-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Захисна споруда цивільного захисту (найпростіше укриття) в розрахунку на 165 осіб, для населення с. Михайлівка Миколаївського району Миколаївської області – код за ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини
Завершена
4 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 48 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 48 000.00 UAH
Номер:
6cba0731adea432cb1d45539167b7bc8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-28-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.04.2025 00:00
Період моніторингу:
28.04.2025 16:03 - 20.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.04.2025 № 48-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 28.04.2025.
В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 28.04.2025 № 48-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 5 UA-2025-02-26-009907-a 26.02.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Юлком-Сервіс» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання відповідей на звернення щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом здійснення заходів згідно чинного законодавства, спрямованих на притягнення до відповідальності особи, якою допущено порушення.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення виявлених порушень, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів, далі – Особливості); своєчасності надання відповідей на звернення учасників щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Степівської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 26.02.2025 № 1(мз) (далі – Тендерна документація); звернення щодо тендерної документації та відповіді Замовника на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція приватного товариства «Юлком-Сервіс» (далі – ПП «Юлком-Сервіс»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.03.2025 № 1(мз); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір поставки від 18.03.2025 № 44 (далі – Договір поставки); звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник визнав учасника ПП «Юлком-Сервіс» переможцем відкритих торгів. Проте, з урахуванням пояснень Замовника, встановлено, що вона не відповідає вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Так, відповідно до вимог пункту 2 «Технічні вимоги (технічне завдання)» Додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації на підтвердження якості товару, що пропонується для постачання, учасники повинні надати, серед іншого, «брошуру, яка підтверджує характеристики запропонованого товару» (підпункт 7) та «копію паспорта на модуль споруди захисної (найпростіше укриття) місткістю 165 осіб».
Згідно з вимогами Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації «захисний модуль являє собою споруду заводської готовності для тимчасового розміщення населення, яка складається з чотирьох блок-модулів на базі металевих контейнерів, з’єднаних між собою, захищених по периметру фундаментними блоками ФБС 24.4.6, перекритих плитами ПК58-12-8, ПК58-15-8».
Учасник ПП «Юлком-Сервіс» у складі тендерної пропозиції надав документ (файл «5.13. Брошура характеристики.pdf»), відповідно до якого «швидкоспоруджувані споруди цивільного захисту модульного типу ЗМ-100 (далі за текстом – продукція), що являють собою споруду для тимчасового розміщення населення, які складаються з блок-модулів на базі металевих контейнерів, з’єднаних між собою, захищених по периметру фундаментними блоками ФБС 24.4.6, перекритих плитами ПК60-12-8, ПК60-15-8, ПК82-12-8, ПК82-15-8» (стор. 4).
Також цим учасником у складі тендерної пропозиції надано «ПАСПОРТ ЗМ-100» (файл «5.9 Паспорт ЗМ-100.pdf»), відповідно до якого «модель ЗМ-100 (далі за текстом – модуль, ЗМ-100, продукція), являє собою споруду для тимчасового розміщення населення, яка складається з трьох вантажних контейнерів, з’єднаних між собою, захищених по периметру фундаментними блоками ФБС 24.4.6, перекритих плитами ПК58-12-8, ПК60-15-8» (стор. 2).
Розділом 3 ДСТУ Б В.2.6-97:2009 «Конструкції і вироби бетонні та залізобетонні збірні. Умовні позначення (марки)», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 22.12.2009 № 647 (далі – ДСТУ Б В.2.6-97:2009), встановлено правила застосування та структуру марок бетонних та залізобетонних конструкцій та виробів збірних, відповідно до якого перша літерно-цифрова група марки містить інформацію про познаку типу конструкції або виробу та визначальні габаритні розміри (проліт, довжину, ширину, висоту, товщину, діаметр тощо).
Згідно з таблицею А.1 ДСТУ Б В.2.6-97:2009 умовними літерними познаками «П» позначаються плити перекриттів та покриттів, а «ПК» – плити карнизні.
Відповідно до пункту 4.13 ДСТУ Б В.2-6-53:2008 «Плити перекриттів залізобетонні багатопустотні для будівель і споруд. Технічні умови», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 25.12.2008 № 647 (далі – ДСТУ Б В.2-6-53:2008), марка плити складається з літерно-цифрових груп, розділених дефісами. У першій групі вказують познаку типу плити, довжину і ширину плити в дециметрах, значення яких округлюють до цілого числа.
Відповідно до таблиці 1 ДСТУ Б В.2-6-53:2008 координаційними розмірами плит ПК є довжина (від 2400 до 6600 мм) і ширина (1000, 1200, 1500, 1800, 2400, 3000, 3600 мм).
Враховуючи вищенаведене, та відповідно до Брошури і Паспорта, наданих ПП «Юлком-Сервіс» у складі тендерної пропозиції, цей учасник запропонував перекрити блок-модулі Споруди плитами шириною 15 дм і довжиною 60 дм (ПК60-15-8), в той час як умовами Додатку 2 до Тендерної документації для перекриття блок-модулів Споруди Замовником передбачено плити шириною 15 дм та довжиною 58 дм, а саме ПК58-15-8.
Отже, пропозиція учасника ПП «Юлком-Сервіс» не відповідає технічним вимогам, встановленим Замовником в Додатку 2 до Тендерної документації.
Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Проте, Замовник на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ПП «Юлком-Сервіс» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визнав його переможцем торгів та уклав з ним Договір поставки.
Під час проведення моніторингу процедури закупівлі Замовник у поясненнях від 06.05.2025 на запит посадової особи органу державного фінансового контролю повідомив, що ПП «Юлком-Сервіс» виконало свої зобов’язання за Договором поставки, та Споруда передана у власність Замовника.
Період усунення порушень:
15.05.2025 16:01 - 30.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.05.2025 16:01
Оскарження висновку в суді
Опис:
29.05.2025 року до Миколаївського окружного адміністративного суду подана позовна заява "Про визнання протиправним та скасування висновку Південного офісу Держаудитслужби в особі відокремленого підрозділу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області про результати моніторингу закупівлі №UA-2025-02-26-009907-a
Дата публікації:
30.05.2025 12:17
Дата відкриття провадження:
06.06.2025 09:10
Номер відкриття провадження:
400/5556/25
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до висновку
Дата публікації звіту:
22.05.2025 09:47
Запити/Пояснення
Номер:
1c157e2da6af4af49f572808c58b7d33
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
28.04.2025 16:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-26-009907-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Пропоную надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Пропоную надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
33b876a5e91248b998e4a91d2ffc328f
Назва:
Надання пояснень (інформації, документів) на запит
Дата опублікування:
30.04.2025 11:32
Опис:
На виконання Запиту про надання пояснень (інформації, документів) від 28.04.2025 р. надаємо пояснення (інформацію, документи) щодо процедури закупівлі «Захисна споруда цивільного захисту (найпростіше укриття) в розрахунку на 165 осіб, для населення с. Михайлівка Миколаївського району Миколаївської області – код за ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини»
Номер:
c2728f944bf44b57bf54581dda9f71e7
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
01.05.2025 17:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-26-009907-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до вимог пункту 2 «Технічні вимоги (технічне завдання)» Додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації на підтвердження якості товару, що пропонується для постачання, учасники повинні надати, серед іншого, «брошуру, яка підтверджує характеристики запропонованого товару» (підпункт 7) та «копію паспорта на модуль споруди захисної (найпростіше укриття) місткістю 165 осіб».
Згідно з вимогами Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації «захисний модуль являє собою споруду заводської готовності для тимчасового розміщення населення, яка складається з чотирьох блок-модулів на базі металевих контейнерів, з’єднаних між собою, захищених по периметру фундаментними блоками ФБС 24.4.6, перекритих плитами ПК58-12-8, ПК58-15-8».
Учасник ПП «Юлком-Сервіс» у складі тендерної пропозиції надав документ (файл «5.13. Брошура характеристики.pdf»), відповідно до якого «швидкоспоруджувані споруди цивільного захисту модульного типу ЗМ-100 (далі за текстом – продукція), що являють собою споруду для тимчасового розміщення населення, які складаються з блок-модулів на базі металевих контейнерів, з’єднаних між собою, та заглиблених в землю на рівень 3,7 м, захищених по периметру фундаментними блоками ФБС 24.4.6, перекритих плитами ПК60-12-8, ПК60-15-8, ПК82-12-8, ПК82-15-8» (стор. 4).
Також цим учасником у складі тендерної пропозиції надано «ПАСПОРТ ЗМ-100» (файл «5.9 Паспорт ЗМ-100.pdf»), відповідно до якого «модель ЗМ-100 (далі за текстом – модуль, ЗМ-100, продукція), являє собою споруду для тимчасового розміщення населення, яка складається з трьох вантажних контейнерів, з’єднаних між собою, заглиблену в землю на рівень 3,5 м., захищених по периметру фундаментними блоками ФБС 24.4.6, перекритих плитами ПК58-12-8, ПК60-15-8» (стор. 2).
З огляду на вищенаведене пропоную пояснити, чому вами не відхилена тендерна пропозиція учасника ПП «Юлком-Сервіс»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5cd50cea6d914567bdcb892fa92275e1
Назва:
Надання пояснень (інформації, документів) на запит
Дата опублікування:
06.05.2025 14:28
Опис:
На виконання Запиту про надання пояснень (інформації, документів) від 01.05.2025 р. надаємо пояснення (інформацію, документи) щодо процедури закупівлі «Захисна споруда цивільного захисту (найпростіше укриття) в розрахунку на 165 осіб, для населення с. Михайлівка Миколаївського району Миколаївської області – код за ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини»
Номер:
90108271bc284f9580051897784e7c0e
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
06.05.2025 17:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-26-009907-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Згідно з інформацією, наданою вами у відповіді від 06.05.2025 на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, захисна споруда цивільного захисту (найпростіше укриття) в розрахунку на 165 осіб, що є предметом закупівлі, поставлена та встановлена учасником ПП «Юлком-Сервіс».
Відповідно до пункту 6.2.13 ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу. Основні положення», прийнятого наказом Державного підприємства «Український науководослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») від 06 грудня 2022 р. № 237 (далі – ДСТУ 9195:2022), «швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу повної заводської готовності повинні мати паспорт та інструкцію з експлуатування, а також експлуатаційну документацію на комплектувальні вироби й устаткування».
З огляду на зазначене пропоную надати паспорт, інструкцію з експлуатування та експлуатаційну документацію на комплектувальні вироби й устаткування, передбачені ДСТУ 9195:2022, а у разі ненадання пропоную пояснити причини їх відсутності.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e0904ebce4e34096928c0c1f68d650df
Назва:
Надання пояснень (інформації, документів) на запит
Дата опублікування:
09.05.2025 14:05
Опис:
На виконання Запиту про надання пояснень (інформації, документів) від 06.05.2025 р. надаємо пояснення (інформацію, документи) щодо процедури закупівлі «Захисна споруда цивільного захисту (найпростіше укриття) в розрахунку на 165 осіб, для населення с. Михайлівка Миколаївського району Миколаївської області – код за ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини»