• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з поточного ремонту покрівлі спортивної зали Криничанської гімназії ім. В. Л. Мусіяки Степівської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області за адресою: село Кринички, вулиця Поштова,2, Миколаївський район, Миколоївська область.

Завершена

259 924.00 UAH без ПДВ
Номер: 579bd90b236c4672ba89b4f64de71e1c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-17-000126
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.03.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 17.03.2025 17:19 - 08.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.03.2025 № 22-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 17.03.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 17.03.2025 № 22-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 3 UA-2025-02-26-007244-a 26.02.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 73) 059-37-47, o.v.shulha@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення абзацу другого частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів встановлено порушення підпункту 6 пункту 13 та пункту 5 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом забезпечення виконання вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей, частини першої статті 41 та пункту 10 частини першої статті 10 Закону, а у разі неможливості – припинити зобов’язання за договором від 25.02.2025 № 27, укладеним з ФОП Костенко Д.С., з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов договору про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Степівської сільської ради (далі – Замовник); звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; протокол уповноваженої особи Замовника від 25.02.2025 № 2; договір від 25.02.2025 № 27 (далі – Договір про закупівлю); пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель; інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-03-009028-a. За результатами моніторингу закупівлі встановлено наступне. Згідно з протоколом уповноваженої особи Замовника від 25.02.2025 № 2 Договір про закупівлю укладено з фізичною особою-підприємцем Костенком Дмитром Сергійовичем (далі – ФОП Костенко Д.С.) без застосування відкритих торгів на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі, далі – Особливості), а саме, у зв’язку із відміною відкритих торгів UA-2025-02-03-009028-a через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах. Пунктом 10.1 проєкту договору про закупівлю, що розміщений Замовником в додатку 2 до тендерної документації відкритих торгів UA-2025-02-03-009028-a, визначено, що «гарантійний строк виконаних робіт становить 24 місяців від дати підписання уповноваженими особами Сторін Акта наданих послуг (за примірною формою КБ-2в)». Проте, в пункті 7.1 укладеного Договору про закупівлю зазначено: «гарантійний строк на виконані послуги становить 12 місяців від дні прийняття об’єкта Замовником». Крім того, укладений Договір про закупівлю серед додатків не містить «Календарний план», який передбачений як додаток № 5 до проєкту договору про закупівлю. Таким чином, Замовником на порушення підпункту 6 пункту 13 Особливостей укладено Договір про закупівлю без застосування відкритих торгів, умови якого відрізняються від проєкту договору про закупівлю відкритих торгів UA-2025-02-03-009028-a, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі. Отже, Замовником безпідставно укладено Договір про закупівлю без застосування відкритих торгів. Відповідно до пункту 5 Особливостей забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги, визначеної цими особливостями. Разом з цим, відповідно до підпункту 1 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі, коли замовник уклав договір про закупівлю з порушенням вимог, визначених пунктом 5 цих особливостей. Також, за результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовник здійснює закупівлю послуг з поточного ремонту. Проте, на порушення абзацу другого частини першої статті 41 Закону Замовником не забезпечено укладання Договору про закупівлю з невід’ємними додатками – документами, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Як наслідок, Замовник на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону в електронній системі закупівель разом з Договором про закупівлю не оприлюднив документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Крім того, Замовник на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону в електронній системі закупівель не оприлюднив додаток № 3 до договору «Локальний кошторис» в повному обсязі, а саме: відсутня друга сторінка документа.
Період усунення порушень: 25.03.2025 09:31 - 09.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 25.03.2025 09:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення законодавства у свері публічних закупівель - припинити зобов'язання за договором від 25.02.2025 № 27, укладеним з ФОП Костенко Д. С., з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 28.03.2025 16:18

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 03.04.2025 14:02

Запити/Пояснення