної контрольної сироватки. Біологічна контрольна сироватка і Біохімічна контрольна сироватка – це препарат з одними й тими самими технічними характеристиками, один і той самий препарат.
- назва препарату «Залізо хлорне», зазначеного у гарантійному листі ТОВ «Сфера Сім» не відповідає назві препарату «Залізо хлорне (3)», визначеного у пункті 17 додатку 2 до тендерної документації та у наданій учасником Специфікації (файл «7.8. Специфікація.pdf»)
Відповідно до технічних характеристик, пункт 17 це - FeCl3, вказана формула заліза хлорного або трихлорид заліза. Залізо хлорне (3) і залізо хлорне – це препарат з одними й тими самими технічними характеристиками, один і той самий препарат.
- Гарантійний лист ТОВ «Сфера Сім» не містить інформацію щодо можливості поставки запропонованого товару у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника. Проте, зазначимо, що у цьому ж листі вказана кількість запропонованого товару. Щодо строків поставки - є Гарантійний лист Учасника Вих № 11 Від 03.03.2025р., яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару.