• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«код за ДК 021:2015 – 33130000-0 — Стоматологічні та вузькоспеціалізовані інструменти та прилади» (Портативна бормашина Strong-B350; Воскотопка з електрошпателем ВШ-02; Полімеризатор для варки пластмаси під тиском, 7л, 2.5bar (Everall7); Тример для мокрої та сухої обробки MT Plus арт. 18030000; Пароструминний апарат POWER steamer 1 арт. 18450000; Піскоструменевий апарат Basic Classic (з 2-ма бачками); Скалер UDS-L LED Woodpeker; Лампа фотополімеризаційна LED.С Woodpecker (2 акумулятори в комплекті))

Закупівля здійснюється відповідно до умов встановлених Постановою КМУ “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” №1178 від 12.10.2022 року.

Торги відмінено

305 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 050.00 UAH
Номер: 2729055e747940678ef3cad271cc9cbd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-18-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.03.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 18.03.2025 11:59 - 09.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.03.2025 №19-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 18.03.2025 №19-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2025-02-26-000842-a 26.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, v.y.baran@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей та статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІВОДЕНТ" встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 43 Особливостей та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, підпункту 2 пункту 50 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи шляхом скасування рішення про визначення переможця ТОВ "ІВОДЕНТ" і відмінити торги та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 27 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна стоматологічна поліклініка Івано-Франківської обласної ради" (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника затверджену протоколом уповноваженої особи від 26.02.2025 № 6 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "ІВОДЕНТ", вимога про усунення невідповідностей до 11.03.2025, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 10.03.2025 №6, повідомлення про намір укласти договір від 11.03.2025, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 24.03.2025 та від 24.03.2025 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення пункту 28 Особливостей та статті 22 Закону в ТД Замовника не зазначено інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. У пункті 1 Розділу V Замовником зазначено: «Ціна тендерної пропозиції може / не може (вибрати) перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів, з урахуванням абзацу другого пункту 28 Особливостей. До розгляду *приймається / не приймається (вибрати) тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Прийнятний відсоток перевищення ціни тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів ____% (* зазначити, якщо замовник зазначає в тендерній документації про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів).». Відповідно пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей. За результатами моніторингу процедури закупівлі в частині розгляду тендерної пропозиції встановлено, що Замовником надано учаснику ТОВ "ІВОДЕНТ" вимогу про усунення невідповідностей, зміст якої суперечить вимогам пункту 43 Особливостей, а саме: в частині відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, зокрема: за пунктами 1.2., 1.4., і 1.6. Додатку 2 до ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі», зокрема: - Копія сертифікату та декларації про відповідність, або іншими документами, передбаченими чинним законодавством) на товар, що закуповується, якщо товар підлягає реєстрації. Якщо товар не підлягає реєстрації, необхідно надати лист пояснення з посиланням на нормативно-правові акти та обґрунтуванням ненадання посвідчення/свідоцтва. Копії вищезазначених документів подаються завірені підписом та печаткою учасника (за наявності) (надається у складі тендерної пропозиції); - Гарантійний лист що учасник повинен забезпечувати належні умови зберігання та транспортування товару, товар повинен бути цілим, без зовнішніх пошкоджень, не брудний, не битий, передаватися замовнику в упаковці, або тарі підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою; - Гарантійний лист що Учасник відповідає за якість поставленого товару та застосування заходів щодо захисту довкілля. Учасником ТОВ "ІВОДЕНТ" у складі своєї тендерної пропозиції не надано вищезазначених документів. Таким чином, при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІВОДЕНТ" Замовником порушено вимоги абзацу 2 пункту 43 Особливостей та, відповідно, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ІВОДЕНТ" як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а визначив ТОВ "ІВОДЕНТ" переможцем торгів. З метою підтвердження або спростування встановлених порушень, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 19.03.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику. Замовником 24.03.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовує прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ "ІВОДЕНТ". У відповіді Замовник зазначив, що, зокрема: «Вище згадані документи не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому Замовник визначив їх відсутність у пропозиції Учасника як невідповідності і керувався пунктом 43 Особливостей». Варто зауважити, що відповідно до пункту 43 Особливостей , а саме: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що ПОДАНІ учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, учасником ТОВ "ІВОДЕНТ" під час подання тендерної пропозиції документів не подано. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 27.03.2025 10:07 - 11.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 27.03.2025 10:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 27.03.2025 року опубліковано Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2025-02-26-000842-a ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНИМИ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ. На виконання даного висновку, прийнято рішення про відміну закупівлі (Протокол відміни доданий до відповіді).
Дата публікації звіту: 31.03.2025 09:21

Запити/Пояснення