• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (шини для вантажних автомобілів) (філії «Подільський лісовий офіс»)

Торги не відбулися

13 029 470.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 65 147.35 UAH
Номер: 0d1b6afd957646738b9fa79617b61866
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-02-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.04.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 02.04.2025 11:13 - 24.04.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 01.04.2025 № 101 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9 UA-2025-02-26-011993-a 26.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, opanashchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СТК-АГРО», ФОП Гусаківський Владислав Андрійович, ТОВ «Торговий дім «Альфатех», ТОВ «Торгова компанія «Вікінг ойл Україна» – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 26 лютого 2024 року № 2 зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СТК-АГРО» (далі – ТОВ «СТК-АГРО»), фізичної особи-підприємця Гусаківський Владислав Андрійович (далі – ФОП Гусаківський Владислав Андрійович), товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Альфатех» (далі – ТОВ «Торговий дім «Альфатех»), товариства з обмеженою відповідальністю «Торгова компанія «Вікінг ойл Україна» (далі – ТОВ «Торгова компанія «Вікінг ойл Україна»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 17 березня 2025 року № 4 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СТК-АГРО», від 20 березня 2025 року № 5 щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Гусаківський Владислав Андрійович, від 25 березня 2025 року № 6 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торговий дім «Альфатех», від 01 квітня 2025 року № 10 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торгова компанія «Вікінг ойл Україна», пояснення та документи, надані Замовником на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель 09 квітня 2025 року. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 07 квітня 2025 року, торги відмінено через відхилення Замовником всіх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 18.04.2025 12:20 - 24.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 18.04.2025 12:20

Запити/Пояснення