-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
42520000-7 Вентиляційне обладнання (Запасні частини до димососів)
Запасні частини до димососів (для потреб Трипільської ТЕС ПАТ «Центренерго»); Кількість - 8 шт.; 42521000-4 — Димовитяжне обладнання
Завершена
24 730 512.78
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 247 305.13 UAH
мін. крок: 1% або 247 305.13 UAH
Номер:
6f66fb67f5db49b08b31e1a1a4a27c75
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-07-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.05.2025 00:00
Період моніторингу:
07.05.2025 12:48 - 29.05.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.05.2025 № 134
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-02-26-006690-a 26.02.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, стану виконання рішення комісії АМКУ – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Публічного акціонерного товариства «Центренерго» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів (далі – Оголошення), тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 26.02.2025 №38-В, реєстр пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» (далі – ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО»), протокольні рішення уповноваженої особи від 18.03.2025 № 38-РТП/1, від 08.04.2025 № 38-РТП/2, вимога про усунення невідповідностей, рішення комісії АМКУ від 31.03.2025 № 4957-р/пк-пз, договір про закупівлю від 18.04.2025 № 131/13 (далі – Договір) на загальну суму 19 992 000,00 грн з ПДВ, пояснення та документи Замовника, надані на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ не здійснювався.
Період усунення порушень:
20.05.2025 17:13 - 24.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
20.05.2025 17:13
Запити/Пояснення
Номер:
09010e13274049f781887b670a0e0839
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.05.2025 17:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «42520000-7 Вентиляційне обладнання (Запасні частини до димососів)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-26-006690-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
eccef53db76941f39539b4deb9a94499
Назва:
Інформація, відповідні розрахунки з підтвердними документами, на підставі яких визначена очікувана вартість закупівлі 42520000-7 — Вентиляційне обладнання (Запасні частини до димососів) UA-2025-02-26-006690-a
Дата опублікування:
12.05.2025 10:12
Опис:
У відповідь на Вашу запит повідомляємо:
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» методом порівняння ринкових цін та згідно примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої центральним органом виконавчої влади.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до вимог виробничого процесу та експлуатації обладнання на підприємстві.
Надаємо інформацію, відповідні розрахунки з підтвердними документами, на підставі яких визначена очікувана вартість закупівлі 42520000-7 — Вентиляційне обладнання (Запасні частини до димососів) UA-2025-02-26-006690-a.
Додаток:
- копія службової записки від відділу підготовки проведення ремонтів стосовно початку моніторингу предмету закупівлі на 1 аркуші;
- копія Листа від 06.11.2024 р. №23/4614 (запит ціни) на 2 аркушах;
- копія додатку до Листа від 06.11.2024 р. №23/4614 (перелік можливих постачальників) на 1 аркуші;
- копія комерційної пропозиції ТОВ «МАШИНОБУДІВНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ» на 2 аркушах;
- копія комерційної пропозиції ТОВ «Спецтермомонтаж-Енерго» на 1 аркуші;
- копія комерційної пропозиції ТОВ «ПРОВЕНТ» на 2 аркушах;
- копія комерційної пропозиції ТОВ «ТД «ТММ-ЕНЕРГОБУД» на 1 аркуші;
- копія порівняльного аналізу цін (моніторинг) предмету закупівлі 42520000-7 - Вентиляційне обладнання (Запасні частини до димососів) на 1 аркуші